Komunikaty PR

Wiosenno-letnie nowości od Coccodrillo

2021-03-31  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Kolekcja Coccodrillo na nowy sezon jest tradycyjnie utrzymana w klimacie nawiązującym do głównego przesłania marki – Kids are Kids. W ofercie na wiosnę i lato 2021 można znaleźć ubrania, akcesoria, bieliznę oraz obuwie dla niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz nastolatków. W propozycjach marki na nadchodzące miesiące da się zauważyć kilka mocnych trendów i motywów, takich jak slime w kolekcjach dla chłopców czy romantyczne sukienki oraz kolory  i charakterystyczne, nierówne farbowanie tie-dye nawiązujące klimatem do nostalgii lat 70. W nowym sezonie młodzi klienci i klientki Coccodrillo mają do dyspozycji propozycje codziennych, basicowych stylizacji, a także wygodne ubrania przygotowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Marka oferuje także specjalną, elegancką linię na świętowanie szczególnych okazji, w tym uroczą kolekcję dla najmłodszych, zaprojektowaną z myślą o chrzcinach. – Wszystkie linie z nowej kolekcji łączą niebanalne, ciekawe detale, oryginalne wzornictwo, a także wysoka jakość materiałów, na którą kładziemy szczególny nacisk. Zadbaliśmy też o to, by oferta na nadchodzący sezon była bardzo różnorodna, tak aby każdy mógł znaleźć tam coś dla siebie i z pomocą naszych ubrań kreować swój własny, niepowtarzalny styl – mówi Paulina Żaczyk, Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.

Pin-up, dżungla, a może lata 70.?

W dziewczęcych nowościach na nowy sezon dominuje pastelowa, stonowana kolorystyka, skoncentrowana wokół różnych odcieni bieli, różu, zieleni oraz żółci. W propozycjach na wiosnę i lato można znaleźć ubrania inspirowane aktualnymi trendami. W nowych liniach pojawiają się falbanki, angielskie hafty, duże kokardy, marszczone i  bufiaste rękawki, ogrodniczki, koszulki z wiązaniem, spodnie z szerokimi nogawkami czy te w stylu paperbag, a także piękne, tiulowe spódnice i uniwersalne kardigany.

Dla najmłodszych klientek Coccodrillo, w wieku niemowlęcym, marka przygotowała wiosenne linie w stonowanych kolorach i z minimalistycznym wzornictwem (kwiaty, groszki, owoce, zwierzątka) oraz subtelnymi wykończeniami. W letniej odsłonie kolekcji dla niemowląt pojawia się więcej koloru i barwnych akcentów np. w postaci wakacyjnych printów.

Nieco starsze dziewczynki mają wśród wiosennych propozycji ubrania w stylu pin-up, w słodkim klimacie z dodatkiem groszków, falbanek i marszczeń. W ofercie pojawia się także motyw galaxy z kolorowymi, interaktywnymi nadrukami i jednorożcami, a także wyrazista linia w rockowym klimacie z paskami, kwiatami i nadrukami inspirowanymi grafiką tatuażu. W nowym sezonie nie zabrakło też modnego motywu dżungli, a w wakacyjnych kolekcjach pojawiają się także delikatne i słoneczne kwiaty i motyle, morskie klimaty czy stylizacje inspirowane country side. Warta uwagi jest też kolorowa linia „festiwalowa” rodem z lat 70., z charakterystycznym farbowaniem tie-dye i frędzelkowymi wykończeniami.

Dla nastoletnich klientek Coccodrillo przygotowało podobne kolekcje, co w przypadku młodszych dziewczynek, ale w bardziej młodzieżowym wydaniu. I tutaj pojawia się linia pin-up, zadziorna kolekcja rockowa, linia inspirowana motywem dżungli czy bardziej „dorosła” wersja festiwalowych, barwnych propozycji z motywem tie-dye. Nastolatki mają też do wyboru ubrania z motywem artystycznym, pełną wariacji i abstrakcyjnych wzorów, propozycje z nadrukami w stylu pop-art, a także edukacyjną linię skoncentrowaną wokół hasła przewodniego save the planet.

Śluzy i monstry, retro roboty i surfing na rajskich plażach

Kolekcja dla chłopców również uwzględnia najnowsze trendy, stąd też w kolejnych liniach pojawiają się ubrania z drewnianymi guzikami, kontrastowymi kieszeniami, ogrodniczki, sportowe lampasy, rustykalne paski, spodnie cargo czy joggersy. We wiosenno-letniej ofercie królują zarówno ciepłe, stonowane odcienie pomarańczy, żółci czy zieleni, jak i bardziej wyraziste kolory z fluorescencyjnymi akcentami.

W nowej kolekcji dla najmłodszych chłopców dominują pastelowe, minimalistyczne motywy i stonowane kolory. Wśród wiosennych propozycji pojawia się m.in. motyw ogrodnika z rustykalnymi detalami, motyw safari w artystycznym wydaniu, a także ukochany przez małych chłopców motyw motoryzacyjny z nawiązaniem do wyścigowej flagi. Lato przywita niemowlaki liniami inspirowanymi morskim światem, a także wyrazistymi, uwielbianymi przez dzieci motywami slime i małymi dinozaurami oraz bardzo barwną kolekcją z motywem emotikonek.

Przedszkolaki i mali uczniowie z artystycznym zacięciem odnajdą się na pewno w ubraniach wiosennej kolekcji, inspirowanymi plamami farb na płótnie. Także w tej grupie wiekowej powtarza się kolorowa linia dla fanów motoryzacji z motywem szachownicy, a także ubrania z printem w postaci dinozaurów w kolorystyce miodowych odcieni rudości i khaki. Wakacyjna kolekcja skupia się na ważnym motywie save the planet. Poza tym pojawia się też uwielbiany przez chłopców fluorescencyjny śluz, retro roboty oraz linia inspirowana słoneczną Californią i surfingiem.

Podobnie jak w przypadku dziewczęcych ubrań, w ofercie dla najstarszych chłopców pojawiają się motywy z kolekcji dla młodszych dzieci, ale w bardziej wyrazistej, młodzieżowej odsłonie i „dorosłych” fasonach. Także w tej grupie wiekowej dostępne są linie inspirowane artystycznymi motywami, liściastą dżunglą, śluzem i monstrami w „streetowej” wersji, a także ubrania nawołujące w projektach do dbania o naszą planetę. Coś dla siebie znajdą także pasjonaci gier komputerowych oraz chłopcy tęskniący za wakacjami i aktywnością na rajskich plażach.

Ubrania z nowej kolekcji są dostępne w sklepie internetowym Coccodrillo.eu, a także w ponad 240 salonach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.