Komunikaty PR

Moje 90 dni do zmiany na lepsze

2021-04-28  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Jakub Gniadzik
Agencja Face it!

Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/

50 000 uczestników i łącznie ponad milion godzin spędzonych razem, by o siebie zadbać. 270 stworzonych filmów, ponad 5 000 000 wyświetleń łącznie tych filmów 1 000 000+ komentarzy i reakcji pod postami na YouTube i Facebooku.

Efekty? Tak spektakularne, że sami twórcy projektu „Moje90Dni” nie mogli w nie uwierzyć! Postanowili więc napisać książkę, by pomóc kolejnym osobom zadbać o ciało i umysł…

To był naprawdę szalony czas. Po tych 90 dniach musieliśmy chyba z tydziodpoczywać – wspomina ze śmiechem Mariusz Budrowski, jeden z autorów publikacji – to była dla nas czysta przyjemność. Początkowo miał to być tylko dodatek do niezwykle popularnego „Odmładzania Na Surowo”, które od lat zmienia życie Polaków i inspiruje do poprawy zdrowia i samopoczucia okazało się jednak, że nasze działania są na tyle skuteczne, że „Moje90dni” zaczęło żyć własnym życiem i po prostu… musieliśmy napisać tę książkę.

 

Nowy Ja, Nowa Ty

Projekt skupia się na korzystaniu z rozwiązań witariańskich, oraz ze światowych praktyk zdrowotnych. W 2020 r. stał się jednym z najlepszych programów przemiany zdrowia w Polsce! Właśnie teraz ruszyła druga edycja programu, a książka pt. „Moje90dni. Nowy Ja, Nowa Ty W 90 Dni!” ma pomóc wszystkim, którzy chcą o siebie zawalczyć. Co zawiera ta publikacja? To rozpisany dzień po dniu, od A do Z poradnik, jak ćwiczyć i jak przygotowywać posiłki, by w 90 dni stracić kilogramy, oczyścić organizm, przywrócić naturalne mechanizmy naszego ciała i dodatkowo, wesprzeć sprawność umysłową – opowiada Budrowski. Książka zawiera smaczne przepisy, plany treningowe, lekcje i wykłady, które w połączeniu z filmami z naszego kanału pozwalają uczestnikom projektu uwolnić ich zdolności do regeneracji, zmienić ich nastawienie do świata i innych ludzi, oraz nauczyć odkrywania radości życia.

 

Pytanie, które wszystko zaczęło

Jak możemy zrobić jeszcze więcej dla naszej niesamowitej społeczności, jak możemy bardziej Wam pomóc? – zapytali twórcy Odmładzania Na Surowo wiele lat temu, gdy cała inicjatywa zaczęła być doceniana przez tysiące osób, które poszukiwały w sieci sprawdzonych sposobów na odchudzanie i naturalnych metod na poprawę stanu zdrowia. Wielu ludzi szuka wsparcia w postaci prostych porad, jak mogą o siebie zadbać i jak się wyleczyć, korzystając z tego, co oferuje nam natura. Okazuje się, że można zmienić bardzo wiele już w 90 dni, jeśli tylko będziemy przestrzegać zasad i naprawdę zaangażujemy się w działanie. To na pewno nie jest łatwe, by ściśle trzymać się planu, ale dzięki wsparciu grupy mamy silniejszą motywację, by zrealizować cele.

 

Książka to tylko wstęp do zmiany!

Nie wystarczy „Moje90dni” przeczytać… dopiero wprowadzenie zawartej w niej treść w życie, da spektakularne rezultaty – zastrzega Mariusz – jeśli natomiast weźmiesz sobie do serca nasze porady i będziesz regularnie ćwiczyć i zdrowo jeść, to po prostu musi Ci się udać! Wierzę w Ciebie i życzę zdrowia i energii w dążeniu do wspaniałego, nowego siebie.   

Książkę można kupić na stronie: www.moje90dniksiazka.com

 

Mariusz Budrowski to współautor projektu „Odmładzanie na Surowo” – jego aktywność na facebooku obserwuje ponad 400 tys. osób, a kanał na YT subskrybuje prawie 300 tys. oglądających. Mariusz jest witarianinem, autorem bestsellera: „Surowe Zdrowie”, książki kulinarnej: „Na Surowo Przepisy” i książki dla dzieci „Wierszykowo na Surowo”. Dodatkowo jest także pomysłodawcą programów na odchudzanie, festiwalu Witariada, oraz konferencji Surowe Życie. Swoimi działaniami Mariusz chce inspirować Polaków do zmiany ich stylu życia i diety na takie, które przyniosą im zdrowie i poprawią jakość ich codziennego funkcjonowania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face it!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.