Komunikaty PR

Z miłości do wysokojakościowego, skórzanego rzemiosła i ponadczasowego designu

2023-09-28  |  14:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, luksusowa marka z Poznania, udowadnia, że skórzane rzemiosło niezmiennie pozostaje synonimem elegancji, unikatowości i wyrafinowania. Projekty firmy to ponadczasowy, choć charakterystyczny design, przemycający w detalach aktualne trendy. 

Rhenium Exclusive Leathers to połączenie luksusu i minimalizmu. Projekty marki hołdują szlachetnej prostocie, podkreślając jednocześnie kobiecą zmysłowość i pewność siebie. Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują wyłącznie naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację.  Zgodnie z wizją firmy produkty Rhenium są przeznaczone dla osób, które dokonują przemyślanych i długofalowych zakupów, oczekując wyjątkowego designu na lata. Minimalizm z nutą wyrafinowania jest kluczem do tworzenia garderoby przemyślanej, a jednocześnie nietuzinkowej. Ponadczasowość staje się nową definicją luksusu.

– Tworząc Rhenium Exclusive Leathers, od początku postawiłam sobie za cel, by budować markę niezwykle kobiecą – elegancką i seksowną. Dedykowaną dla kobiet żyjących w zgodzie z własnymi przekonaniami i wartościami. Pragnę realizować projekty, w których zawsze, bez względu na okoliczności, Panie poczują się wyjątkowo i szczególnie. Bo jestem przekonana, że wszystkie właśnie takie jesteśmy – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.

Wśród propozycji od Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy płaszcze, kurtki i kożuchy, sukienki, spodnie, spódniczki oraz marynarki. Na szczególną uwagę zasługują m.in. okrycia wierzchnie, będące charakterystycznym znakiem rozpoznawczym marki. Do bestsellerów należy zaliczyć m.in. długie i eleganckie płaszcze, idealne na jesienne i wiosenne dni – Lisbona i Odessa, które świetnie sprawdzą się zarówno do jeansów, jak i eleganckiej sukienki, a także na co dzień – do ulubionych dresów, tym samym nadając stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu. Modowymi hitami na sezon zimowy są natomiast długi kożuch Siena, nieco krótsza opcja – Venice, a także Denver. Te fasony, poza charakterystycznym, ale i minimalistycznym designem, wyróżniają także obszycia z wełny owczej. Myśląc o ponadczasowych rozwiązaniach, od początku istnienia w firmie stawiano na kolory uniwersalne i stonowane, zapewniając spójność z wielosezonowym charakterem kolekcji. Królują beże, brązy, czerń i biel. Większość propozycji jest możliwa do zakupienia w kilku wariantach kolorystycznych, zapewniając klientom bogaty wybór.  

Kolekcja Rhenium Exclusive leathers bez wątpienia wpisuje się w aktualne trendy, a jednocześnie odpowiada na oczekiwania klientów, którzy zmieniają perspektywę zakupową. Sezonowe i impulsywne decyzje ustępują miejsca wyborom przemyślanym i długofalowym, a ponadczasowa estetka i najwyższa jakość są elementami kluczowymi podczas kompletowania garderoby.

Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie! Biuro prasowe
2024-08-23 | 01:00

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpnia w Galerii Gemini. To doskonała okazja
Moda Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności
2024-08-22 | 14:00

Platforma Vinted wprowadza nowe funkcjonalności

Zarobienie dodatkowych pieniędzy na rzeczach, których już nie potrzebujemy, jest jednym z głównych powodów, dla których tak wielu ludzi korzysta z Vinted. Platforma
Moda Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi
2024-08-22 | 10:00

Marka By Dziubeka otworzyła swój punkt w Manufakturze w Łodzi

By Dziubeka posiada salony firmowe w galeriach handlowych na terenie całej Polski oraz sieć punktów franczyzowych. Oryginalne naszyjniki, topowe bransoletki, kolczyki, wisiory i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.