Komunikaty PR

Move Your Heart with Early Stage!

2024-03-08  |  01:00

Move Your Heart to sportowa inicjatywa organizowana cyklicznie przez ogólnopolską szkołę języka angielskiego - Early Stage. Edycja jesienno-zimowa właśnie dobiegła końca, a zebrane w ramach niej środki zostaną przekazane na wsparcie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Pogoda nie pokrzyżowała ich planów 

Inicjatywę wsparło 311 uczestników akcji, w tym lektorzy i lektorki Early Stage oraz sympatycy szkoły z całej Polski. Pomimo kapryśnej aury, która nie zawsze sprzyjała aktywnościom na świeżym powietrzu, biorący udział w wyzwaniu uczestnicy nie tylko przełamali swoje fizyczne granice, ale również zebrali imponującą kwotę 30 000 zł, która zostanie przekazana na dofinansowanie Telefonu Zaufania - projektu realizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Najpopularniejszymi formami aktywności okazały się spacery i bieganie. 

 

  • To już kolejna edycja akcji Move Your Heart, którą organizujemy, by zrobić razem coś dobrego dla tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Mechanizm akcji jest bardzo prosty - pójdź na spacer, wsiądź na rower, pobiegaj. Za każdy przemierzony kilometr Early Stage przekazuje złotówkę na wybrany cel. W sezonie jesienno-zimowym postanowiliśmy wesprzeć Fundację “Dajemy Dzieciom Siłę”, która od wielu lat pomaga dzieciom i prowadzi szereg inicjatyw ważnych dla ich bezpieczeństwa, jak chociażby Telefon Zaufania. Cieszymy się, że uczestnicy i uczestniczki naszej akcji wykazali się tak dużym zaangażowaniem. To dzięki nim udało się zebrać założoną kwotę - komentuje Kamila Szymel, jedna z organizatorek akcji. 

Inspirujące wsparcie

Jednym z najbardziej inspirujących elementów tegorocznej akcji było zaangażowanie najstarszej uczestniczki, która w ciągu jednego miesiąca pokonała ponad 300 kilometrów! Jej determinacja i siła wewnętrzna stanowią dla wszystkich prawdziwy przykład tego, że wiek nie jest przeszkodą w podejmowaniu wyzwań. Nauczyciele i nauczycielki przyznali, że systematyczna aktywność fizyczna miała pozytywny wpływ na ich zdrowie i samopoczucie. Jedna z uczestniczek - diabetyczka, podzieliła się swoim doświadczeniem, zdradzając, że regularne treningi pomogły jej znacząco w regulacji poziomu cukru we krwi.

 

  • Serdecznie dziękujemy Wszystkim, którzy zechcieli dołożyć swoje kilometry w tym wyzwaniu. Telefon zaufania to jedna z naszych najważniejszych inicjatyw, która od wielu lat wspiera dzieci i młodzież z całej Polski. Kontaktujący się z nami młodzi ludzie mają możliwość rozmowy na każdy ważny dla nich temat. Jako przykład można wymienić chociażby problematykę zdrowia psychicznego, relacje rówieśnicze i romantyczne, kontakty rodzinne czy wyzwania szkolne. Z nami można porozmawiać o wszystkim - od problemów i niepokojów dnia codziennego po sytuacje kryzysowe. Przekazane środki pomogą nam kontynuować naszą misję i być dla dzieci w momentach, w których potrzebują rozmowy z życzliwym dorosłym. - mówi Katarzyna Talacha z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Akcja Move Your Heart nie tylko promuje zdrowy styl życia i aktywność fizyczną, ale również ukierunkowuje ją na szczytny cel, jakim jest pomoc potrzebującym. Kolejna edycja wystartuje wiosną 2024 roku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.