Komunikaty PR

Musztarda do dań z grilla - jaką wybrać?

2021-05-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Musztarda jest nieodłącznym elementem każdego grilla. To nie tylko idealny dodatek do mięs czy wegetariańskich kiełbasek, ale także niezastąpiony składnik aromatycznych marynat. Dijon, sarepska, a może rosyjska? Wariantów tego popularnego sosu jest całe mnóstwo. Pozostaje więc pytanie - który sprawdzi się najlepiej do dań z grilla?

Ziarna gorczycy zmielone lub w całości. Smak bardzo pikantny lub tylko delikatnie ostry. Dodatek wina, przypraw lub miodu… Przy zakupie musztardy naprawdę jest z czego wybierać. Jako uzupełnienie dań z grilla sprawdzi się niemal każda jej wersja. Natomiast do przygotowania samej marynaty warto wybrać musztardę o bardzo kremowej, wręcz aksamitnej konsystencji i niewielkiej liczbie dodatków. Dzięki temu uda nam się nie zdominować smaku mięsa, tylko w delikatnie go podkreślić.

Idealna marynata do mięs

Podczas grillowania mięso zyskuje wyjątkowy, dymny aromat. Nie oznacza to jednak, że możemy zrezygnować z przygotowania marynaty. Pozostawienie mięsa na kilka godzin w aromatycznej mieszance składników nie tylko doda mu smaku - ocet zawarty w musztardzie dodatkowo doskonale je zmiękczy. Dobrym wyborem przy przygotowywaniu marynaty będzie uniwersalna, dość delikatna musztarda, na przykład Musztarda Kielecka delikatesowa, która idealnie skomponuje się z pozostałymi składnikami. Kilka łyżek takiego sosu wystarczy wymieszać z odrobiną miodu, oliwą lub olejem i przyprawami (np. ostrą i słodką papryką w proszku, oregano i rozmarynem) oraz solą i pieprzem, po czym przygotowaną mieszanką pokryć dowolne mięso i pozostawić na kilka do kilkunastu godzin. Największą zaletą takiej marynaty jest fakt, że doskonale pasuje ona do niemal każdego rodzaju mięsa. Może być to karkówka, pierś lub udko kurczaka, a nawet boczek. Niezależnie na co padnie nasz wybór - na pewno będzie smacznie.

Zwróć uwagę na opakowanie

Podczas grillowania wygoda też ma znaczenie! W warunkach plenerowych musztarda w słoiku może być nie najlepszym rozwiązaniem. Zgubiona zakrętka, zbyt mało sztućców… na szczęście da się łatwo uniknąć takich komplikacji! Na rynku nie brakuje sosów w praktycznych, plastikowych opakowaniach. Są one szczególnie wygodne, jeśli organizujemy grilla z dala od domu i nie dysponujemy zbyt dużym stołem czy nadmiarem sztućców i talerzy. W takim wydaniu dostaniemy między innymi Musztardę Kielecką grillową, która jest dedykowana posiłkom przygotowywanym na świeżym powietrzu. Jej intensywny, delikatnie pikantny smak idealnie uzupełni kiełbaski, szaszłyki czy karkówkę.

Skład prawdę Ci powie

Chociaż mogłoby się wydawać, że w musztardzie nie znajdziemy wielu chemicznych dodatków, warto sprawdzić co kryje się w jej składzie. Jest jedna prosta zasada - im krótsza lista składników, tym lepiej. Aby musztarda była naprawdę smaczna, nie potrzeba wiele, a na pewno można obyć się bez tajemniczych substancji z literą „E” na początku. Gorczyca, woda, ocet, cukier, sól, przyprawy i ewentualnie kilka dodatków - właśnie to przeczytamy na etykiecie dobrej jakości musztardy. Ponieważ żyjemy w czasach silnie przetworzonej żywności, warto jest ograniczać sztuczne, szkodliwe substancje, kiedy tylko jest to możliwe - nawet jeśli chodzi o pozornie nieistotny wybór sosów do potraw z grilla. W myśl zasady „jesteś tym, co jesz”, powinniśmy zwracać uwagę na skład produktów, które spożywamy, a nasz organizm na pewno nam za to podziękuje.

Sugerowana cena Musztardy Kieleckiej delikatesowej: 4,30 zł brutto / 500g

Sugerowana cena Musztardy Kieleckiej grillowej: 4,30 zł brutto / 500g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.