ALEKSANDER SICZEK „JESZCZE SIĘ NIE NAZYWA”?
Nazw jest mnóstwo! 2024 rok przyniesie ich kilka!
Na pokładzie tego roku wylądował utwór Aleksandra o tytule „jeszcze się nie nazywa”. Ale jak to? Twórczość Aleksandra ewoluuje co chwilę i to nie kwestia niezdecydowania, a jak sam mówi „chęci czerpania z nowego i w nowy sposób”. Najnowsza produkcja to hymn nowości, zmian i wiary w lepsze – czyli to czego nam potrzeba zawsze.
SŁUCHAJ W ULUBIONYM SERWISIE CYFROWYM: https://adm.ffm.to/jeszczesienienazywa
W nowym rozdziale muzycznym Alka słychać cięższe brzmienia i nutę nowoczesności, szczególnie w zestawieniu z jego poprzednimi utworami. „jeszcze się nie nazywa” zdecydowanie mocno brzmi! Całość dopełniają świetne dźwięki od Mike’a Johnson’a, tekst i linia melodyczna to robota Alka a obraz dopełnia podróż wizualna od Dominiki Orz! Lato trwaj, wiaro trwaj!
Zobacz klip:
https://youtu.be/zEyT_n98sx0
Aleksander Siczek w social mediach:
Instagram: https://www.instagram.com/aleksiczek/
TikTok: https://www.tiktok.com/@aleksiczek
Wcześniejsze teledyski Alka:
Rejs [z Grażyną Szapołowską]:
https://youtu.be/gGo_PDGmz-k
Kino, Muranów:
https://youtu.be/6PazZb78A54
Duchy Miasta:
https://youtu.be/sfPrfUaLNWA

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.