Bang & Olufsen prezentuje Beolab 8 – elegancki głośnik o wielu zastosowaniach
Public Relations
Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/
Bang & Olufsen wprowadza na rynek Beolab 8. To głośnik o niewielkich rozmiarach, ale ogromnych możliwościach. Samoczynnie dostosowuje się do wymiarów i akustyki pomieszczenia, w którym się znajduje. Może stać się częścią zestawu kina domowego lub zestawu stereo, a także działać jako samodzielne urządzenie o głębokim i intensywnym basie.
Głośnik Beolab 8 można połączyć z innymi urządzeniami Bang & Olufsen, nawet tymi wyprodukowanymi w 1984 roku – by stworzyć immersyjny zestaw kina domowego. W zestawie z drugim takim samym głośnikiem Beolab 8 zbuduje zestaw stereo zaskakujący precyzyjnym i potężnym brzmieniem. Zastosowany samodzielnie – zaoferuje głęboki i intensywny bas, niespotykany w głośnikach o takich rozmiarach.
- Naszym celem jest tworzenie urządzeń, które dają słuchaczom wyraziste, immersyjne doświadczenia odbioru dźwięków. Beolab 8 spełnia te wymagania. Dodatkowo jest skalowany i pozwala użytkownikom na ogromną elastyczność. Udało nam się skondensować możliwości imponujących głośników w kompaktowej wersji, która pozwala na uzyskanie doskonałego dźwięku w dowolnym pomieszczeniu i zestawie – mówi Michael Henriksson, Wiceprezes ds. Marketingu Produktów w Bang & Olufsen.
Wysoka jakość dźwięku w każdym pomieszczeniu
Beolab 8 składa się z głośnika wysokotonowego o średnicy 16 mm, głośnika średniotonowego o średnicy 3" i głośnika niskotonowego o średnicy 5,25". Dzięki starannej regulacji tonów Bang & Olufsen słuchacze mogą cieszyć się wysoką jakością dźwięku. Choć nowe urządzenie Bang & Olufsen korzysta z sprawdzonych w Beolab 17 przetworników, eksperci poprawili wydajność głośnika dzięki zastosowaniu kontroli szerokości wiązki, funkcji kompensacji pomieszczenia, dostosowania adaptacyjnego oraz technologii ultraszerokopasmowej.
- Kontrola szerokości wiązki głośnika pozwala użytkownikom płynnie przełączać się między dwoma doświadczeniami słuchania. Beolab 8 oferuje możliwość precyzyjnego zawężenia dźwięku oraz rozproszenia dźwięku w całym pomieszczeniu. Diody LED umieszczone na froncie głośnika wyświetlają status wybranego trybu dźwiękowego.
- Funkcja kompensacji pomieszczenia Beolab 8 mierzy właściwości akustyczne pomieszczenia i dostosowuje do nich dźwięk. Głośnik precyzyjnie mapuje swoje otoczenie, aby dostarczyć krystalicznie czystą jakość dźwięku bez względu na wielkość pomieszczenia.
- Adaptacyjne dostosowanie dźwięku zastosowane w Beolab 8 sprawia, że głośnik samoczynnie dostosowuje się do własnej konfiguracji. Sensory umieszczone w głośniku i na obudowie wykrywają, z jakiego materiału jest wykonana osłona głośnika, i dostrajają do niego dźwięk.
- Technologia ultraszerokopasmowa pozwala głośnikowi Beolab 8 dostosować się nie tylko do pomieszczenia, w którym jest umieszczony. Umożliwia kierowanie akustycznym „sweet spot”, czyli miejscem najlepszego odsłuchu, na podstawie lokalizacji telefonu użytkownika za pomocą aplikacji Bang & Olufsen.
W sercu produktu znajduje się platforma Mozart Bang & Olufsen, dzięki której Beolab 8 może łatwo łączyć się poprzez WiFi 6 i Bluetooth 5.3. Natomiast Powerlink, zarówno w wersji bezprzewodowej, jak i przewodowej wbudowanej w głośnik, pozwala na przekształcenie Beolab 8 w prawdziwy głośnik systemowy łączący się z telewizorami Bang & Olufsen i systemami audio, nawet tymi wyprodukowanymi ponad 30 lat temu.
Ponadczasowy design
Beolab 8 został zaprojektowany tak, aby wyglądać pięknie z każdej strony, bez względu na to, gdzie i jak zostanie umieszczony. Stworzona w renomowanej Fabryce 5 jednoczęściowa aluminiowa obudowa łączy w solidnej formie kulę i cylinder. Jest dostępna w wersji z wyprodukowanym w Danii drewnianymi listwami lub z frontem z tkaniny. To design charakterystyczny dla produktów Bang & Olufsen, takich jak Beosound Theatre, Beolab 28 i Beolab 50.
Pomiędzy zewnętrzną obudową aluminiową a rdzeniem głośnika pojawia się gra świateł i cieni, która nadaje produktowi wizualną lekkość. Zgodnie z zasadami skandynawskiego designu, w którym forma podąża za funkcją, kształt głośnika z jednej strony tworzy estetyczny obiekt, a z drugiej wzmacnia akustykę głośnika. Na górze głośnika znajduje się szklany interfejs o charakterystycznej krzywiźnie.
Postawa głośnika występuje w czterech wersjach. Każda z nich jest smukła i dekoracyjna. Ta przeznaczona do postawienia na stole tworzy iluzję unoszenia sią nad powierzchnią. Natomiast dyskretny uchwyt sufitowy i stojak podłogowy są dopracowane do perfekcji.
Beolab 8 został zaprojektowany w zgodzie z filozofią od kołyski do kołyski. To oznacza, że wszystkie jego elementy mogą zostać ponownie wykorzystane w kolejnym produkcie. Dlatego – aby głośnik przetrwał próbę czasu – projektanci postawili na materiały wysokiej jakości – trwałe i poddające się modernizacji – oraz wymienne moduły, dzięki którym urządzenie można dostosowywać do najnowszych standardów technologicznych. Beolab 8 oczekuje na uzyskanie certyfikatu Cradle-to-Cradle.
Produkty Bang & Olufsen w Polsce
Produkty Bang & Olufsen są dostępne w Polsce w salonach wystawowych:
Bang & Olufsen Warszawa, ul. Żelazna 51/53 (Fabryka Norblina), 00-841 Warszawa
Bang & Olufsen Powązkowska, ul. Powązkowska 40, 01-797 Warszawa
O Bang & Olufsen
Bang & Olufsen to marka luksusowego sprzętu audio założona w 1925 roku w Struer, w Danii, przez Petera Banga i Svenda Olufsena. Od niemal 100 lat Bang & Olufsen przesuwa granice technologii audio, pozostając liderem w obszarze innowacji akustycznych.
Dziś każdy produkt Bang & Olufsen charakteryzuje się połączeniem pięknego dźwięku, ponadczasowego designu i niezrównanej jakości. Urządzenia te można kupić na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na stronie bang-olufsen.com oraz u wybranych sprzedawców. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.