Komunikaty PR

Move Your Heart with Early Stage!

2024-03-08  |  01:00

Move Your Heart to sportowa inicjatywa organizowana cyklicznie przez ogólnopolską szkołę języka angielskiego - Early Stage. Edycja jesienno-zimowa właśnie dobiegła końca, a zebrane w ramach niej środki zostaną przekazane na wsparcie Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Pogoda nie pokrzyżowała ich planów 

Inicjatywę wsparło 311 uczestników akcji, w tym lektorzy i lektorki Early Stage oraz sympatycy szkoły z całej Polski. Pomimo kapryśnej aury, która nie zawsze sprzyjała aktywnościom na świeżym powietrzu, biorący udział w wyzwaniu uczestnicy nie tylko przełamali swoje fizyczne granice, ale również zebrali imponującą kwotę 30 000 zł, która zostanie przekazana na dofinansowanie Telefonu Zaufania - projektu realizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Najpopularniejszymi formami aktywności okazały się spacery i bieganie. 

 

  • To już kolejna edycja akcji Move Your Heart, którą organizujemy, by zrobić razem coś dobrego dla tych, którzy najbardziej tego potrzebują. Mechanizm akcji jest bardzo prosty - pójdź na spacer, wsiądź na rower, pobiegaj. Za każdy przemierzony kilometr Early Stage przekazuje złotówkę na wybrany cel. W sezonie jesienno-zimowym postanowiliśmy wesprzeć Fundację “Dajemy Dzieciom Siłę”, która od wielu lat pomaga dzieciom i prowadzi szereg inicjatyw ważnych dla ich bezpieczeństwa, jak chociażby Telefon Zaufania. Cieszymy się, że uczestnicy i uczestniczki naszej akcji wykazali się tak dużym zaangażowaniem. To dzięki nim udało się zebrać założoną kwotę - komentuje Kamila Szymel, jedna z organizatorek akcji. 

Inspirujące wsparcie

Jednym z najbardziej inspirujących elementów tegorocznej akcji było zaangażowanie najstarszej uczestniczki, która w ciągu jednego miesiąca pokonała ponad 300 kilometrów! Jej determinacja i siła wewnętrzna stanowią dla wszystkich prawdziwy przykład tego, że wiek nie jest przeszkodą w podejmowaniu wyzwań. Nauczyciele i nauczycielki przyznali, że systematyczna aktywność fizyczna miała pozytywny wpływ na ich zdrowie i samopoczucie. Jedna z uczestniczek - diabetyczka, podzieliła się swoim doświadczeniem, zdradzając, że regularne treningi pomogły jej znacząco w regulacji poziomu cukru we krwi.

 

  • Serdecznie dziękujemy Wszystkim, którzy zechcieli dołożyć swoje kilometry w tym wyzwaniu. Telefon zaufania to jedna z naszych najważniejszych inicjatyw, która od wielu lat wspiera dzieci i młodzież z całej Polski. Kontaktujący się z nami młodzi ludzie mają możliwość rozmowy na każdy ważny dla nich temat. Jako przykład można wymienić chociażby problematykę zdrowia psychicznego, relacje rówieśnicze i romantyczne, kontakty rodzinne czy wyzwania szkolne. Z nami można porozmawiać o wszystkim - od problemów i niepokojów dnia codziennego po sytuacje kryzysowe. Przekazane środki pomogą nam kontynuować naszą misję i być dla dzieci w momentach, w których potrzebują rozmowy z życzliwym dorosłym. - mówi Katarzyna Talacha z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Akcja Move Your Heart nie tylko promuje zdrowy styl życia i aktywność fizyczną, ale również ukierunkowuje ją na szczytny cel, jakim jest pomoc potrzebującym. Kolejna edycja wystartuje wiosną 2024 roku. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.