Komunikaty PR

Wiosenno-letnie nowości od Coccodrillo

2021-03-31  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Kolekcja Coccodrillo na nowy sezon jest tradycyjnie utrzymana w klimacie nawiązującym do głównego przesłania marki – Kids are Kids. W ofercie na wiosnę i lato 2021 można znaleźć ubrania, akcesoria, bieliznę oraz obuwie dla niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz nastolatków. W propozycjach marki na nadchodzące miesiące da się zauważyć kilka mocnych trendów i motywów, takich jak slime w kolekcjach dla chłopców czy romantyczne sukienki oraz kolory  i charakterystyczne, nierówne farbowanie tie-dye nawiązujące klimatem do nostalgii lat 70. W nowym sezonie młodzi klienci i klientki Coccodrillo mają do dyspozycji propozycje codziennych, basicowych stylizacji, a także wygodne ubrania przygotowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Marka oferuje także specjalną, elegancką linię na świętowanie szczególnych okazji, w tym uroczą kolekcję dla najmłodszych, zaprojektowaną z myślą o chrzcinach. – Wszystkie linie z nowej kolekcji łączą niebanalne, ciekawe detale, oryginalne wzornictwo, a także wysoka jakość materiałów, na którą kładziemy szczególny nacisk. Zadbaliśmy też o to, by oferta na nadchodzący sezon była bardzo różnorodna, tak aby każdy mógł znaleźć tam coś dla siebie i z pomocą naszych ubrań kreować swój własny, niepowtarzalny styl – mówi Paulina Żaczyk, Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.

Pin-up, dżungla, a może lata 70.?

W dziewczęcych nowościach na nowy sezon dominuje pastelowa, stonowana kolorystyka, skoncentrowana wokół różnych odcieni bieli, różu, zieleni oraz żółci. W propozycjach na wiosnę i lato można znaleźć ubrania inspirowane aktualnymi trendami. W nowych liniach pojawiają się falbanki, angielskie hafty, duże kokardy, marszczone i  bufiaste rękawki, ogrodniczki, koszulki z wiązaniem, spodnie z szerokimi nogawkami czy te w stylu paperbag, a także piękne, tiulowe spódnice i uniwersalne kardigany.

Dla najmłodszych klientek Coccodrillo, w wieku niemowlęcym, marka przygotowała wiosenne linie w stonowanych kolorach i z minimalistycznym wzornictwem (kwiaty, groszki, owoce, zwierzątka) oraz subtelnymi wykończeniami. W letniej odsłonie kolekcji dla niemowląt pojawia się więcej koloru i barwnych akcentów np. w postaci wakacyjnych printów.

Nieco starsze dziewczynki mają wśród wiosennych propozycji ubrania w stylu pin-up, w słodkim klimacie z dodatkiem groszków, falbanek i marszczeń. W ofercie pojawia się także motyw galaxy z kolorowymi, interaktywnymi nadrukami i jednorożcami, a także wyrazista linia w rockowym klimacie z paskami, kwiatami i nadrukami inspirowanymi grafiką tatuażu. W nowym sezonie nie zabrakło też modnego motywu dżungli, a w wakacyjnych kolekcjach pojawiają się także delikatne i słoneczne kwiaty i motyle, morskie klimaty czy stylizacje inspirowane country side. Warta uwagi jest też kolorowa linia „festiwalowa” rodem z lat 70., z charakterystycznym farbowaniem tie-dye i frędzelkowymi wykończeniami.

Dla nastoletnich klientek Coccodrillo przygotowało podobne kolekcje, co w przypadku młodszych dziewczynek, ale w bardziej młodzieżowym wydaniu. I tutaj pojawia się linia pin-up, zadziorna kolekcja rockowa, linia inspirowana motywem dżungli czy bardziej „dorosła” wersja festiwalowych, barwnych propozycji z motywem tie-dye. Nastolatki mają też do wyboru ubrania z motywem artystycznym, pełną wariacji i abstrakcyjnych wzorów, propozycje z nadrukami w stylu pop-art, a także edukacyjną linię skoncentrowaną wokół hasła przewodniego save the planet.

Śluzy i monstry, retro roboty i surfing na rajskich plażach

Kolekcja dla chłopców również uwzględnia najnowsze trendy, stąd też w kolejnych liniach pojawiają się ubrania z drewnianymi guzikami, kontrastowymi kieszeniami, ogrodniczki, sportowe lampasy, rustykalne paski, spodnie cargo czy joggersy. We wiosenno-letniej ofercie królują zarówno ciepłe, stonowane odcienie pomarańczy, żółci czy zieleni, jak i bardziej wyraziste kolory z fluorescencyjnymi akcentami.

W nowej kolekcji dla najmłodszych chłopców dominują pastelowe, minimalistyczne motywy i stonowane kolory. Wśród wiosennych propozycji pojawia się m.in. motyw ogrodnika z rustykalnymi detalami, motyw safari w artystycznym wydaniu, a także ukochany przez małych chłopców motyw motoryzacyjny z nawiązaniem do wyścigowej flagi. Lato przywita niemowlaki liniami inspirowanymi morskim światem, a także wyrazistymi, uwielbianymi przez dzieci motywami slime i małymi dinozaurami oraz bardzo barwną kolekcją z motywem emotikonek.

Przedszkolaki i mali uczniowie z artystycznym zacięciem odnajdą się na pewno w ubraniach wiosennej kolekcji, inspirowanymi plamami farb na płótnie. Także w tej grupie wiekowej powtarza się kolorowa linia dla fanów motoryzacji z motywem szachownicy, a także ubrania z printem w postaci dinozaurów w kolorystyce miodowych odcieni rudości i khaki. Wakacyjna kolekcja skupia się na ważnym motywie save the planet. Poza tym pojawia się też uwielbiany przez chłopców fluorescencyjny śluz, retro roboty oraz linia inspirowana słoneczną Californią i surfingiem.

Podobnie jak w przypadku dziewczęcych ubrań, w ofercie dla najstarszych chłopców pojawiają się motywy z kolekcji dla młodszych dzieci, ale w bardziej wyrazistej, młodzieżowej odsłonie i „dorosłych” fasonach. Także w tej grupie wiekowej dostępne są linie inspirowane artystycznymi motywami, liściastą dżunglą, śluzem i monstrami w „streetowej” wersji, a także ubrania nawołujące w projektach do dbania o naszą planetę. Coś dla siebie znajdą także pasjonaci gier komputerowych oraz chłopcy tęskniący za wakacjami i aktywnością na rajskich plażach.

Ubrania z nowej kolekcji są dostępne w sklepie internetowym Coccodrillo.eu, a także w ponad 240 salonach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.