AMELIA KITA DZIELI SIĘ „ŚWIATŁEM” W POSTACI PORUSZAJĄCEJ PASTORAŁKI
Amelia Kita tym razem chwyta słuchaczy za serce poruszającą pastorałką pt. „Światło”. Nastoletnia wokalistka, którą cechuje ogromna wrażliwość, tym razem dzieli się z odbiorcami przemyśleniami na temat świąt. Pełen nostalgii tekst napisany przez Amelię wzrusza i skłania do głębszej refleksji.
I choinka już nie świeci
Tak jak za dawnych lat
Teraz to jest tylko światło
A kiedyś to był szczęścia blask
Słuchaj w streamie: https://links.altafonte.com/kw6xjo
„Światło” zajmuje bardzo ważne miejsce w moim sercu. Tym utworem próbuję przekazać, jak ważne jest docenianie małych chwil, rzeczy i ludzi, których w przyszłości możemy utracić. Tekst i muzyka są bardzo nostalgiczne i skłaniające do refleksji, ale zostawiają też w odbiorcy iskierkę nadziei – mówi Amelia o singlu.
Do utworu powstał klimatyczny teledysk w uroczej Zagrodzie Felicji Curyłowej w Zalipiu.
https://www.youtube.com/watch?v=QbdCk-HY30M
Amelia Kita to siedemnastoletnia wokalistka i autorka tekstów pochodząca z Pradeł - małej miejscowości na Śląsku. Finalistka programu „Szansa na sukces Opole 2023”, uczestniczka IV edycji The Voice Kids, laureatka Grand Prix Biesiady Cygańsko-Słowiańskiej 2022. Muzyka jest jej największą pasją. Ma też na swoim koncie autorskie single: „Popatrz”, „Z Tobą” i patriotyczne „Chcieli wolność”. Obecnie uczennica Liceum Aktorskiego w Krakowie. Interesuje się wszystkim związanym z tematyką wojenną: książkami, filmami, wspomnieniami. W wolnych chwilach pisze wiersze, amatorsko tańczy i ćwiczy gimnastykę.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.