Komunikaty PR

Amelia Kita z aktualnym przesłaniem w singlu "Popatrz"

2023-10-11  |  11:11
Biuro prasowe

„POPATRZ”- prosi słuchacza Amelia Kita - tyle wokół dzieje się ...

Amelia Kita prezentuje singiel „Popatrz” z głębokim przesłaniem. Autorką tekstu jest sama artystka a kompozytorem niekwestionowany twórca hitów - Tomasz Lubert.

Utwór opowiada o realiach dzisiejszego świata. Żyjemy przeważnie w stałym rytmie, często zapominając o tym, że mamy tylko jedno życie i powinniśmy przeżyć je jak najlepiej. Zamiast tego, jesteśmy zapętleni w ciągłym pośpiechu, pogoni za pieniądzem i obawach przed kolejnym dniem. Myślę, że każdy w jakiś sposób, odnajdzie w tej melodii i tekście jakąś cząstkę siebie – mówi Amelia.

Singiel powstał we współpracy produkcyjnej z Tomaszem Lubertem i Ryszardem Baumem.

SŁUCHAJ W STREAMIE: https://link.emuze.me/ameliakitapopatrz

Wrażliwość artystki dodatkowo wzmacnia klimatyczny teledysk w reżyserii Wojtka Andrzejuka. Scenariusz to dzieło samej Amelii. Za zdjęcia i montaż odpowiada Bartek Kłeczek a charakteryzacja to dzieło Edyty Chomki. Studio udostępnione dzięki uprzejmości Joanny Rękas-Kijewskiej oraz Agencji aktorskiej "Sceneria".

ZOBACZ KLIP:

https://www.youtube.com/watch?v=06Vk07PMRI0

Amelia Kita to siedemnastoletnia wokalistka i autorka tekstów pochodząca z Pradeł - małej miejscowości na Śląsku. Finalistka programu „Szansa na sukces Opole 2023”, uczestniczka IV edycji The Voice Kids, laureatka Grand Prix Biesiady Cygańsko-Słowiańskiej 2022. Muzyka jest jej największą pasją. Do tej pory wydała 3 autorskie single: „Z Tobą”, patriotyczne „Chcieli wolność” i świąteczne „Światło”. Obecnie uczennica Liceum Aktorskiego w Krakowie. Interesuje się wszystkim związanym z tematyką wojenną: książkami, filmami, wspomnieniami. W wolnych chwilach pisze wiersze, amatorsko tańczy i ćwiczy gimnastykę.

Amelia Kita w social mediach:

Instagram: https://www.instagram.com/amelia.kitaa

Youtube: https://www.youtube.com/@ameliakita8833

Spotify: https://open.spotify.com/artist/3VgklakO79xDMhWatwlGo1?si=d3zQdk7oTaCUfcnoaENzYA

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.