Wyróżnienie Top Design 2024 DACH FORUM dla firmy Regamet
Tysiące fachowców, najwięksi producenci krajowi i zagraniczni, premiery produktów, eksperckie warsztaty i prelekcje oraz Strefa Rzemiosła, gdzie najlepsi specjaliści dekarstwa, blacharstwa i ciesielstwa mogli zaprezentować swoje umiejętności. Branża dekarska już trzeci rok z rzędu rozpoczęła nowy rok największymi i najważniejszymi targami wykonawców pokryć dachowych w Polsce DACH FORUM, które odbyły się w dniach 12-13 stycznia w Kielcach.
Na 200-metrowym stoisku Regamet odbyła się premiera produktów firmy – KAREN PRO i MAX PRO w wyjątkowym akompaniamencie standardów jazzowych wykonywanych przez uznaną saksofonistkę jazzową Arethę Chmiel. Niestandardowa forma ekspozycji, została wyróżniona prestiżową nagrodą Top Design za atrakcyjny sposób prezentacji produktu na targach.
Jazz on the Roof
Wyjście poza ramy przyświecało firmie Regamet podczas przygotowań koncepcji prezentacji firmy i stoiska inspirowanego serią jazzowych koncertów „Jazz on the Roof”, odbywających się w różnych miastach Europy. Ich fenomen polega na tym, że organizowane są w niestandardowych miejscach - na dachach hoteli lub zabytków min. na szczycie budynku autorstwa Antoniego Gaudiego w Barcelonie. Ważne, by wrażenia muzyczne wzbogacał klimat, jaki daje widok na rozświetlone nocą miasto, stąd kluczowe w haśle promocyjnym jest słowo „roof” – dach.
Podczas kieleckich targów fantastyczne widowisko na stoisku Regamet inspirowanym hasłem „Jazz on the Roof” zapewniła popularna i utalentowana saksofonistka Aretha Chmiel, znana m.in. z udziału w programie „Tylko muzyka. Must be the music”. Przez obydwa dni artystka umilała odwiedzającym czas najsłynniejszymi smooth-jazzowymi przebojami Kenny’ego G, Candy Dulfer i Kirka Whaluma, a wieczorem – podczas zamkniętego koncertu połączonego z widowiskiem barmańskim w nowatorskim stylu flair wykonanym przez „Mobilnych Barmanów” – zagrała na saksofonie najpopularniejsze przeboje klubowe.
PROfesjonalne PROdukty
Targi to doskonała okazja do zaprezentowania premierowych produktów. W przypadku Regamet były to ekskluzywne blachodachówki KAREN PRO i panele dachowe MAX PRO – nominowane do zaszczytnego Złotego Medalu przyznawanego podczas konkursu na najlepsze produkty targów DACH FORUM.
Profile zaprezentowane na targach są pokryte ekskluzywnymi i innowacyjnymi powłokami - PURTEXT STRONG 300 lub EXELENT, produkowanymi na wyłączność i powstałymi przy współpracy z zagranicznymi partnerami. Produkty te wyróżniają się nowoczesną estetyką, wysoką szczelnością, a przy tym łatwością w montażu. Wyjątkowo płaska dwumodułowa blachodachówka KAREN PRO, doskonale wpisuje się w minimalistyczne nowoczesne budownictwo, z kolei panel dachowy MAX PRO cechuje łatwość łączenia profili przy dłuższych odcinkach, szeroka powierzchnia krycia i szybkość montażu.
Kieleckie targi określane są jako prawdziwe święto rzemiosła i najważniejsza impreza branżowa, na którą przyjeżdża ponad 90% dekarzy z całej Polski. Z każdym rokiem przybywa zainteresowanych wydarzeniem, o czym świadczy chociażby powierzchnia wystawiennicza, która wcześniej obejmowała trzy wielkie sale, a teraz pięć, na których swoje produkty zaprezentowało ponad 150 wystawców.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.