Znamy finalistów SHEIN X Global Challenge 2024
SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle, ogłosił finalistów konkursu SHEIN X Global Challenge. Wpłynęło blisko 1 000 prac konkursowych z ponad 70 krajów, jednak do finału udało się dotrzeć najlepszej 10!
„To było najbardziej ekscytujące doświadczenie w moim życiu! Poprzez udział w tym wyzwaniu dowiedziałam się wiele o sobie, a także zobaczyłam ogrom możliwości, które czekają na mnie w tym wielkim świecie. Najważniejsze jednak, że sam program zachęcił mnie i dodał mi odwagi do dalszego spełniania moich marzeń.” – mówi Yolanda Silveira Fernandes, finalistka z Brazylii.
“Program SHEIN X Designer Incubator oraz SHEIN X Global Challenge stanowią nasze zaangażowanie w przyszłość mody” – powiedziała Molly Miao, CMO SHEIN. „Ten program umożliwia młodym projektantom zdobycie kluczowej wiedzy branżowej, doświadczenia i nawiązania kontaktów, które pomogą im w stworzeniu własnych globalnych marek odzieżowych.”
Finaliści pokonali blisko 1 000 zgłoszeń z ponad 70 krajów!
Każdy aspirujący projektant przedstawił trzy kompletne stylizacje dla kobiet na sezon wiosna-lato 2024, inspirowane tegorocznym motywem Radiance (z ang. blask). Wszystkie zgłoszenia spełniające tegoroczne wymagania zostały opublikowane na stronie internetowej SHEIN X Challenge, gdzie publiczność poprzez głosowanie wybrała 20 najlepszych prac.
Sędziowie Adrien Roberts (międzynarodowy konsultant ds. edukacji modowej, Włochy), Julien Fournié (założyciel Julien Fournié Haute Couture, Paryż), Jill Wanless (redaktor, Wielka Brytania) oraz Colin Horgan (niezależny projektant, Irlandia) dokonali selekcji 10 zgłoszeń na podstawie zdolności uczestników do przekładania silnej, oryginalnej koncepcji na projekt, równoważąc przy tym oczekiwania klientów, sezonowe trendy oraz komercyjną opłacalność. “Tegoroczne zgłoszenia pokazały wzrost kreatywności i umiejętności technicznych. Wspaniale było zobaczyć tak wiele zgłoszeń, które interpretowały temat z dużym komercyjnym potencjałem”- stwierdził Colin Horgan, sędzia SHEIN X Global Challenge 2024. „Nie mogę się doczekać zobaczenia prac na żywo i możliwości konsultowania projektów podczas warsztatów mistrzowskich, gdzie projektanci będą rozwijać się w branży”.
Londyńskie warsztaty modowe i nagrody finansowe dla najlepszych
Grupa 10 finalistów pojedzie do Londynu, aby wziąć udział w serii spotkań mentoringowych prowadzonych przez członków jury, a także w warsztatach na temat zrównoważonej mody. Następnie będą mieli okazję zaprezentować swoje prace podczas finałowej rundy konkursu SHEIN X Challenge 2024.
Imię i nazwisko finalisty | Kraj pochodzenia |
Amanda Marques Parron | Brazylia |
Annavittoria Palma | Włochy |
Eleonora Falcone | Włochy |
Émilie Kissita | Francja |
Frenki Ceko | Albania |
Fungai Sarah Muzoroza | Wielka Brytania |
Juliana Cavalcanti de Siqueira | Brazylia |
Kevon Albright | Stany Zjednoczone |
Yolanda Silveira Fernandes | Brazylia |
Yuto Nomura | Japonia |
Zwycięzca konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 zostanie ogłoszony 21 marca 2024 roku i otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 EUR. Trzech finalistów otrzyma po 5 000 EUR za kreatywność, innowacyjność i interpretację tematu. Kolejnych sześciu finalistów wróci do domu z nagrodami w wysokości 3 000 EUR.
We wrześniu 2023 r. SHEIN ogłosiło, że dodatkowe 50 mln USD zostanie przeznaczone na program SHEIN X Designer Incubator. Te dodatkowe finansowanie sprawi, że całkowita inwestycja firmy w program SHEIN X Designer Incubator wyniesie 105 mln USD do 2028 roku.
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o SHEIN X Designer Incubator.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.