Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny
Intensywna końcówka roku zapowiada się w założonej przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marce modowej Le Collet. W grudniu br zostanie otwarty drugi butik stacjonarny - tym razem w Gdańsku. Wcześniej, bo już w listopadzie marka znacząco poszerzy swoją ofertę - planowane jest wprowadzenie kolekcji biżuterii, ale też rozszerzerzenie asortymentu o modę męską i dziecięcą.
Marka Le Collet powstała z zainteresowania modą, która jest jedną z pasji aktorki i influencerki Mai Bohosiewicz. Przez minione lata firma mocno się rozwinęła, a kolekcje oferowane przez nią rozchodzą się w zaledwie kilka godzin. Confidence is a choice - tak brzmi hasło marki, które jednocześnie definiuje jej najważniejsze założenie. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek (a obecnie już też klientów), dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. Prezentując modę w duchu szafy kapsułowej, Le Collet zapewnia, że każdy element ubioru idealnie komponuje się z pozostałymi.
- Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy - mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.
Sprzedaż produktów odbywa się głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce, ale też stacjonarnie. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje butik w Warszawie, natomiast już w grudniu odbędzie się otwarcie salonu w Gdańsku.
- Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie - już tylko niewiele ponad miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu - tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów - dodaje Maja Bohosiewicz.
Marka dba o budowanie bliskiej i bezpośredniej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych - konto marki na Instagramie obserwuje już niemal 200 tys. klientek. Na profilach Le Collet można znaleźć nie tylko informacje z pierwszej ręki dotyczące nowości w asortymencie sklepu, ale też dołączyć do społeczności osób ceniących modę na najwyższym poziomie. Le Collet to nie tylko sklep, to przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.
-Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu - ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe - podkreśla Maja Bohosiewicz.
Z danych firmy Statista wynika, że przychody na rynku odzieżowym wyniosą 1,74 bln dolarów w 2023 r. Oczekuje się, że rynek będzie rósł rocznie o 2,82% (CAGR 2023-2028). Największym segmentem rynku jest sektor odzieży damskiej, którego wartość rynkowa w 2023 r. ma wynosić 0,91 biliona dolarów. Również w Polsce rynek odzieżowy w jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branży.
Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.