Komunikaty PR

Znamy finalistów SHEIN X Global Challenge 2024

2024-03-13  |  12:00
Biuro prasowe

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle, ogłosił finalistów konkursu SHEIN X Global Challenge. Wpłynęło blisko 1 000 prac konkursowych z ponad 70 krajów, jednak do finału udało się dotrzeć najlepszej 10!

„To było najbardziej ekscytujące doświadczenie w moim życiu! Poprzez udział w tym wyzwaniu dowiedziałam się wiele o sobie, a także zobaczyłam ogrom możliwości, które czekają na mnie w tym wielkim świecie. Najważniejsze jednak, że sam program zachęcił mnie i dodał mi odwagi do dalszego spełniania moich marzeń.” – mówi Yolanda Silveira Fernandes, finalistka z Brazylii.

Program SHEIN X Designer Incubator oraz SHEIN X Global Challenge stanowią nasze zaangażowanie w przyszłość mody” – powiedziała Molly Miao, CMO SHEIN. „Ten program umożliwia młodym projektantom zdobycie kluczowej wiedzy branżowej, doświadczenia i nawiązania kontaktów, które pomogą im w stworzeniu własnych globalnych marek odzieżowych.”

Finaliści pokonali blisko 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów!

Każdy aspirujący projektant przedstawił trzy kompletne stylizacje dla kobiet na sezon wiosna-lato 2024, inspirowane tegorocznym motywem Radiance (z ang. blask). Wszystkie zgłoszenia spełniające tegoroczne wymagania zostały opublikowane na stronie internetowej SHEIN X Challenge, gdzie publiczność poprzez głosowanie wybrała 20 najlepszych prac.

Sędziowie Adrien Roberts (międzynarodowy konsultant ds. edukacji modowej, Włochy), Julien Fournié (założyciel Julien Fournié Haute Couture, Paryż), Jill Wanless (redaktor, Wielka Brytania) oraz Colin Horgan (niezależny projektant, Irlandia) dokonali selekcji 10 zgłoszeń na podstawie zdolności uczestników do przekładania silnej, oryginalnej koncepcji na projekt, równoważąc przy tym oczekiwania klientów, sezonowe trendy oraz komercyjną opłacalność. “Tegoroczne zgłoszenia pokazały wzrost kreatywności i umiejętności technicznych. Wspaniale było zobaczyć tak wiele zgłoszeń, które interpretowały temat z dużym komercyjnym potencjałem”- stwierdził Colin Horgan, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Nie mogę się doczekać zobaczenia prac na żywo i możliwości konsultowania projektów podczas warsztatów mistrzowskich, gdzie projektanci będą rozwijać się w branży”.

Londyńskie warsztaty modowe i nagrody finansowe dla najlepszych

Grupa 10 finalistów pojedzie do Londynu, aby wziąć udział w serii spotkań mentoringowych prowadzonych przez członków jury, a także w warsztatach na temat zrównoważonej mody. Następnie będą mieli okazję zaprezentować swoje prace podczas finałowej rundy konkursu SHEIN X Challenge 2024.

Imię i nazwisko finalisty

Kraj pochodzenia

Amanda Marques Parron

Brazylia

Annavittoria Palma

Włochy

Eleonora Falcone

Włochy

Émilie Kissita

Francja

Frenki Ceko

Albania

Fungai Sarah Muzoroza

Wielka Brytania

Juliana Cavalcanti de Siqueira

Brazylia

Kevon Albright

Stany Zjednoczone

Yolanda Silveira Fernandes

Brazylia

Yuto Nomura

Japonia

Zwycięzca konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 zostanie ogłoszony 21 marca 2024 roku i otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 EUR. Trzech finalistów otrzyma po 5 000 EUR za kreatywność, innowacyjność i interpretację tematu. Kolejnych sześciu finalistów wróci do domu z nagrodami w wysokości 3 000 EUR.

We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.

Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.