ALEKSANDER SICZEK „JESZCZE SIĘ NIE NAZYWA”?
Nazw jest mnóstwo! 2024 rok przyniesie ich kilka!
Na pokładzie tego roku wylądował utwór Aleksandra o tytule „jeszcze się nie nazywa”. Ale jak to? Twórczość Aleksandra ewoluuje co chwilę i to nie kwestia niezdecydowania, a jak sam mówi „chęci czerpania z nowego i w nowy sposób”. Najnowsza produkcja to hymn nowości, zmian i wiary w lepsze – czyli to czego nam potrzeba zawsze.
SŁUCHAJ W ULUBIONYM SERWISIE CYFROWYM: https://adm.ffm.to/jeszczesienienazywa
W nowym rozdziale muzycznym Alka słychać cięższe brzmienia i nutę nowoczesności, szczególnie w zestawieniu z jego poprzednimi utworami. „jeszcze się nie nazywa” zdecydowanie mocno brzmi! Całość dopełniają świetne dźwięki od Mike’a Johnson’a, tekst i linia melodyczna to robota Alka a obraz dopełnia podróż wizualna od Dominiki Orz! Lato trwaj, wiaro trwaj!
Zobacz klip:
https://youtu.be/zEyT_n98sx0
Aleksander Siczek w social mediach:
Instagram: https://www.instagram.com/aleksiczek/
TikTok: https://www.tiktok.com/@aleksiczek
Wcześniejsze teledyski Alka:
Rejs [z Grażyną Szapołowską]:
https://youtu.be/gGo_PDGmz-k
Kino, Muranów:
https://youtu.be/6PazZb78A54
Duchy Miasta:
https://youtu.be/sfPrfUaLNWA

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.