Zimowe dodatki, które pokochały influencerki. Podkręcą każdą stylizację

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Sezon jesienno-zimowy szturmem wdarł się w naszą codzienność zastępując w szafie zwiewne sukienki wełnianymi płaszczami i ciepłymi swetrami. Wszechobecna szarość za oknami to dobrymoment na urozmaicenie swojej stylizacji przez najmodniejsze w tym sezonie dodatki. Sprawdź trzy designerskie i praktyczne gadżety na zimę, które pokochały gwiazdy i influencerki.
Otul się
Kto z nas, wychodząc z domu w chłodny, deszczowy poranek nie marzy o pozostaniu na kanapie i przykryciu się ciepłym i miękkim kocem? Może dlatego na ulicach światowych stolic mody popularnym dodatkiem są ciepłe, obszerne szale, grające pierwsze skrzypce w codziennej stylizacji? Nie tylko zwracają uwagę i ciekawie wyglądają, ale z powodzeniem spełniają też rolę ciepłej narzutki, którą możemy przykryć się, by poczuć namiastkę domowego ciepła.
Chroń uszy
Journal of the American Medical Association Network Open opublikował raport dotyczący badań nad wpływem muzyki na samopoczucie. Według naukowców z Australii i Wielkiej Brytanii codzienne słuchanie ulubionych utworów ma realny wpływ na poprawę samopoczucia i wywołuje pozytywne emocje. W zależności od rodzaju, muzyka pomaga nam również skoncentrować się czy zmotywować. Zakładając na uszy słuchawki, możemy przenieść się myślami z zatłoczonego autobusu w dowolne miejsce na świecie, albo chociaż przychylniej spojrzeć na otaczającą rzeczywistość. Dla zmarzluchów słuchawki mogą spełniać jeszcze jedną, istotną funkcję: wybierając modele nauszne chronimy uszy przez chłodem. To również bezpieczniejsza opcja dla samego słuchu. Szczególnie pokochały ten patent gwiazdy i influencerki , tworząc ze słuchawek najmodniejszy gadżet sezonu.
Ciepło na wynos
Jednorazowe kubki z kawą już dawno wyszły z mody. Przyczyniają się do produkcji plastikowych śmieci i zanieczyszczają naszą planetę. Jednym z kluczowych aspektów wyznaczających dziś trendy jest proekologiczne podejście po życia. Kupujemy mniej ubrań ze sztucznych tkanin, a na drogach możemy spotkać coraz więcej samochodów i autobusów napędzanych zieloną energią. Właśnie dlatego wielorazowe kubki termiczne i butelki stały się jednym z najbardziej pożądanych dodatków. Towarzyszą w życiu codziennym między innymi Kendall Jenner i Miley Cyrus.
Butelki i kubki nie powinny być już tylko wielorazowego użytku. Coraz częściej zwracamy też uwagę na miejsce produkcji oraz materiały, z których zostały wykonane. Wśród firm produkujących akcesoria do picia, ciekawym designem i jakością wyróżnia się Waterdrop.
Produkowane ze stali nierdzewnej i szkła borokrzemowego kubki termiczne i butelki, stanowią świetne uzupełnienie codziennej stylizacji (dostępne w wielu kolorach i wzorach).

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.