Komunikaty PR

Musztarda do dań z grilla - jaką wybrać?

2021-05-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Musztarda jest nieodłącznym elementem każdego grilla. To nie tylko idealny dodatek do mięs czy wegetariańskich kiełbasek, ale także niezastąpiony składnik aromatycznych marynat. Dijon, sarepska, a może rosyjska? Wariantów tego popularnego sosu jest całe mnóstwo. Pozostaje więc pytanie - który sprawdzi się najlepiej do dań z grilla?

Ziarna gorczycy zmielone lub w całości. Smak bardzo pikantny lub tylko delikatnie ostry. Dodatek wina, przypraw lub miodu… Przy zakupie musztardy naprawdę jest z czego wybierać. Jako uzupełnienie dań z grilla sprawdzi się niemal każda jej wersja. Natomiast do przygotowania samej marynaty warto wybrać musztardę o bardzo kremowej, wręcz aksamitnej konsystencji i niewielkiej liczbie dodatków. Dzięki temu uda nam się nie zdominować smaku mięsa, tylko w delikatnie go podkreślić.

Idealna marynata do mięs

Podczas grillowania mięso zyskuje wyjątkowy, dymny aromat. Nie oznacza to jednak, że możemy zrezygnować z przygotowania marynaty. Pozostawienie mięsa na kilka godzin w aromatycznej mieszance składników nie tylko doda mu smaku - ocet zawarty w musztardzie dodatkowo doskonale je zmiękczy. Dobrym wyborem przy przygotowywaniu marynaty będzie uniwersalna, dość delikatna musztarda, na przykład Musztarda Kielecka delikatesowa, która idealnie skomponuje się z pozostałymi składnikami. Kilka łyżek takiego sosu wystarczy wymieszać z odrobiną miodu, oliwą lub olejem i przyprawami (np. ostrą i słodką papryką w proszku, oregano i rozmarynem) oraz solą i pieprzem, po czym przygotowaną mieszanką pokryć dowolne mięso i pozostawić na kilka do kilkunastu godzin. Największą zaletą takiej marynaty jest fakt, że doskonale pasuje ona do niemal każdego rodzaju mięsa. Może być to karkówka, pierś lub udko kurczaka, a nawet boczek. Niezależnie na co padnie nasz wybór - na pewno będzie smacznie.

Zwróć uwagę na opakowanie

Podczas grillowania wygoda też ma znaczenie! W warunkach plenerowych musztarda w słoiku może być nie najlepszym rozwiązaniem. Zgubiona zakrętka, zbyt mało sztućców… na szczęście da się łatwo uniknąć takich komplikacji! Na rynku nie brakuje sosów w praktycznych, plastikowych opakowaniach. Są one szczególnie wygodne, jeśli organizujemy grilla z dala od domu i nie dysponujemy zbyt dużym stołem czy nadmiarem sztućców i talerzy. W takim wydaniu dostaniemy między innymi Musztardę Kielecką grillową, która jest dedykowana posiłkom przygotowywanym na świeżym powietrzu. Jej intensywny, delikatnie pikantny smak idealnie uzupełni kiełbaski, szaszłyki czy karkówkę.

Skład prawdę Ci powie

Chociaż mogłoby się wydawać, że w musztardzie nie znajdziemy wielu chemicznych dodatków, warto sprawdzić co kryje się w jej składzie. Jest jedna prosta zasada - im krótsza lista składników, tym lepiej. Aby musztarda była naprawdę smaczna, nie potrzeba wiele, a na pewno można obyć się bez tajemniczych substancji z literą „E” na początku. Gorczyca, woda, ocet, cukier, sól, przyprawy i ewentualnie kilka dodatków - właśnie to przeczytamy na etykiecie dobrej jakości musztardy. Ponieważ żyjemy w czasach silnie przetworzonej żywności, warto jest ograniczać sztuczne, szkodliwe substancje, kiedy tylko jest to możliwe - nawet jeśli chodzi o pozornie nieistotny wybór sosów do potraw z grilla. W myśl zasady „jesteś tym, co jesz”, powinniśmy zwracać uwagę na skład produktów, które spożywamy, a nasz organizm na pewno nam za to podziękuje.

Sugerowana cena Musztardy Kieleckiej delikatesowej: 4,30 zł brutto / 500g

Sugerowana cena Musztardy Kieleckiej grillowej: 4,30 zł brutto / 500g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.