Włóż i rusz, czyli shopper bags, które pokocha każda trendsetterka
Moda na shoppery nie słabnie od wielu sezonów. Nic dziwnego —to idealna torba na co dzień! Pomieści nie tylko rzeczy niezbędne do pracy, ale też małe zakupy. W poszukiwaniu oryginalnej shopper bag warto zwrócić uwagę na propozycje polskiej marki Kulik. Projektantki z Łodzi wzbogaciły je m.in. fantazyjnymi zewnętrznymi kieszeniami.
Pochwała prostoty
Panie, które ponad wszystko cenią sobie geometryczno-minimalistyczne formy, z całą pewnością zakochają się wtych modelach!Pierwszy z nich to Pure Love, czylisztywna torba, wykonana z czarnej, błyszczącej skóry naturalnej. Dzięki temu, że mieści format A4, idealnie nadaje się do biura.Jej spód został dodatkowo zabezpieczony nóżkami, które zmniejszają ryzyko zabrudzenia czy obtarcia materiału. W środku jest natomiast bawełniana podszewka i dwie kieszonki. Takie samo rozwiązanie zostało zastosowane również w Simple Tote —to przykuwający wzrok shopper, tłoczony w najmodniejszy wzór pytona. Jego wymiary sprawiają, że wprost idealnie nadaje się on do noszenia laptopa i doskonale spełnia funkcje biurowej teczki.
Drobiazgowe podejście
Wykonana z najwyższej jakości skóry torba Office Sugar Tote posiadatrzyfantazyjne małe kieszonki zewnętrzne. Największa z nich jest zamykana na magnes. Można w niej pomieścićwszelkie niezdbęcne drobiazgi —pendrive’a czy pomadkę. Torba idealnie sprawdza się zarówno do pracy (pomieści wszystkie dokumenty i teczki), jak i podczas robienia zakupów. Dzięki temu, że jej rączki zostały zrobione z bardzo mocnej skóry pasowej, wytrzymuje ona duże obciążenia. W ten sam sposób wykonano model Black Mamba, tłoczony we wzór pytona. Wszyta smycz z karabińczykiem sprawi, że już nigdy nie będziesz musiała szukać kluczy w czeluściach swojej shopperki!
Dwa w jednym
Simple Love to rozwiązanie, które pozwala mieć dwie torebki w jednej. Brzmi niewiarygodnie? A jednak! Duży, klasyczny shopper z czarnej naturalnej skóry, tłoczonej we wzór pytona, połączony jest tu z małą torebką Sugar Love. Obie torby są zamykane na złoty zamek i posiadają bawełniane podszewki. Duża bez trudu pomieści tableta, kalendarz i portfel, mniejsza zaś może posłużyć za kosmetyczkę. Dzięki temu, że jest odpinana, można ją nosić także oddzielnie — w tym celu marka Kulik dodaje do niej dodatkowy skórzany pasek. Simple Love została wykonana w dwóch klasycznych kolorach— czekoladowejczerniibrązie. Sama zdecyduj, w której się zakochacz, bo jak wskazuje ich nazwa, miłośćod pierwszego wejrzeniajest bardzo możliwa!
Wszystkie shopperki marki Kulik dostępne są online: kulikstyle.com

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.