Komunikaty PR

Wystawa rysunków Andrzeja Mleczki i Black Friday w Blue City

2021-11-23  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Black Friday, czyli najgorętszy zakupowy dzień przypada w tym roku 26 listopada. Według tradycji „w czarny piątek” rabaty mają najwyższą wartość. Blue City do tego wydarzenia przygotowuje się podwójnie. Na klientów centrum czekają zniżki sięgające 80%. Na przykład w Hebe niektóre produkty kupimy taniej o 40%, w Duce o 25%, w Douglas o 30%, w Cross Jeans o 50%,  a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80%. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.

Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie (poziom -1) zaprezentowanych zostanie aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość, w tym relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji  i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.

Andrzej Mleczko, który zadebiutował w roku 1971, jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji.

- Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: - Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne
z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina
o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu, a liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.  

Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.