Komunikaty PR

Bang & Olufsen prezentuje Beolab 8 – elegancki głośnik o wielu zastosowaniach

2023-12-04  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Bang & Olufsen wprowadza na rynek Beolab 8. To głośnik o niewielkich rozmiarach, ale ogromnych możliwościach. Samoczynnie dostosowuje się do wymiarów i akustyki pomieszczenia, w którym się znajduje. Może stać się częścią zestawu kina domowego lub zestawu stereo, a także działać jako samodzielne urządzenie o głębokim i intensywnym basie.

Głośnik Beolab 8 można połączyć z innymi urządzeniami Bang & Olufsen, nawet tymi wyprodukowanymi w 1984 roku – by stworzyć immersyjny zestaw kina domowego. W zestawie z drugim takim samym głośnikiem Beolab 8 zbuduje zestaw stereo zaskakujący precyzyjnym i potężnym brzmieniem. Zastosowany samodzielnie – zaoferuje głęboki i intensywny bas, niespotykany w głośnikach o takich rozmiarach.

- Naszym celem jest tworzenie urządzeń, które dają słuchaczom wyraziste, immersyjne doświadczenia odbioru dźwięków. Beolab 8 spełnia te wymagania. Dodatkowo jest skalowany i pozwala użytkownikom na ogromną elastyczność. Udało nam się skondensować możliwości imponujących głośników w kompaktowej wersji, która pozwala na uzyskanie doskonałego dźwięku w dowolnym pomieszczeniu i zestawie – mówi Michael Henriksson, Wiceprezes ds. Marketingu Produktów w Bang & Olufsen.

Wysoka jakość dźwięku w każdym pomieszczeniu

Beolab 8 składa się z głośnika wysokotonowego o średnicy 16 mm, głośnika średniotonowego o średnicy 3" i głośnika niskotonowego o średnicy 5,25". Dzięki starannej regulacji tonów Bang & Olufsen słuchacze mogą cieszyć się wysoką jakością dźwięku. Choć nowe urządzenie Bang & Olufsen korzysta z sprawdzonych w Beolab 17 przetworników, eksperci poprawili wydajność głośnika dzięki zastosowaniu kontroli szerokości wiązki, funkcji kompensacji pomieszczenia, dostosowania adaptacyjnego oraz technologii ultraszerokopasmowej.

  • Kontrola szerokości wiązki głośnika pozwala użytkownikom płynnie przełączać się między dwoma doświadczeniami słuchania. Beolab 8 oferuje możliwość precyzyjnego zawężenia dźwięku oraz rozproszenia dźwięku w całym pomieszczeniu. Diody LED umieszczone na froncie głośnika wyświetlają status wybranego trybu dźwiękowego.
  • Funkcja kompensacji pomieszczenia Beolab 8 mierzy właściwości akustyczne pomieszczenia i dostosowuje do nich dźwięk. Głośnik precyzyjnie mapuje swoje otoczenie, aby dostarczyć krystalicznie czystą jakość dźwięku bez względu na wielkość pomieszczenia.
  • Adaptacyjne dostosowanie dźwięku zastosowane w Beolab 8 sprawia, że głośnik samoczynnie dostosowuje się do własnej konfiguracji. Sensory umieszczone w głośniku i na obudowie wykrywają, z jakiego materiału jest wykonana osłona głośnika, i dostrajają do niego dźwięk.
  • Technologia ultraszerokopasmowa pozwala głośnikowi Beolab 8 dostosować się nie tylko do pomieszczenia, w którym jest umieszczony. Umożliwia kierowanie akustycznym „sweet spot”, czyli miejscem najlepszego odsłuchu, na podstawie lokalizacji telefonu użytkownika za pomocą aplikacji Bang & Olufsen.

W sercu produktu znajduje się platforma Mozart Bang & Olufsen, dzięki której Beolab 8 może łatwo łączyć się poprzez WiFi 6 i Bluetooth 5.3. Natomiast Powerlink, zarówno w wersji bezprzewodowej, jak i przewodowej wbudowanej w głośnik, pozwala na przekształcenie Beolab 8 w prawdziwy głośnik systemowy łączący się z telewizorami Bang & Olufsen i systemami audio, nawet tymi wyprodukowanymi ponad 30 lat temu.

