Komunikaty PR

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

2021-04-27  |  09:20
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.87 MB )

Monda ViVo i Mobile Institute łączą siły! Zaczynają od walki o klimat.

 

Współpraca Monda ViVo – World Women Club oraz Instytutu Badawczego Mobile Institute jest wyrazem potrzeby łączenia sił na wielu poziomach budowania świadomości potrzeb oraz problemów współczesnego świata. Planowana z  początkiem maja wspólna akcja jest wyrazem troski o zasoby Ziemi, oraz zrozumienia, że konieczne jest natychmiastowe połączenie wszelkich sił na rzecz walki z zagrażającą nam katastrofą ekologiczną.

„Nasza współpraca rozpoczęła się właściwie już 8 marca, kiedy organizując wydarzenie 8 kobiet na 8 marca, przyglądałyśmy się wspólnie ze społecznością Monda ViVo , nam Kobietom, aby zrozumieć, gdzie tkwi nasza siła a, co przeszkadza nam nadal w realizacji naszych celów. Teraz czas na debatę związaną z premierą najnowszego raportu Mobile Institute „Green Generation 2021” – mówi Dorota Milczarczyk, założycielka ruchu Monda ViVo.

 

Celem partnerstwa Monda ViVo i Mobile Institute ma być propagowanie działań zmierzających do wzmacniania świadomych postaw wśród kobiet.

 

„Wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest przez kobiety. Dodatkowo kobiety są bardziej świadome problemów środowiska. Dlatego współpraca z Monda ViVo - organizacją kobiecą, pozwoli na wspólne uwrażliwianie na aspekty ekologiczne, poprzez dzielenie się obserwacjami i praktykami proekologicznymi kobiet, konsumentek i mam, od których tak wiele zależy, jeśli chodzi o zieloną przyszłość.” - wyjaśnia Katarzyna Człuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute.

 

Podejmowanie konkretnych działań, które są jedyną drogą, aby zapobiec jednemu z największych zagrożeń, jakim jest katastrofa ekologiczna, wpisuje się w ideę ruchu Monda ViVo, który łączy międzynarodową społeczność kobiet, zamieszkujących Polskę. „Problem dotyczy przecież nas wszystkich – mieszkańców Polski, Europy i Świata” – wyjaśnia Agnieszka Wojtkowiak, współzałożycielka Monda ViVo.

 

Partnerzy – Monda ViVo oraz Mobile Institute zapowiadają pierwszą wspólną akcję jaką będzie #EcoMajkowkaChallenge już 6 maja 2021 roku. „Obserwujcie nasze profile. Już wkrótce podzielimy się szczegółami nadchodzących wydarzeń”- namawia Dorota Milczarczyk.

 

 

www.facebook.com/MondaViVo

www.instagram.com/monda_vivo/

 

www.facebook.com/mobileinstitute.eu

www.linkedin.com/company/mobile-institute/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.