Komunikaty PR

Zimowe wyprzedaże w Galerii Grafitt

2020-01-20  |  13:00
Biuro prasowe

Zimowe wyprzedaże to naprawdę gorący okres w zielonogórskiej galerii. Salony oferują swoim klientkom bardzo atrakcyjne obniżki cen, dzięki którym modne i dobrej jakości ubrania czy dodatki mogą zakupić o wiele taniej. A jakie obniżki dokładnie oferują sklepy w Galerii Grafitt?

Największymi promocjami kusi Patryzia Artyon, gdzie ponadczasową stylizację można stworzyć z 70% rabatem. W Hexeline wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 można obecnie zakupić 60 procent taniej.Fanki wyrazistych wzorów, powinny koniecznie zajrzeć do Deni Cler Milano, gdzie wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 zostały obniżone do 50 procent. Akcje promocyjne rozpoczął także Cipo&Baxx, kutki ziomowe można zakupić z 25 obniżką, bluzy z 20%, a spodnie i t-shirt z 10%. Natomiast klientki Kamonii zakupią biustonosze, stroje kąpielowe, piżamki czy koszule nocne z 50 procentowym upustem. Przedstawiciele Galerii Grafitt zachęcają, by odwiedzić również salon Novotime, gdzie do zegarków typu Diver, klienci w prezencie otrzymują książkę "Czas na głębokości - historia zegarków do nurkowania" autorstwa Mateusz Piechnik.

Styczeń jest i będzie wyjątkowo gorący również z powodu studniówek, na które przygotowali się także pozostali najemcy Galerii Grafitt oferując produkty dla Panów w nowych niższych cenach. Artur Moda Męska oferuje 20 procentowy upust na garnitur, koszulę, muchę bądź krawat, pasek, buty oraz inne dodatki. Warto zaznaczyć, że bal przedmaturalny to często pierwsze i jednocześnie tak eleganckie wydarzenie w życiu maturzysty. Garnitur powinien być uroczysty i dostosowany do okoliczności, ale jednocześnie w przystępnej cenie, dlatego warto także odwiedzić salon Men, gdzie w cenie 399 zł, można otrzymać garnitur, uszyty z tkaniny 90% wełny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.