Komunikaty PR

Zawsze w modzie: motywy zwierzęce w stylizacjach

2022-04-09  |  07:10
Biuro prasowe

Za błyskawicznie zmieniającą się modą trudno nadążyć, dlatego sukcesywnie poszerza się grono wielbicielek garderoby w klasycznym i ponadczasowym wydaniu. Ta jednak może powodować poczucie monotonii w stylizacjach. Jeśli potrzebujemy odrobiny szaleństwa, to nie ma lepszego wyboru niż motywy zwierzęce. Jak z nich korzystać, by wyglądały stylowo, a nie kiczowato czy wulgarnie? Podpowiadamy, jak oswoić dzikie koty w garderobie!

 

Jeśli twórcy filmów lub seriali chcą podkreślić, że styl danej postaci kobiecej jest kiczowaty, najczęściej ubierają ją w stylizacje zdominowane przez motywy zwierzęce, przede wszystkim tzw. „panterkę”. Nic więc dziwnego, że wiele kobiet podchodzi z dużym dystansem do pomysłu noszenia zwierzęcych printów. A to błąd, bo te elementy w modzie znane są od dawna i potrafią prezentować się naprawdę dobrze. Co wybrać, by nie przesadzić i czuć się komfortowo w tak wyrazistych wzorach oraz zwracających uwagę materiałach?

 

– Punktem wyjścia może być znane i bardzo bezpieczne połączenie zwierzęcego printu z czernią, brązem lub beżem, a także granatem czy supermodną ciemną zielenią i oczywiście uniwersalną bielą oraz kremowymi odcieniami. Lepiej za to unikać czerwieni i innych soczystych barw – wylicza ekspertka sieci sklepów KiK.

 

A co z pastelami, które pasują do urody i karnacji wielu Polek? – Na stylizacje zawsze należy patrzeć całościowo. Szczególnie gdy mowa o elementach ze zwierzęcym printem. I tak, jeśli element garderoby ze zwierzęcym motywem jest utrzymany w biało-czarnym (np. zebra), szarym (monochromatyczna panterka) lub różowym (imitacja skóry węża) odcieniu, to połączenie go z pastelowymi, popielatymi czy grafitowymi ubraniami i dodatkami będzie wyglądało znakomicie. To świetny przepis na bezpieczny outfit, który na pewno nie będzie wulgarny – opowiada ekspertka sieci sklepów KiK i dodaje: ale jest też druga strona, czyli niebezpieczne połączenia kolorystyczne. Przykładowo klasyczna „panterka”, czyli cętki w połączeniu z żółtym, brązowym albo rudawym odcieniem to ryzyko nietrafionej stylizacji, bo kolory albo będą się ze sobą „gryźć” albo wydadzą się za mdłe.   

 

Stonowana opcja na co dzień

W teorii włączanie motywów zwierzęcych w stylizacjach nie jest trudne. Ale jak to wygląda w praktyce?

 

– Długa futrzana kamizelka w chłodnym odcieniu połączona z szarym, białym lub jasnoróżowym swetrem i spodniami z wąską nogawką to świetny outfit na co dzień w okresie przejściowym – wczesną wiosną lub późną jesienią. Jest bardzo wygodny, a jeśli zrobi się nam za ciepło, np. podczas zakupów, kamizelkę można błyskawicznie zdjąć. Taką prostą stylizację podkręci srebrna biżuteria i torebka, np. na łańcuszku – podpowiada specjalistka związana z marką KiK.

 

Seksownie, ale z klasą na randkę

Drapieżne zwierzęce printy mogą być wulgarne albo seksowne. My zdecydowanie wybieramy tę drugą opcję. Jak nie przesadzić? – Rzucające się w oczy futerko czy bardzo krótka mini w „panterkę” mogą sprawić wrażenie wulgarnych, choć w odpowiednim połączeniu i te elementy mogą dobrze wyglądać. Bezpieczniej jednak będzie postawić np. na monochromatyczną (np. czarną lub szarą) sukienkę do kolan w wężowy wzór. W połączeniu z kozakami na obcasie albo szpilkami, gdy zrobi się cieplej, i mocniejszym makijażem doda nam seksapilu i subtelnego pazura – radzi ekspertka KiK.

 

Elegancko i zadziornie do pracy

Trzecia opcja na stylizację z udziałem zwierzęcych motywów to koszula w takowy wzór zestawiona z klasyczną czernią. – Możemy ją połączyć z ołówkową spódnicą i kozakami albo spodniami o wysokim stanie z szerokimi nogawkami – obie stylizacje są w supermodnym obecnie klimacie retro, który możemy podkręcić dodatkowo klipsami albo kolczykami-kółkami – podpowiada ekspertka sieci sklepów KiK.

 

A dla wciąż nieprzekonanych, ale chcących „wpuścić” do szafy dzikie koty, rada: zacznijcie od akcesoriów: apaszki, oprawek okularów, butów z futerkowym obszyciem czy futrzanych torebek. To na tyle bezpieczne elementy, że można je łączyć właściwie ze wszystkim bez obaw o przesadę!

 

KiK Textil Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.