Komunikaty PR

Wystawa rysunków Andrzeja Mleczki i Black Friday w Blue City

2021-11-23  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Black Friday, czyli najgorętszy zakupowy dzień przypada w tym roku 26 listopada. Według tradycji „w czarny piątek” rabaty mają najwyższą wartość. Blue City do tego wydarzenia przygotowuje się podwójnie. Na klientów centrum czekają zniżki sięgające 80%. Na przykład w Hebe niektóre produkty kupimy taniej o 40%, w Duce o 25%, w Douglas o 30%, w Cross Jeans o 50%,  a w sklepie z zegarkami Time Trend nawet o 80%. Specjalne promocje przygotowały również niektóre restauracje.

Spędzanie czasu w Blue City umili klientom wyjątkowa wystawa. Od 25 do 27 listopada na placu przy fontannie (poziom -1) zaprezentowanych zostanie aż 400 rysunków znanego satyryka Andrzeja Mleczki. Wybrane na wystawę prace artysty w zabawny sposób komentują otaczającą nas rzeczywistość, w tym relacje damsko-męskie, życie społeczne, towarzyskie, religijne i polityczne. Rysunki Mleczki słyną z wysmakowanego poczucia humoru, zabawy skojarzeniami, wnikliwej obserwacji  i nakłaniającej do refleksji nutki ironii.

Andrzej Mleczko, który zadebiutował w roku 1971, jest autorem ponad dwudziestu tysięcy rysunków i ilustracji.

- Blue City od lat jest miejscem wydarzeń kulturalnych, stając się również ośrodkiem życia społecznego. Pomimo pandemii nie zrezygnowaliśmy z ich organizowania. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City i dodaje: - Centra handlowe, ze względu na liczne działania prewencyjne i promujące odpowiedzialne zachowania są uznawane za jedne
z bezpieczniejszych miejsc publicznych. Ochrona Blue City nieustannie przypomina
o obowiązku noszenia maseczek i zachowywania dystansu, a liczne komunikaty głosowe, plakaty i spoty reklamowe przypominają o zasadach bezpiecznego przebywania w centrum.  

Wstęp na wystawę, podobnie jak na inne wydarzenia organizowane przez Blue City, jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.