Komunikaty PR

Zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie!

2024-08-23  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 1.16 MB )

Z przyjemnością zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie, które odbędzie się w sobotę 24 sierpniaGalerii Gemini. To doskonała okazja dla miłośników mody do zapoznania się z najnowszymi kolekcjami i eleganckimi stylizacjami.

 

Pierre Cardin by Van Horn – elegancja i styl na co dzień

Van Horn to marka z bogatą tradycją, oferująca wysokiej jakości odzież dla mężczyzn. Dzięki połączeniu klasyki z nowoczesnym podejściem do mody, Van Horn zyskał zaufanie klientów ceniących sobie styl i elegancję. Współpraca z Pierre Cardin jest naturalnym krokiem w rozwoju marki, która dąży do dostarczania swoim klientom najlepszych produktów dostępnych na rynku.

Pierre Cardin z kolei znane jest na całym świecie z wyjątkowej elegancji, klasyki i ponadczasowych wzorów. Współpraca z Van Horn to gwarancja najwyższej jakości oraz staranności w każdym detalu. W salonie Pierre Cardin by Van Horn klienci będą mogli znaleźć szeroką gamę eleganckiej odzieży męskiej, idealnej zarówno na formalne okazje, jak i na co dzień.

 

24 sierpnia, Galeria Gemini

Na wielkie otwarcie zapraszamy Państwa w sobotę 24 sierpnia już od 9:00. Tego dnia na naszych gości będzie czekać wyjątkowy poczęstunek, obejmujący wykwintny catering oraz prosecco 0%, które umilą zakupy i pozwolą celebrować ten wyjątkowy moment w eleganckiej atmosferze.

 

Serdecznie zapraszamy na otwarcie nowego salonu Pierre Cardin by Van Horn w Tarnowie i czekamy na Państwa z niecierpliwością!

Więcej informacji na temat otwarcia salonu w Tarnowie oraz przyszłych akcji rabatowych znajdą Państwo w mediach społecznościowych marki:

Van Horn | Facebook
https://www.facebook.com/VanHornOfficial/

 

Van Horn (@van_horn_official) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

https://www.instagram.com/van_horn_official/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.