79 wydarzeń, 67 wykonawców, 84h i 50min koncertowania z #zostanzmuzyka
Od 15 marca Polska Fundacja Muzyczna koordynuje pomocową akcję #zostańzmuzyką. Wydarzenia na na platformie www.zostanzmuzyka.pl, integrującej działania artystów online, są wkładem środowiska w apel o pozostanie w domach i wspólne słuchanie muzyki. Dzięki wirtualnym puszkom pojawiła się także możliwość wspierania muzyków przez Fundację, a także wspierania przez artystów jej Funduszu Pomocowego.
„Inspirację i nazwę zaczerpnęliśmy po koncercie jaki 15 marca 2020 zagrała z zespołem Urszula. – tłumaczy Tomasz Kopeć, prezes Polskiej Fundacji Muzycznej. Od tego dnia wystartowaliśmy z akcją #zostańzmuzyką, do której codziennie dołączają kolejni artyści, transmitując występy on-line lub publikując materiały wcześniej zarejestrowane w wersjach premierowych. Wszystkie do posłuchania lub obejrzenia bez wychodzenia z domu”
Przez 14 dni zespół 9 wolontariuszy koordynował prace 67 wykonawców, którzy zrealizowali 79 wydarzeń, co przekłada się na 84h i 50 min występów z #zostanzmuzyka. Przełożyło się to na 470 wpłat do wirtualnych puszek oraz ponad 12500 interakcji w mediach społecznościowych.
„Zainteresowanych dołączeniem do akcji zapraszamy do wysłania formularza z podstawowymi informacjami o wydarzeniu na stronie www.zostanzmuzyka.pl” – dodaje Tomasz Kopeć. „Połączmy siły i działajmy skuteczniej nie tylko na rzecz muzyków, ale i wszystkich osób zaangażowanych w techniczną i logistyczną obsługę koncertów”.
O Polskiej Fundacji Muzycznej
Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.
Szczegółowe informacje na www.zostanzmuzyka.pl
@mediacontact
#zostanzmuzyka/#polskafundacjamuzyczna
media@pfm.waw.pl
wywiady telefoniczne/streaming video:
Tomasz Kopeć (Prezes Zarządu)
Magda Turowska (Członek Zarządu)

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.