Komunikaty PR

Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny

2023-10-12  |  14:00
Biuro prasowe

Intensywna końcówka roku zapowiada się w założonej przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marce modowej Le Collet. W grudniu br zostanie otwarty drugi butik stacjonarny - tym razem w Gdańsku. Wcześniej, bo już w listopadzie marka znacząco poszerzy swoją ofertę - planowane jest wprowadzenie kolekcji biżuterii, ale też rozszerzerzenie asortymentu o modę męską i dziecięcą.

Marka Le Collet powstała z zainteresowania modą, która jest jedną z pasji aktorki i influencerki Mai Bohosiewicz. Przez minione lata firma mocno się rozwinęła, a kolekcje oferowane przez nią rozchodzą się w zaledwie kilka godzin. Confidence is a choice - tak brzmi hasło marki, które jednocześnie definiuje jej najważniejsze założenie. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek (a obecnie już też klientów), dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. Prezentując modę w duchu szafy kapsułowej, Le Collet zapewnia, że każdy element ubioru idealnie komponuje się z pozostałymi.

- Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy - mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.

Sprzedaż produktów odbywa się głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce, ale też stacjonarnie. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje butik w Warszawie, natomiast już w grudniu odbędzie się otwarcie salonu w Gdańsku.

- Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie - już tylko niewiele ponad  miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu - tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów - dodaje Maja Bohosiewicz.

Marka dba o budowanie bliskiej i bezpośredniej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych - konto marki na Instagramie obserwuje już niemal 200 tys. klientek. Na profilach Le Collet można znaleźć nie tylko informacje z pierwszej ręki dotyczące nowości w asortymencie sklepu, ale też dołączyć do społeczności osób ceniących modę na najwyższym poziomie. Le Collet to nie tylko sklep, to przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.

-Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu - ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe - podkreśla Maja Bohosiewicz.

Z danych firmy Statista wynika, że przychody na rynku odzieżowym wyniosą 1,74 bln dolarów w 2023 r. Oczekuje się, że rynek będzie rósł rocznie o 2,82% (CAGR 2023-2028). Największym segmentem rynku jest sektor odzieży damskiej, którego wartość rynkowa w 2023 r. ma wynosić 0,91 biliona dolarów. Również w Polsce rynek odzieżowy w jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy “25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

“25 lat minęło…” - fenomen sukcesu Teatru Sabat

Już od ćwierć wieku Teatr Sabat, założony przez Małgorzatę Potocką – wybitną tancerkę, choreografkę i reżyserkę – zachwyca widzów w centrum Warszawy. To miejsce,
Gwiazdy Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło
2024-12-16 | 10:00

Kolacja pełna smaku i dobroci w Aspen Prime Ski & Bike Resort – 212 tysięcy zło

W sobotni wieczór, 7 grudnia, w Aspen Prime Ski & Bike Resort odbyła się kolacja charytatywna, której celem było wsparcie Hospicjum Domowego dla Dzieci w Opolu. W wydarzeniu
Gwiazdy Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!
2024-12-09 | 16:00

Wybierz się na kolację z ulubioną gwiazdą i pomóż chorym dzieciom!

Od 2 do 22 grudnia już po raz 11. wylicytować można kolację z gwiazdą i dzięki temu wesprzeć podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. Projekt organizowany jest wspólnie z Allegro i w tym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.