Komunikaty PR

Modna suszarka na pranie

2020-02-26  |  12:00

Modna suszarka na pranie

 

Instagram jest nie tylko inspiracją pięknych wnętrz, mody, jedzenia czy zdrowego trybu życia. Influencerki pokazują nie tylko jak pięknie żyć, ale także jak zagospodarować swoją przestrzeń i ułatwić sobie prace domowe. Marka Leifheit zaprosiła do testów kilka znanych influencerek, aby wypróbowały suszarki Pegasus. Sprawdź czy przeszły ich próbę!

 

Suszarka jako niezbędny sprzęt w domu

Suszarki tradycyjne to rozwiązanie dla osób ceniących sobie ekologiczne sposoby suszenia 
i wygodę. W przeciwieństwie do urządzeń mechanicznych nie zużywają prądu, nie niszczą ubrań, dzięki czemu domowe wydatki są zdecydowanie mniejsze. Niewątpliwie jedną                                 z większych zalet suszarki tradycyjnej jest możliwość postawienia jej w dowolnym miejscu. To kwintesencja wygody i funkcjonalności.Kolejnym plusem suszarek tradycyjnych jest to, że w przeciwieństwie do tych bębnowych niwelują ryzyko powstawania nieestetycznych zagnieceń i zaciągnięć na materiale. 

Influencerki zaproszone do testów zdradziły, czym się kieruję przy wyborze odpowiedniej suszarki na pranie. Suszarka Pegasus 200 Solid Deluxe Mobile to model, który wybrała mrs_edithh.Podkreśla ona fakt, że nie ważne co robimy w życiu - czy zajmujemy się domem, czy jesteśmy bizneswoman - każda z nas musi zaprzyjaźnić się z domowymi obowiązkami. Dlatego zachęca do korzystania z najlepszego i najpraktyczniejszego sprzętu na rynku – suszarki Pegasus, gdyż zapewnia ona wygodę suszenia charakterystyczną dla wszystkich modeli tej serii, dzięki składanym bocznym skrzydłom, które zwiększają powierzchnię suszenia. Stabilne nóżki i pręty nie uginają się nawet pod ciężarem mokrego prania – co zapewnia trwałość na lata. Suszarka ta posiada pięć sprytnych dodatków do wyjątkowo delikatnego i wygodnego suszenia, np. dwa uchwyty na drobną garderobę, na których można łatwo wpiąć skarpetki, chusteczki i bieliznę. Dwa zewnętrzne pręty bocznych skrzydeł są faliste i idealne do zawieszania pięciu odpornych na wiatr wieszaków na ubrania, znajdujących się w zestawie akcesoriów. Dzięki równoległym nóżkom Pegasus 200 Deluxe Mobile stoi bardzo stabilnie i pewnie, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz (na balkonie czy ogrodzie). Dodatkowo suszarka posiada dwa ruchome kółka, dzięki czemu łatwo ją przesunąć – nawet przez małe przeszkody. 

Z kolei dla @pattihome ważną rolę odgrywa pojemność suszarki. Do tej pory miała duży dylemat, gdzie zmieścić kilka tur prania. Test Pagasusa marki Leifheit rozwiązał jej problem. Już koniec tego dylematu ponieważ suszarka ta mieści min. dwa wsady prania. ,,Super rozwiązaniem jest możliwość oddzielnego suszenia 26 par skarpetek. W komplecie wieszaki na ubrania ze specjalnymi rowkami, które powieszone na odpowiednim drążku nie przesuwają się, dodatkowo pojemnik na spinacze ułatwia wieszanie prania, zawsze mamy go pod ręką. A co najważniejsze suszarka jest mobilna – ma kółecza, lekka, stabilna i odporna na promieniowane słoneczne. Od dzisiaj nie ma problemu z wieszaniem czarnego i białego prania na jednej suszarce! Zmieści się wszystko”. 

Z podobnym problemem borykała się także influencerka  @do-laskowska, której suszarka nie mieściła wystarczającej ilości ubrań. Od niedawna suszarka Pegasus 200 solid Delux Mobile stała się jej nieodłącznym przyjacielem, który pomaga jej w codziennych obowiązkach. 

 

Efektywne suszenie w domowych warunkach

Jak widać rynek oferuje nam  pomysłowe suszarki, dzięki którym komfortowo wysuszymy pranie nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach. Ułatwmy sobie życie i wybierajmy sprzęty praktyczne i dobrej jakości – będą nam służyć przez lata. Nie czekaj, ruszaj na łowy i upoluj swoją wymarzoną, suszarkę już dziś! Więcej na: www.leifheitsklep.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.