Komunikaty PR

Zagraj z WOŚP w klapkach Kubota – wylicytuj unikatowy model na aukcji

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Kubota od czasu swojej reaktywacji wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na licytację trafiła wyjątkowa para wodoodpornych klapków z logo tegorocznej edycji WOŚP.

To jedyna taka para, dostępna wyłącznie na ograniczonej czasowo aukcji sztabu WOŚP numer 6926. Klapki wylicytować można tylko do 28 stycznia 2024 roku.

Klapki, które ratują życie

Kwota osiągnięta na licytacji personalizowanych klapków marki Kubota zasili konto Orkiestry, która w tym roku wspiera pacjentów ze schorzeniami oddechowymi. Celem tegorocznego, już 32. Finału WOŚP, jest zebranie funduszy na zakup sprzętu do diagnozowania oraz monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 

Środki zebrane w czasie zbiórki 28 stycznia zostaną przekazane na zakup urządzeń do diagnostyki obrazowej, diagnostyki czynnościowej, diagnostyki endoskopowej, rehabilitacji oraz torakochirgurgii.

Tu wszystko gra OK!

Za pomocą tego hasła organizatorzy WOŚP zachęcają do diagnozowania chorób płuc, tak istotnego w kontekście konsekwencji pandemii COVID-19. Powikłania związane z przebytym wirusem dotyczą przede wszystkim układu oddechowego i nie omijają ani osób dorosłych, ani dzieci.

Hasło tegorocznej edycji WOŚP – Tu wszystko gra OK! – znalazło się również na parze klapków Kubota, które trafiły na aukcję.

Bardzo się cieszymy, że Kubota po raz kolejny może włączyć się w to wyjątkowe, coroczne granie Orkiestry. Już od pięciu lat jesteśmy częścią tej inicjatywy i mam nadzieję, że tak pozostanie do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A.

Zwycięzca organizowanej aukcji otrzyma personalizowane specjalnie na tę okazję wodoodporne klapki Kubota w swoim rozmiarze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.