Z miłości do wysokojakościowego, skórzanego rzemiosła i ponadczasowego designu
Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, luksusowa marka z Poznania, udowadnia, że skórzane rzemiosło niezmiennie pozostaje synonimem elegancji, unikatowości i wyrafinowania. Projekty firmy to ponadczasowy, choć charakterystyczny design, przemycający w detalach aktualne trendy.
Rhenium Exclusive Leathers to połączenie luksusu i minimalizmu. Projekty marki hołdują szlachetnej prostocie, podkreślając jednocześnie kobiecą zmysłowość i pewność siebie. Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują wyłącznie naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Zgodnie z wizją firmy produkty Rhenium są przeznaczone dla osób, które dokonują przemyślanych i długofalowych zakupów, oczekując wyjątkowego designu na lata. Minimalizm z nutą wyrafinowania jest kluczem do tworzenia garderoby przemyślanej, a jednocześnie nietuzinkowej. Ponadczasowość staje się nową definicją luksusu.
– Tworząc Rhenium Exclusive Leathers, od początku postawiłam sobie za cel, by budować markę niezwykle kobiecą – elegancką i seksowną. Dedykowaną dla kobiet żyjących w zgodzie z własnymi przekonaniami i wartościami. Pragnę realizować projekty, w których zawsze, bez względu na okoliczności, Panie poczują się wyjątkowo i szczególnie. Bo jestem przekonana, że wszystkie właśnie takie jesteśmy – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.
Wśród propozycji od Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy płaszcze, kurtki i kożuchy, sukienki, spodnie, spódniczki oraz marynarki. Na szczególną uwagę zasługują m.in. okrycia wierzchnie, będące charakterystycznym znakiem rozpoznawczym marki. Do bestsellerów należy zaliczyć m.in. długie i eleganckie płaszcze, idealne na jesienne i wiosenne dni – Lisbona i Odessa, które świetnie sprawdzą się zarówno do jeansów, jak i eleganckiej sukienki, a także na co dzień – do ulubionych dresów, tym samym nadając stylizacji wyrazistego, militarnego sznytu. Modowymi hitami na sezon zimowy są natomiast długi kożuch Siena, nieco krótsza opcja – Venice, a także Denver. Te fasony, poza charakterystycznym, ale i minimalistycznym designem, wyróżniają także obszycia z wełny owczej. Myśląc o ponadczasowych rozwiązaniach, od początku istnienia w firmie stawiano na kolory uniwersalne i stonowane, zapewniając spójność z wielosezonowym charakterem kolekcji. Królują beże, brązy, czerń i biel. Większość propozycji jest możliwa do zakupienia w kilku wariantach kolorystycznych, zapewniając klientom bogaty wybór.
Kolekcja Rhenium Exclusive leathers bez wątpienia wpisuje się w aktualne trendy, a jednocześnie odpowiada na oczekiwania klientów, którzy zmieniają perspektywę zakupową. Sezonowe i impulsywne decyzje ustępują miejsca wyborom przemyślanym i długofalowym, a ponadczasowa estetka i najwyższa jakość są elementami kluczowymi podczas kompletowania garderoby.
Więcej informacji na temat marki Rhenium znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.