A.S.A. prezentuje album "Wspomnienia"
A.S.A. włączyła się również autorsko w produkcję płyty. 15 piosenek układa się w niezwykłą opowieść o tym, że w życiu najcenniejsze są wspomnienia, bo tylko one nie przemijają a wręcz są kluczem do odważnych i pełnych wiary szczęśliwych dni. Te piosenki zrodziły się z przekonania, że przyszłość zależy wyłącznie od tego co gdzieś głęboko w nas…
Album promuje singiel i teledysk „7 Niebo”
https://m.youtube.com/watch?v=YbIIhpFXPTU&cbrd=1
W teledysku wystąpiła znana tancerka i choreografka – Anna Głogowska.
A.S.A. czyli Anna Sokołowska – Alabrudzińska to wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka.
Absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach oraz Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale polonistyki. Jest laureatką wielu festiwali i konkursów muzycznych, współpracuje aktorsko i wokalnie z wieloma scenami teatralnymi w Polsce. Przez kilka lat była solistką w teatrze Sabat.
Jej niezwykła osobowość, otwartość i delikatność, a jednocześnie sceniczna charyzma i temperament połączony metafizyczną prawdą interpretacji zyskują coraz większą rzeszę oddanych fanów i szczególną przychylność krytyków.
https://www.instagram.com/a.s.a_music_official/
https://www.youtube.com/@asaannasokoowskaalabrudzin41
https://www.facebook.com/annakatarzyna.sokolowska

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.