Moje 90 dni do zmiany na lepsze
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
50 000 uczestników i łącznie ponad milion godzin spędzonych razem, by o siebie zadbać. 270 stworzonych filmów, ponad 5 000 000 wyświetleń łącznie tych filmów 1 000 000+ komentarzy i reakcji pod postami na YouTube i Facebooku.
Efekty? Tak spektakularne, że sami twórcy projektu „Moje90Dni” nie mogli w nie uwierzyć! Postanowili więc napisać książkę, by pomóc kolejnym osobom zadbać o ciało i umysł…
To był naprawdę szalony czas. Po tych 90 dniach musieliśmy chyba z tydzień odpoczywać – wspomina ze śmiechem Mariusz Budrowski, jeden z autorów publikacji – to była dla nas czysta przyjemność. Początkowo miał to być tylko dodatek do niezwykle popularnego „Odmładzania Na Surowo”, które od lat zmienia życie Polaków i inspiruje do poprawy zdrowia i samopoczucia – okazało się jednak, że nasze działania są na tyle skuteczne, że „Moje90dni” zaczęło żyć własnym życiem i po prostu… musieliśmy napisać tę książkę.
Nowy Ja, Nowa Ty
Projekt skupia się na korzystaniu z rozwiązań witariańskich, oraz ze światowych praktyk zdrowotnych. W 2020 r. stał się jednym z najlepszych programów przemiany zdrowia w Polsce! Właśnie teraz ruszyła druga edycja programu, a książka pt. „Moje90dni. Nowy Ja, Nowa Ty W 90 Dni!” ma pomóc wszystkim, którzy chcą o siebie zawalczyć. Co zawiera ta publikacja? To rozpisany dzień po dniu, od A do Z poradnik, jak ćwiczyć i jak przygotowywać posiłki, by w 90 dni stracić kilogramy, oczyścić organizm, przywrócić naturalne mechanizmy naszego ciała i dodatkowo, wesprzeć sprawność umysłową – opowiada Budrowski. Książka zawiera smaczne przepisy, plany treningowe, lekcje i wykłady, które w połączeniu z filmami z naszego kanału pozwalają uczestnikom projektu uwolnić ich zdolności do regeneracji, zmienić ich nastawienie do świata i innych ludzi, oraz nauczyć odkrywania radości życia.
Pytanie, które wszystko zaczęło
Jak możemy zrobić jeszcze więcej dla naszej niesamowitej społeczności, jak możemy bardziej Wam pomóc? – zapytali twórcy Odmładzania Na Surowo wiele lat temu, gdy cała inicjatywa zaczęła być doceniana przez tysiące osób, które poszukiwały w sieci sprawdzonych sposobów na odchudzanie i naturalnych metod na poprawę stanu zdrowia. Wielu ludzi szuka wsparcia w postaci prostych porad, jak mogą o siebie zadbać i jak się wyleczyć, korzystając z tego, co oferuje nam natura. Okazuje się, że można zmienić bardzo wiele już w 90 dni, jeśli tylko będziemy przestrzegać zasad i naprawdę zaangażujemy się w działanie. To na pewno nie jest łatwe, by ściśle trzymać się planu, ale dzięki wsparciu grupy mamy silniejszą motywację, by zrealizować cele.
Książka to tylko wstęp do zmiany!
Nie wystarczy „Moje90dni” przeczytać… dopiero wprowadzenie zawartej w niej treść w życie, da spektakularne rezultaty – zastrzega Mariusz – jeśli natomiast weźmiesz sobie do serca nasze porady i będziesz regularnie ćwiczyć i zdrowo jeść, to po prostu musi Ci się udać! Wierzę w Ciebie i życzę zdrowia i energii w dążeniu do wspaniałego, nowego siebie.
Książkę można kupić na stronie: www.moje90dniksiazka.com
Mariusz Budrowski to współautor projektu „Odmładzanie na Surowo” – jego aktywność na facebooku obserwuje ponad 400 tys. osób, a kanał na YT subskrybuje prawie 300 tys. oglądających. Mariusz jest witarianinem, autorem bestsellera: „Surowe Zdrowie”, książki kulinarnej: „Na Surowo Przepisy” i książki dla dzieci „Wierszykowo na Surowo”. Dodatkowo jest także pomysłodawcą programów na odchudzanie, festiwalu Witariada, oraz konferencji Surowe Życie. Swoimi działaniami Mariusz chce inspirować Polaków do zmiany ich stylu życia i diety na takie, które przyniosą im zdrowie i poprawią jakość ich codziennego funkcjonowania.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.