Wiosenno-letnie nowości od Coccodrillo

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Kolekcja Coccodrillo na nowy sezon jest tradycyjnie utrzymana w klimacie nawiązującym do głównego przesłania marki – Kids are Kids. W ofercie na wiosnę i lato 2021 można znaleźć ubrania, akcesoria, bieliznę oraz obuwie dla niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz nastolatków. W propozycjach marki na nadchodzące miesiące da się zauważyć kilka mocnych trendów i motywów, takich jak slime w kolekcjach dla chłopców czy romantyczne sukienki oraz kolory i charakterystyczne, nierówne farbowanie tie-dye nawiązujące klimatem do nostalgii lat 70. W nowym sezonie młodzi klienci i klientki Coccodrillo mają do dyspozycji propozycje codziennych, basicowych stylizacji, a także wygodne ubrania przygotowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Marka oferuje także specjalną, elegancką linię na świętowanie szczególnych okazji, w tym uroczą kolekcję dla najmłodszych, zaprojektowaną z myślą o chrzcinach. – Wszystkie linie z nowej kolekcji łączą niebanalne, ciekawe detale, oryginalne wzornictwo, a także wysoka jakość materiałów, na którą kładziemy szczególny nacisk. Zadbaliśmy też o to, by oferta na nadchodzący sezon była bardzo różnorodna, tak aby każdy mógł znaleźć tam coś dla siebie i z pomocą naszych ubrań kreować swój własny, niepowtarzalny styl – mówi Paulina Żaczyk, Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.
Pin-up, dżungla, a może lata 70.?
W dziewczęcych nowościach na nowy sezon dominuje pastelowa, stonowana kolorystyka, skoncentrowana wokół różnych odcieni bieli, różu, zieleni oraz żółci. W propozycjach na wiosnę i lato można znaleźć ubrania inspirowane aktualnymi trendami. W nowych liniach pojawiają się falbanki, angielskie hafty, duże kokardy, marszczone i bufiaste rękawki, ogrodniczki, koszulki z wiązaniem, spodnie z szerokimi nogawkami czy te w stylu paperbag, a także piękne, tiulowe spódnice i uniwersalne kardigany.
Dla najmłodszych klientek Coccodrillo, w wieku niemowlęcym, marka przygotowała wiosenne linie w stonowanych kolorach i z minimalistycznym wzornictwem (kwiaty, groszki, owoce, zwierzątka) oraz subtelnymi wykończeniami. W letniej odsłonie kolekcji dla niemowląt pojawia się więcej koloru i barwnych akcentów np. w postaci wakacyjnych printów.
Nieco starsze dziewczynki mają wśród wiosennych propozycji ubrania w stylu pin-up, w słodkim klimacie z dodatkiem groszków, falbanek i marszczeń. W ofercie pojawia się także motyw galaxy z kolorowymi, interaktywnymi nadrukami i jednorożcami, a także wyrazista linia w rockowym klimacie z paskami, kwiatami i nadrukami inspirowanymi grafiką tatuażu. W nowym sezonie nie zabrakło też modnego motywu dżungli, a w wakacyjnych kolekcjach pojawiają się także delikatne i słoneczne kwiaty i motyle, morskie klimaty czy stylizacje inspirowane country side. Warta uwagi jest też kolorowa linia „festiwalowa” rodem z lat 70., z charakterystycznym farbowaniem tie-dye i frędzelkowymi wykończeniami.
Dla nastoletnich klientek Coccodrillo przygotowało podobne kolekcje, co w przypadku młodszych dziewczynek, ale w bardziej młodzieżowym wydaniu. I tutaj pojawia się linia pin-up, zadziorna kolekcja rockowa, linia inspirowana motywem dżungli czy bardziej „dorosła” wersja festiwalowych, barwnych propozycji z motywem tie-dye. Nastolatki mają też do wyboru ubrania z motywem artystycznym, pełną wariacji i abstrakcyjnych wzorów, propozycje z nadrukami w stylu pop-art, a także edukacyjną linię skoncentrowaną wokół hasła przewodniego save the planet.
Śluzy i monstry, retro roboty i surfing na rajskich plażach
Kolekcja dla chłopców również uwzględnia najnowsze trendy, stąd też w kolejnych liniach pojawiają się ubrania z drewnianymi guzikami, kontrastowymi kieszeniami, ogrodniczki, sportowe lampasy, rustykalne paski, spodnie cargo czy joggersy. We wiosenno-letniej ofercie królują zarówno ciepłe, stonowane odcienie pomarańczy, żółci czy zieleni, jak i bardziej wyraziste kolory z fluorescencyjnymi akcentami.
W nowej kolekcji dla najmłodszych chłopców dominują pastelowe, minimalistyczne motywy i stonowane kolory. Wśród wiosennych propozycji pojawia się m.in. motyw ogrodnika z rustykalnymi detalami, motyw safari w artystycznym wydaniu, a także ukochany przez małych chłopców motyw motoryzacyjny z nawiązaniem do wyścigowej flagi. Lato przywita niemowlaki liniami inspirowanymi morskim światem, a także wyrazistymi, uwielbianymi przez dzieci motywami slime i małymi dinozaurami oraz bardzo barwną kolekcją z motywem emotikonek.
Przedszkolaki i mali uczniowie z artystycznym zacięciem odnajdą się na pewno w ubraniach wiosennej kolekcji, inspirowanymi plamami farb na płótnie. Także w tej grupie wiekowej powtarza się kolorowa linia dla fanów motoryzacji z motywem szachownicy, a także ubrania z printem w postaci dinozaurów w kolorystyce miodowych odcieni rudości i khaki. Wakacyjna kolekcja skupia się na ważnym motywie save the planet. Poza tym pojawia się też uwielbiany przez chłopców fluorescencyjny śluz, retro roboty oraz linia inspirowana słoneczną Californią i surfingiem.
Podobnie jak w przypadku dziewczęcych ubrań, w ofercie dla najstarszych chłopców pojawiają się motywy z kolekcji dla młodszych dzieci, ale w bardziej wyrazistej, młodzieżowej odsłonie i „dorosłych” fasonach. Także w tej grupie wiekowej dostępne są linie inspirowane artystycznymi motywami, liściastą dżunglą, śluzem i monstrami w „streetowej” wersji, a także ubrania nawołujące w projektach do dbania o naszą planetę. Coś dla siebie znajdą także pasjonaci gier komputerowych oraz chłopcy tęskniący za wakacjami i aktywnością na rajskich plażach.
Ubrania z nowej kolekcji są dostępne w sklepie internetowym Coccodrillo.eu, a także w ponad 240 salonach stacjonarnych w całej Polsce.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.