4. EDYCJA TYCHY LIGHT & SOUND FESTIVAL W BROWARZE OBYWATELSKIM W TYCHACH
Face it
Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
W sobotę 12 września do Browaru Obywatelskiego w Tychach zawita Light & Sound Festival, czyli wielkie święto muzyki i światła, sztuk wizualnych i muzyki elektronicznej. Jak co roku wydarzenie uświetni konkurs na najlepszy mapping 3D z prac nadesłanych z całego kraju. Jury wyłoni zwycięzcę, który odbierze nagrodą prezydenta miasta w wysokość 5,000 PLN, a finał nastąpi właśnie podczas festiwalu. Uczestnicy będą mogli napić się także oryginalnego piwa Tichauer, warzonego naturalnie na bazie 120-letnich receptur.
W tym roku głównym tematem Tychy Light & Sound Festival jest „Ziemia” i wokół tego hasła będą się kręcić wszelkie atrakcje. A jest ich niemało! Odbędą się wystawy WSTI oraz UJD Częstochowa (prac studentów Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach), Izabeli Wądołowskiej „Kto tu tańczy” i Justyny Biskup-Naumienko „Nasze dziewczyny z osiedla”, koncerty z nurtu alternative i nie tylko. Wystąpi Karolina Czarnecka i zespół Cukier, a także zespół Chłodno i duet SIDOR x S-AGE. Podczas imprezy odbędzie się także finał konkursu na najlepszy mapping 3D, a wyselekcjonowane przez Jury prace zostaną zaprezentowane w nowo zrewitalizowanych przestrzeniach Starej Warzelni o powierzchni ponad 1000 m2 sztuki, gdzie mieści się Tichauer Art Gallery.
Festiwal rozpocznie się w sobotę 12 września o godz. 17.00 w Browarze Obywatelskim przy ul. Browarowej 21 w Tychach.
Plan festiwalu:
16.00-17.00 – koncert zespołu CHŁODNO
17.00-17.30 – wernisaż wystawy prac studentów Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach oraz UJD Częstochowa
17.30-18.30 – koncert zespołu SIDOR x S-AGE
18.30-19.00 – wernisaż wystawy Tyskiego Banku Kultury: Izabeli Wądołowskiej „Kto tu tańczy” i Justyny Biskup-Naumienko „Nasze dziewczyny z osiedla”
19.00-20.00 – koncert zespołu CUKIER
20.00-20.45 – konkurs mappingu
20.45-21.10 – koncert KAROLINY CZARNECKIEJ
22.10-22.30 – ogłoszenie wyników konkursu mappingów i pokaz prac laureatów
Data: sobota 12 września w godz. 17.00-22.30
Adres: Browar Obywatelski, ul. Browarowa 21, Tychy
Organizatorem 4. edycji Tychy Light & Sound Festival jest Miejskie Centrum Kultury w Tychach, a współorganizatorem jest Browar Obywatelski w Tychach.
Giełda winyli i kaset CD w Atrium Biała
Czy polska piosenka dla dzieci umarła?
DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.