Komunikaty PR

Zimowe wyprzedaże w Galerii Grafitt

2020-01-20  |  13:00
Biuro prasowe

Zimowe wyprzedaże to naprawdę gorący okres w zielonogórskiej galerii. Salony oferują swoim klientkom bardzo atrakcyjne obniżki cen, dzięki którym modne i dobrej jakości ubrania czy dodatki mogą zakupić o wiele taniej. A jakie obniżki dokładnie oferują sklepy w Galerii Grafitt?

Największymi promocjami kusi Patryzia Artyon, gdzie ponadczasową stylizację można stworzyć z 70% rabatem. W Hexeline wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 można obecnie zakupić 60 procent taniej.Fanki wyrazistych wzorów, powinny koniecznie zajrzeć do Deni Cler Milano, gdzie wybrane modele z kolekcji Jesień/Zima 19/20 zostały obniżone do 50 procent. Akcje promocyjne rozpoczął także Cipo&Baxx, kutki ziomowe można zakupić z 25 obniżką, bluzy z 20%, a spodnie i t-shirt z 10%. Natomiast klientki Kamonii zakupią biustonosze, stroje kąpielowe, piżamki czy koszule nocne z 50 procentowym upustem. Przedstawiciele Galerii Grafitt zachęcają, by odwiedzić również salon Novotime, gdzie do zegarków typu Diver, klienci w prezencie otrzymują książkę "Czas na głębokości - historia zegarków do nurkowania" autorstwa Mateusz Piechnik.

Styczeń jest i będzie wyjątkowo gorący również z powodu studniówek, na które przygotowali się także pozostali najemcy Galerii Grafitt oferując produkty dla Panów w nowych niższych cenach. Artur Moda Męska oferuje 20 procentowy upust na garnitur, koszulę, muchę bądź krawat, pasek, buty oraz inne dodatki. Warto zaznaczyć, że bal przedmaturalny to często pierwsze i jednocześnie tak eleganckie wydarzenie w życiu maturzysty. Garnitur powinien być uroczysty i dostosowany do okoliczności, ale jednocześnie w przystępnej cenie, dlatego warto także odwiedzić salon Men, gdzie w cenie 399 zł, można otrzymać garnitur, uszyty z tkaniny 90% wełny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.