Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty, podwójny Ekobonus dla hybryd oraz dodatkowe korzyści dla modeli z nadwoziami crossover i SUV. Wybiera je już połowa klientów.
W gamie Toyoty na polskim rynku jest już siedem modeli SUV-ów i crossoverów o różnych zastosowaniach – od miejskiego Aygo X po terenowego Land Cruisera – z różnymi napędami, w tym z hybrydami, hybrydami plug-in, a także z bateryjnymi napędami elektrycznymi. Podczas Dni Otwartych w salonach Toyoty w dniach 12–17 maja można zapoznać się z pełną ofertą marki i zamówić wybrany model z rabatem oraz dodatkowymi korzyściami. Promocje przygotowano zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm, a atrakcyjne warunki dotyczą także finansowania w KINTO One z niskimi miesięcznymi ratami.
W specjalnej ofercie u dilerów Toyoty model Aygo X kosztuje teraz o 6 tys. zł mniej od ceny katalogowej. Rabatami objęto wszystkie wersje wyposażenia miejskiego crossovera, zarówno auta z manualną skrzynią biegów, jak i samochody z bezstopniową skrzynią automatyczną. Podczas Dni Otwartych można jeszcze kupić Toyotę C-HR Plug-in Hybrid z 2024 roku produkcji. Model ten jest dostępny w trzech popularnych wersjach: Style, Executive oraz GR SPORT z rabatem w wysokości 26 tys. zł. Z kolei Land Cruiser z 2024 roku produkcji jest dostępny z rabatem w wysokości 20 tys. zł.
Dni Otwarte w salonach Toyoty to także dobra okazja, by poznać bliżej najbardziej przystępny samochód elektryczny w ofercie marki, czyli model bZ4X. Ostatnie egzemplarze tego pojemnego SUV-a w bogatych wersjach wyposażenia z 2024 roku produkcji są dostępne z dopłatą w ramach rządowego programu NaszEauto.
Podwójny Ekobonus na hybrydowe crossovery i SUV-y
Na Dni Otwarte Toyota obniżyła ceny hybrydowych modeli, w tym swoich najpopularniejszych crossoverów i SUV-ów. Promocyjne cenniki m.in. Yarisa Cross, C-HR oraz Corolli uwzględniają podwójny Ekobonus w wysokości 3%. Maksymalny rabat dla modelu Yaris Cross wynosi blisko 10 tys. zł, dla C-HR z 2025 roku – ponad 20 tys. zł od ceny katalogowej. To auto w wersji Comfort z dwustrefową klimatyzacją, cyfrowymi zegarami oraz systemem multimedialnym z nawigacją online oraz napędem 1.8 Hybrid. W przypadku SUV-a Corolla Cross z napędem 1.8 Hybrid w wersji Style dostępny jest rabat do 13,8 tys. zł.
W trakcie Dni Otwartych można uzyskać specjalne warunki zakupu także dla innych modeli z gamy Toyoty. Ceny miejskiego hatchbacka Yaris oraz kompaktowej Corolli we wszystkich wersjach nadwoziowych uwzględniają podwójny Ekobonus w wysokości 3%, co oznacza, że przy zakupie można zyskać nawet 16,1 tys. zł.
Biuro Prasowe Newseria

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rower wodorowy odporny na mrozy - alternatywa na zimowe trasy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.