Ponadczasowy design

Beolab 8 został zaprojektowany tak, aby wyglądać pięknie z każdej strony, bez względu na to, gdzie i jak zostanie umieszczony. Stworzona w renomowanej Fabryce 5 jednoczęściowa aluminiowa obudowa łączy w solidnej formie kulę i cylinder. Jest dostępna w wersji z wyprodukowanym w Danii drewnianymi listwami lub z frontem z tkaniny. To design charakterystyczny dla produktów Bang & Olufsen, takich jak Beosound Theatre, Beolab 28 i Beolab 50.

Pomiędzy zewnętrzną obudową aluminiową a rdzeniem głośnika pojawia się gra świateł i cieni, która nadaje produktowi wizualną lekkość. Zgodnie z zasadami skandynawskiego designu, w którym forma podąża za funkcją, kształt głośnika z jednej strony tworzy estetyczny obiekt, a z drugiej wzmacnia akustykę głośnika. Na górze głośnika znajduje się szklany interfejs o charakterystycznej krzywiźnie.

Postawa głośnika występuje w czterech wersjach. Każda z nich jest smukła i dekoracyjna. Ta przeznaczona do postawienia na stole tworzy iluzję unoszenia sią nad powierzchnią. Natomiast dyskretny uchwyt sufitowy i stojak podłogowy są dopracowane do perfekcji.

Beolab 8 został zaprojektowany w zgodzie z filozofią od kołyski do kołyski. To oznacza, że wszystkie jego elementy mogą zostać ponownie wykorzystane w kolejnym produkcie. Dlatego – aby głośnik przetrwał próbę czasu – projektanci postawili na materiały wysokiej jakości – trwałe i poddające się modernizacji – oraz wymienne moduły, dzięki którym urządzenie można dostosowywać do najnowszych standardów technologicznych. Beolab 8 oczekuje na uzyskanie certyfikatu Cradle-to-Cradle.

Produkty Bang & Olufsen w Polsce

Produkty Bang & Olufsen są dostępne w Polsce w salonach wystawowych:

Bang & Olufsen Warszawa, ul. Żelazna 51/53 (Fabryka Norblina), 00-841 Warszawa

Bang & Olufsen Powązkowska, ul. Powązkowska 40, 01-797 Warszawa

O Bang & Olufsen

Bang & Olufsen to marka luksusowego sprzętu audio założona w 1925 roku w Struer, w Danii, przez Petera Banga i Svenda Olufsena. Od niemal 100 lat Bang & Olufsen przesuwa granice technologii audio, pozostając liderem w obszarze innowacji akustycznych.

Dziś każdy produkt Bang & Olufsen charakteryzuje się połączeniem pięknego dźwięku, ponadczasowego designu i niezrównanej jakości. Urządzenia te można kupić na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na stronie bang-olufsen.com oraz u wybranych sprzedawców. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Open’er, Jarocin, a może Od Nowa? Najciekawsze festiwale muzyczne według Polaków Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:08

Open’er, Jarocin, a może Od Nowa? Najciekawsze festiwale muzyczne według Polaków

Wakacje kojarzą nam się z muzyką na żywo. Świadczy o tym fakt, że za najciekawsze letnie wydarzenia uznajemy właśnie koncerty i festiwale muzyczne. Blisko połowa z nas uczestniczyła w
Muzyka Refresh romansuje z Lady Pank? Sprawdź to!
2024-06-28 | 10:10

Refresh romansuje z Lady Pank? Sprawdź to!

Refresh (DJ i producent) po spektakularnym sukcesie remake’u megahitu „Nic nie może wiecznie trwać” konsekwentnie odświeża kolejnego evergreen’a! Tym razem nowe życie
Muzyka Postęp grupa z bangerem tych wakacji! Sprawdź singiel „Złap mnie”.
2024-06-27 | 14:00

Postęp grupa z bangerem tych wakacji! Sprawdź singiel „Złap mnie”.

Do sieci trafił właśnie pierwszy singiel zapowiadający materiał kolektywu Postęp Grupa. „Złap mnie” to pełen energii kawałek w humorystyczny sposób poruszający wątek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.