Wyjątkowa kolekcja okularów przeciwsłonecznych Kilian Kerner x Fielmann.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Kolorowe, dizajnerskie i stylowe – takie są okulary przeciwsłoneczne z linii „Kilian Kerner Colour Edition”, która powstała we współpracy z niemiecką marką optyczną Fielmann. Projekty zadebiutowały na wybiegu podczas Berlin Fashion Week uzupełniając niebanalne stylizacje projektanta Kiliana Kerner’a. Połączenie rzemiosła ekspertów marki Fielmann z artystycznym konceptem Kernera zaowocowało barwną kolekcją opraw.
Berlin Fashion Week to wydarzenie, na które z wypiekami na twarzy czeka cała branża mody. To ogromny event, podczas którego prezentują się najważniejsi gracze na rynku odzieżowym – znani projektanci, obiecujący debiutanci czy kultowe marki. Znany, niemiecki projektant Kilian Kerner, który w tym sezonie współpracował z marką optyczną Fielmann Zaprezentował kolekcję okularów przeciwsłonecznych Kilian Kerner Colour Edition. A dodatkowo, już 19 października projektant będzie gościnnym jurorem w polskiej edycji programu Top Model, w której będzie oceniał zmagania uczestników, walczących o kontrakt z agencją modelek.
Berlin Fashion Week to przede wszystkim współpraca pomiędzy niemieckimi markami. Bardzo dobrym przykładem takiej synergii jest Kilian Kerner, który jako ceniony projektant na Berlin Fashion Week oprócz pracy nad swoimi projektami zawsze szuka oryginalnych dodatków uzupełniających jego projekty. Na szczególną uwagę w tym sezonie zasługuje marka Fielmann której okulary przeciwsłoneczne miały kluczowy wpływ na wygląd stworzonych przez projektanta stylizacji. Kolekcja okularów przeciwsłonecznych Fielmann „Kilian Kerner Colour Edition” to różnorodne kolorystycznie propozycje okularów przeciwsłonecznych, które projektant wybrał do uzupełnienia swojej najnowszej kolekcji prezentowanej na BFW. Modele z kolekcji „Kilian Kerner Colour Edition” można obejrzeć tutaj: https://www.fielmann.pl/kilian-kerner-x-fielmann/
Każda para stylowych okularów przeciwsłonecznych Fielmann z tej kolekcji ma ekskluzywne oznaczenie po wewnętrznej stronie zauszników i jest dostarczana w dedykowanym etui „Kilian Kerner x Fielmann". Fani mody znajdą w kolekcji 8 modnych fasonów, które będą świetnym dodatkiem do stylizacji. Sprawdź najnowsze trendy na fielmann.pl i w salonach stacjonarnych marki.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.