Łąki Łan i Otsochodzi w drugim singlu Lech Music Festiwale Inaczej!
Poznaliśmy kolejną odsłonę wakacyjnej akcji Lech Music i Albo Inaczej! Po świetnie przyjętym singlu Natalii Przybysz śpiewającej nową wersję kultowego „Studio, scena, łóżko” Tego Typa Mesa, czas na Łąki Łan interpretujących utwór „Bon Voyage” z repertuaru młodego rapera Otsochodzi! To letni przebój, który pozwoli każdemu poczuć festiwalowy klimat, inaczej!
Nowy singiel Lech Music Festiwale Inaczej, to połączenie funkującej energii jedynych w swoim rodzaju Łąki Łan i charakterystycznego stylu Otsochodzi. Gitara, syntezatory i wokal frontmana grupy - Paprodziada przenoszą nas z zatłoczonego miasta, wprost na kostrzyńskie pole Pol’and’Rock Festival, po którym festiwalowicze co roku przemierzają tysiące kroków. W te wakacje, choć festiwal nie odbędzie się w swojej standardowej formie, najwierniejsi fani poczują jego ducha na Najpiękniejszej Domówce Świata, kołysząc się w rytm „Bon Voyage” w nowej aranżacji.
Bon Voyage to dobre hasło na moment, w którym czujemy, że już najwyższy czas kulturalnie wymiksować się z zatłoczonego miasta, z nudnej imprezy, z dala od telewizorów, podziałów, spalin, napiętej atmosfery... Czas zmienić nastawienie. Niech każdy idzie swoją drogą! Do zobaczenia gdzieś na Łące! Bądźmy na Łączu! – podsumowuje muzyczną interpretację wokalista Łąki Łan.
Do singla zapowiadającego płytę winylową Albo Inaczej - Lech Music Festiwale Inaczej, został stworzony teledysk, który dopełnia słoneczny klimat utworu. Muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje to elementy, które od lat przyciągają Polaków i markę Lech Premium na Pol'and'Rock Festival. Taki też obraz festiwalu przedstawia premierowy klip, towarzyszący „Bon Voyage” w nowej aranżacji. Do jego stworzenia wykorzystano materiały archiwalne oraz zdjęcia i video nadesłane przez festiwalowiczów.
Singiel jest już dostępny na kanale Alkopoligamii, Spotify Albo Inaczej oraz na stronie www.lech.pl/festiwaleinaczej. Teledysk do utworu można obejrzeć w całości na YouTube Alkopoligamii i oficjalnej stronie Lecha. Nie pozostaje nic innego jak do czasu premiery kolejnego utworu (3 sierpnia) rzucić tylko „Bon Voyage”i wrócić wspomnieniami na Najpiękniejszy Festiwal Świata!
Link do singla: https://youtu.be/g6IflXYjBK4

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.