Komunikaty PR

ZANURZ SIĘ W NAJNOWSZEJ KOLEKCJI SLOGGI SHORE NA SEZON SS22

2022-06-15  |  15:00
Biuro prasowe

Niezależnie od tego, czy pływasz w basenie czy surfujesz na desce, dryfujesz na wodzie czy pozujesz przy basenie, w kolekcji SS22 Shore dla kobiet i mężczyzn, będziesz zawsze na fali.

 

To idealne połączenie stylu oraz funkcjonalności – totalnie cool i totalnie komfortowe stroje kąpielowe stworzone głównie z materiałów pochodzących z recyklingu, więc równie przyjazne dla planety,

jak i dla oka. Dzięki szybkoschnącemu materiałowi możesz na zawsze pożegnać się z wilgotnym

i nieprzyjemnie przylegającym dołem, dodatkowo gwarantujemy ochronę UPF50 w większości produktów – wystarczy, że wejdziesz do wody i będziesz cieszyć się latem. I mamy tu na myśli dłuuuugie lato (a nawet lata!), ponieważ technologia odporna na działanie chloru sprawi, że Twoje stroje kąpielowe przetrwają dłużej niż kiedykolwiek.

 

Nasza genialna kolekcja SS22 Shore jest nie tylko komfortowa, trwała i bardziej ekologiczna – ona również wygląda niesamowicie. Bez względu na to, jaki jest Twój nadmorski szyk, z pewnością odnajdziesz swoją podwodną perełkę w wielu wspaniałych stylach nazwanych na cześć tropikalnych ryb.

 

Dziewczyny mogą zachować klasyczny styl, bawić się printami lub założyć coś sportowego – wszystko jest dostępne w wielu kolorach. Wisienka na torcie? Cudowne pareo z nadrukiem, które można nosić jako sukienkę, spódnicę czy narzutkę. Nie zapominamy o mężczyznach – którzy również znajdą coś dla siebie – miksując trendowe odcienie niebieskiego i żółtego lub wybierając print z ośmiornicą.

 

Daj nura do wody i wypróbuj kolekcję sloggi SS22 Shore, która z pewnością sprawi, że znajdziesz się na swojej wymarzonej fali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.