MoreApps–jak w kilka sekund zainstalować aplikacje na nowych smartfonach Huawei?
Mimo kilku już istniejących sposobów na instalowanie aplikacji na nowych urządzeniach mobilnych Huawei, internauci i użytkownicy smartfonów marki wciąż szukają nowych sposób na pobranie swoich faworytów wśród aplikacji.
Jedną z takich metod jest wykorzystanie aplikacji MoreApps. Pozwala ona na łatwe i szybkie pobranie najpopularniejszych na świecie aplikacji, wprost na najnowsze urządzenia z systemem operacyjnym Android, funkcjonujące w oparciu o HMS.
Stosując tę aplikację użytkownicy oszczędzają czas (potrzebny na wyszukanie plików instalacyjnych interesujących aplikacji poza AppGallery), ale mają także okazję pobrać aplikacje niedostępne na rodzimym rynku.
Aplikacja MoreApps zapewnia użytkownikom szereg linków do sprawdzonych źródeł, z których można pobrać upragnioną aplikację czy grę. Co więcej, jeśli użytkownik nie znajdzie pożądanej aplikacji, program sam podpowie alternatywne aplikacje o podobnym działaniu i funkcjach.
Dzięki MoreApps użytkownicy nowych smartfonów Huawei mogą w kilka minut pobrać oficjalnie niedostępne na tych urządzeniach aplikacje jak YouTube, Google Maps, GMail czy Netflix.
Aplikację MoreApps można pobrać ze sklepu Huawei AppGallery na najnowsze urządzenia Huawei oparte o ekosystem HMS – czyli na smartfony Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate Xs oraz całą serię Huawei P40.
Aby zainstalować MoreApps na swoim telefonie, wystarczy odszukać aplikację w Huawei AppGallery, zainstalować ją, a następnie wyszukać interesującą nas aplikację. W kolejnym kroku należy wybrać źródło, z jakiego pobieramy aplikację i zainstalować ją na swoim telefonie.
Link do pobrania MoreApps: https://appgallery.cloud.huawei.com/marketshare/app/C101921403
Aplikacje na smartfony Huawei można pobierać również z innych źródeł:
- Pierwszym z nich jest AppGallery – czyli sklep Huawei, który w swojej ofercie posiada już ponad 11 tysięcy aplikacji, a na całym świecie z tego repozytorium korzysta ponad 400 milionów użytkowników.
- Drugim sposobem jest przeniesienie danych, w tym aplikacji, ze starego telefonu na nowy przy użyciu aplikacji Huawei Phone Clone. Jest ona dostępna zarówno na platformę Android, jak i iOS. Ta metoda zapewnia możliwość sklonowania danych bez użycia kabli czy sieci Wi-Fi.
- Trzecim sposobem jest pobranie aplikacji bezpośrednio ze stron producenta – jak np. w przypadku Facebook’a czy WhatsAppa.

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.