79 wydarzeń, 67 wykonawców, 84h i 50min koncertowania z #zostanzmuzyka
Od 15 marca Polska Fundacja Muzyczna koordynuje pomocową akcję #zostańzmuzyką. Wydarzenia na na platformie www.zostanzmuzyka.pl, integrującej działania artystów online, są wkładem środowiska w apel o pozostanie w domach i wspólne słuchanie muzyki. Dzięki wirtualnym puszkom pojawiła się także możliwość wspierania muzyków przez Fundację, a także wspierania przez artystów jej Funduszu Pomocowego.
„Inspirację i nazwę zaczerpnęliśmy po koncercie jaki 15 marca 2020 zagrała z zespołem Urszula. – tłumaczy Tomasz Kopeć, prezes Polskiej Fundacji Muzycznej. Od tego dnia wystartowaliśmy z akcją #zostańzmuzyką, do której codziennie dołączają kolejni artyści, transmitując występy on-line lub publikując materiały wcześniej zarejestrowane w wersjach premierowych. Wszystkie do posłuchania lub obejrzenia bez wychodzenia z domu”
Przez 14 dni zespół 9 wolontariuszy koordynował prace 67 wykonawców, którzy zrealizowali 79 wydarzeń, co przekłada się na 84h i 50 min występów z #zostanzmuzyka. Przełożyło się to na 470 wpłat do wirtualnych puszek oraz ponad 12500 interakcji w mediach społecznościowych.
„Zainteresowanych dołączeniem do akcji zapraszamy do wysłania formularza z podstawowymi informacjami o wydarzeniu na stronie www.zostanzmuzyka.pl” – dodaje Tomasz Kopeć. „Połączmy siły i działajmy skuteczniej nie tylko na rzecz muzyków, ale i wszystkich osób zaangażowanych w techniczną i logistyczną obsługę koncertów”.
O Polskiej Fundacji Muzycznej
Polska Fundacja Muzyczna jest organizacją pożytku publicznego, która od 17 lat prowadzi akcje pomocowe na rzecz konkretnych artystów, którzy z powodu chorób, bądź zdarzeń losowych znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej.
Szczegółowe informacje na www.zostanzmuzyka.pl
@mediacontact
#zostanzmuzyka/#polskafundacjamuzyczna
media@pfm.waw.pl
wywiady telefoniczne/streaming video:
Tomasz Kopeć (Prezes Zarządu)
Magda Turowska (Członek Zarządu)
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.