Łąki Łan i Otsochodzi w drugim singlu Lech Music Festiwale Inaczej!
Poznaliśmy kolejną odsłonę wakacyjnej akcji Lech Music i Albo Inaczej! Po świetnie przyjętym singlu Natalii Przybysz śpiewającej nową wersję kultowego „Studio, scena, łóżko” Tego Typa Mesa, czas na Łąki Łan interpretujących utwór „Bon Voyage” z repertuaru młodego rapera Otsochodzi! To letni przebój, który pozwoli każdemu poczuć festiwalowy klimat, inaczej!
Nowy singiel Lech Music Festiwale Inaczej, to połączenie funkującej energii jedynych w swoim rodzaju Łąki Łan i charakterystycznego stylu Otsochodzi. Gitara, syntezatory i wokal frontmana grupy - Paprodziada przenoszą nas z zatłoczonego miasta, wprost na kostrzyńskie pole Pol’and’Rock Festival, po którym festiwalowicze co roku przemierzają tysiące kroków. W te wakacje, choć festiwal nie odbędzie się w swojej standardowej formie, najwierniejsi fani poczują jego ducha na Najpiękniejszej Domówce Świata, kołysząc się w rytm „Bon Voyage” w nowej aranżacji.
Bon Voyage to dobre hasło na moment, w którym czujemy, że już najwyższy czas kulturalnie wymiksować się z zatłoczonego miasta, z nudnej imprezy, z dala od telewizorów, podziałów, spalin, napiętej atmosfery... Czas zmienić nastawienie. Niech każdy idzie swoją drogą! Do zobaczenia gdzieś na Łące! Bądźmy na Łączu! – podsumowuje muzyczną interpretację wokalista Łąki Łan.
Do singla zapowiadającego płytę winylową Albo Inaczej - Lech Music Festiwale Inaczej, został stworzony teledysk, który dopełnia słoneczny klimat utworu. Muzyka, dobra zabawa oraz pozytywne emocje to elementy, które od lat przyciągają Polaków i markę Lech Premium na Pol'and'Rock Festival. Taki też obraz festiwalu przedstawia premierowy klip, towarzyszący „Bon Voyage” w nowej aranżacji. Do jego stworzenia wykorzystano materiały archiwalne oraz zdjęcia i video nadesłane przez festiwalowiczów.
Singiel jest już dostępny na kanale Alkopoligamii, Spotify Albo Inaczej oraz na stronie www.lech.pl/festiwaleinaczej. Teledysk do utworu można obejrzeć w całości na YouTube Alkopoligamii i oficjalnej stronie Lecha. Nie pozostaje nic innego jak do czasu premiery kolejnego utworu (3 sierpnia) rzucić tylko „Bon Voyage”i wrócić wspomnieniami na Najpiękniejszy Festiwal Świata!
Link do singla: https://youtu.be/g6IflXYjBK4
Koncert z cyklu Jazz.PL w radiowej Dwójce zagra kwintet Blu/Bry
Technics na Audio Video Show 2024
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.