Wola Park zaprasza na lato pełne mody! Wyjątkowe okazje czekają już od 4 lipca
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Wola Park to ponad 200 sklepów i punktów usługowych, przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny, ale również przestrzeń do edukacji o zrównoważonej konsumpcji. Centrum od wielu lat uświadamia, że konsumpcja powinna być świadomym procesem, a rzeczy w naszych domach i szafach powinny służyć nam dłużej niż jeden sezon. Dlatego teraz Wola Park zaprasza na wyjątkowe spotkania z ekspertami modowymi, którzy nie tylko opowiedzą o trendach, ale również o tym, jak stworzyć idealną szafę kapsułową, która jest dopasowana do naszego trybu życia, wieku, urody, czy sylwetki. Taką, która może służyć nam przez lata, niezależnie od zmieniających się trendów.
Okres wyprzedaży to moment kiedy warto rozejrzeć się za nową garderobą i rzeczami dobrej jakości, równocześnie podejmując przemyślane decyzje zakupowe. W ramach kampanii „Lato pełne wyprzedaży” Wola Park zaprasza na spotkanie i warsztaty z Martą Waluk – osobistą stylistką i szkoleniowcem, która od wielu lat profesjonalnie zajmuje się stylizacją ubioru zarówno osób prywatnych, jak i firm.
Lato jest idealnym momentem na bardziej szalone stylizacje, które podkreślą nasze atuty, ale również zwrócą uwagę na nasz indywidualny styl. Dlatego w ramach warsztatów, które odbędą się już 9 lipca w godzinach 12:00, 14:00 i 16:00, Marta opowie o tym, jak dobierać kolory, fasony, czy rodzaj materiału do naszej sylwetki oraz jak budować letnie stylizacje, aby niezależnie od sytuacji czuć się komfortowo w tym co mamy na sobie.
Z kolei 16 lipca Wola Park zaprasza na spotkanie z Michałem Będźmirowskim, znanym jako Modny Tata. Influencer, trendsetter i bloger modowy jest dla wielu osób autorytetem w dziedzinie męskiej mody. Podczas warsztatów, które rozpoczną się o godzinie 14.00, Michał opowie o tym, czym dla niego jest moda, jak podchodzić do kwestii zmieniających się trendów i jak spośród wielu propozycji wybrać szafę, która będzie nam służyć latami. Spotkanie będzie okazją do dyskusji na temat dynamicznie zmieniającej się mody męskiej i tego, czy zasady oficjalnego dress code’u męskiego wciąż mocno nas obowiązują. Liczba miejsc na warsztaty z Martą i Michałem jest ograniczona, więc warto zapisać się już dziś: www.wolapark.pl.
W ramach kampanii Wola Park zachęca również do skorzystania z wyjątkowej oferty – przy zakupie za min. 200 zł w sklepach z kategorii moda i uroda, klienci mogą odebrać bon w wysokości 30 zł na kolejne zakupy. Promocja trwa od 04.07 do wyczerpania puli kart. Szczegóły w regulaminie oraz w Punkcie informacyjnym znajdującym się w Wola Parku.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.