Komunikaty PR

ZOSTAŁ JUŻ TYLKO TYDZIEŃ! OSTATNIE DNI NABORU DO ZŁOTEJ NITKI

2023-09-05  |  12:00
Biuro prasowe

ZOSTAŁ JUŻ TYLKO TYDZIEŃ! OSTATNIE DNI NABORU DO ZŁOTEJ NITKI

 

Widowiskowy profesjonalny pokaz to szansa, żeby zwrócić na siebie uwagę najważniejszych magazynów mody w Polsce, a 30 000 złotych nagrody głównej może wspomóc realizację marzeń o rozwinięciu własnej marki. Wszystko to jest dla młodych projektantów, którzy zdecydują się na udział w konkursie Złota Nitka, na wyciągnięcie ręki. Nabór trwa jeszcze przez tydzień, do 11 września.

Ten uchodzący za najważniejszy w Polsce konkurs dla debiutantów świata mody, organizowany w ramach Łódź Young Fashion przez Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i Stowarzyszenie Pola Designu przy wsparciu Miasta Łódź, otworzył drogę do kariery wielu rozpoznawalnym dziś twórcom mody. Wśród laureatów poprzednich edycji są tak głośne nazwiska, jak Łukasz Jemioł, projektanci z duetu Paprocki & Brzozowski, Mikołaj Żurek, Adrian Krupa czy odkrycie zeszłorocznej edycji – Maurycy Zylber.

– Złota Nitka jest ważna dla uczestników nie tylko ze względu na wysokość nagrody, choć trzeba przyznać, że 30 tysięcy złotych jest sporym wsparciem dla młodego projektanta. Równie wartościowe są jednak spotkania z fachowcami, osobami z branży fashion, które są źródłem inspiracji dla aspirujących twórców i porad, jak osiągać sukces w tej bardzo trudnej branży – podkreśla Katarzyna Wróblewska, dyrektor artystyczna Łódź Young Fashion i dodaje, że w jury tegorocznej edycji konkursu zasiądą między innymi: Marcin Świderek, szef działu mody magazynu „Elle”; Agnieszka Ścibior, stylistka Viva Magazine; duet MMC; projektanci Tomasz Ossoliński, Dawid Tomaszewski czy Robert Kupisz.

Nabór do tegorocznej edycji konkursu trwa jeszcze przez tydzień. Projektanci do 35. roku życia, zarówno studenci, jak i absolwenci kierunków związanych z projektowaniem ubioru, jak i pasjonaci mody, mogą zgłaszać swoje kolekcje za pomocą formularza elektronicznego dostępnego na stronie www.lodzyoungfashion.com. Na tym etapie wymagane jest dołączenie zdjęć czterech sylwetek wybranych spośród całej zgłaszanej kolekcji, jej opis, rysunki pozostałych zgłaszanych modeli oraz planszy inspiracyjnej. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 11 września.

– Naszym celem jest odkrywanie młodych ludzi, którzy zaskakują innowacyjnym podejściem i autorską wizją mody. Nowatorskie konstrukcje i realizacje z pewnością zwrócą uwagę jury, ale ważna jest też jakość wykonania i dbałość o detale, tak by w proponowanej sylwetce nic nie było przypadkowe – zapowiada Wróblewska.

Spośród zgłoszonych kolekcji, wybranych zostanie 12, które podziwiać będzie można 18 listopada podczas widowiskowej gali finałowej w Centrum Promocji Mody łódzkiej ASP. Wtedy też dowiemy się, kto zwrócił uwagę jurorów i sięgnął po nagrody.

Więcej szczegółowych informacji na temat konkursu oraz jego regulamin znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej www.lodzyoungfashion.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.