Komunikaty PR

79 wydarzeń, 67 wykonawców, 84h i 50min koncertowania z #zostanzmuzyka

2020-03-30  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.43 MB )

Od 15 marca Polska Fundacja Muzyczna koordynuje pomocową akcję #zostańzmuzyką. Wydarzenia na na platformie www.zostanzmuzyka.pl, integrującej działania artystów online, są wkładem środowiska w apel o pozostanie w domach i wspólne słuchanie muzyki. Dzięki wirtualnym puszkom pojawiła się także możliwość wspierania muzyków przez Fundację, a także wspierania przez artystów jej Funduszu Pomocowego.

„Inspirację i nazwę zaczerpnęliśmy po koncercie jaki 15 marca 2020 zagrała z zespołem Urszula. – tłumaczy Tomasz Kopeć, prezes Polskiej Fundacji Muzycznej. Od tego dnia wystartowaliśmy z akcją #zostańzmuzyką, do której codziennie dołączają kolejni artyści, transmitując występy on-line lub publikując materiały wcześniej zarejestrowane w wersjach premierowych. Wszystkie do posłuchania lub obejrzenia bez wychodzenia z domu”

Przez 14 dni zespół 9 wolontariuszy koordynował prace 67 wykonawców, którzy zrealizowali 79 wydarzeń, co przekłada się na 84h i 50 min występów z #zostanzmuzyka. Przełożyło się to na 470 wpłat do wirtualnych puszek oraz ponad 12500 interakcji w mediach społecznościowych.


„Zainteresowanych dołączeniem do akcji zapraszamy do wysłania formularza z podstawowymi informacjami o wydarzeniu na stronie www.zostanzmuzyka.pl” – dodaje Tomasz Kopeć. „Połączmy siły i działajmy skuteczniej nie tylko na rzecz muzyków, ale i wszystkich osób zaangażowanych w techniczną i logistyczną obsługę koncertów”.

 

O Polskiej Fundacji Muzycznej

Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.


Szczegółowe informacje na www.zostanzmuzyka.pl

@mediacontact

#zostanzmuzyka/#polskafundacjamuzyczna

media@pfm.waw.pl

wywiady telefoniczne/streaming video:

Tomasz Kopeć (Prezes Zarządu)

Magda Turowska (Członek Zarządu)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.