Komunikaty PR

Bang & Olufsen prezentuje Beolab 8 – elegancki głośnik o wielu zastosowaniach

2023-12-04  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Grochala
Public Relations

Rynek Główny 34/15
31-010 Kraków
magdalena|grochalaPR.com| |magdalena|grochalaPR.com
509754055
https://www.linkedin.com/in/magdalena-grochala/

Bang & Olufsen wprowadza na rynek Beolab 8. To głośnik o niewielkich rozmiarach, ale ogromnych możliwościach. Samoczynnie dostosowuje się do wymiarów i akustyki pomieszczenia, w którym się znajduje. Może stać się częścią zestawu kina domowego lub zestawu stereo, a także działać jako samodzielne urządzenie o głębokim i intensywnym basie.

Głośnik Beolab 8 można połączyć z innymi urządzeniami Bang & Olufsen, nawet tymi wyprodukowanymi w 1984 roku – by stworzyć immersyjny zestaw kina domowego. W zestawie z drugim takim samym głośnikiem Beolab 8 zbuduje zestaw stereo zaskakujący precyzyjnym i potężnym brzmieniem. Zastosowany samodzielnie – zaoferuje głęboki i intensywny bas, niespotykany w głośnikach o takich rozmiarach.

- Naszym celem jest tworzenie urządzeń, które dają słuchaczom wyraziste, immersyjne doświadczenia odbioru dźwięków. Beolab 8 spełnia te wymagania. Dodatkowo jest skalowany i pozwala użytkownikom na ogromną elastyczność. Udało nam się skondensować możliwości imponujących głośników w kompaktowej wersji, która pozwala na uzyskanie doskonałego dźwięku w dowolnym pomieszczeniu i zestawie – mówi Michael Henriksson, Wiceprezes ds. Marketingu Produktów w Bang & Olufsen.

Wysoka jakość dźwięku w każdym pomieszczeniu

Beolab 8 składa się z głośnika wysokotonowego o średnicy 16 mm, głośnika średniotonowego o średnicy 3" i głośnika niskotonowego o średnicy 5,25". Dzięki starannej regulacji tonów Bang & Olufsen słuchacze mogą cieszyć się wysoką jakością dźwięku. Choć nowe urządzenie Bang & Olufsen korzysta z sprawdzonych w Beolab 17 przetworników, eksperci poprawili wydajność głośnika dzięki zastosowaniu kontroli szerokości wiązki, funkcji kompensacji pomieszczenia, dostosowania adaptacyjnego oraz technologii ultraszerokopasmowej.

  • Kontrola szerokości wiązki głośnika pozwala użytkownikom płynnie przełączać się między dwoma doświadczeniami słuchania. Beolab 8 oferuje możliwość precyzyjnego zawężenia dźwięku oraz rozproszenia dźwięku w całym pomieszczeniu. Diody LED umieszczone na froncie głośnika wyświetlają status wybranego trybu dźwiękowego.
  • Funkcja kompensacji pomieszczenia Beolab 8 mierzy właściwości akustyczne pomieszczenia i dostosowuje do nich dźwięk. Głośnik precyzyjnie mapuje swoje otoczenie, aby dostarczyć krystalicznie czystą jakość dźwięku bez względu na wielkość pomieszczenia.
  • Adaptacyjne dostosowanie dźwięku zastosowane w Beolab 8 sprawia, że głośnik samoczynnie dostosowuje się do własnej konfiguracji. Sensory umieszczone w głośniku i na obudowie wykrywają, z jakiego materiału jest wykonana osłona głośnika, i dostrajają do niego dźwięk.
  • Technologia ultraszerokopasmowa pozwala głośnikowi Beolab 8 dostosować się nie tylko do pomieszczenia, w którym jest umieszczony. Umożliwia kierowanie akustycznym „sweet spot”, czyli miejscem najlepszego odsłuchu, na podstawie lokalizacji telefonu użytkownika za pomocą aplikacji Bang & Olufsen.

W sercu produktu znajduje się platforma Mozart Bang & Olufsen, dzięki której Beolab 8 może łatwo łączyć się poprzez WiFi 6 i Bluetooth 5.3. Natomiast Powerlink, zarówno w wersji bezprzewodowej, jak i przewodowej wbudowanej w głośnik, pozwala na przekształcenie Beolab 8 w prawdziwy głośnik systemowy łączący się z telewizorami Bang & Olufsen i systemami audio, nawet tymi wyprodukowanymi ponad 30 lat temu.

Ponadczasowy design

Beolab 8 został zaprojektowany tak, aby wyglądać pięknie z każdej strony, bez względu na to, gdzie i jak zostanie umieszczony. Stworzona w renomowanej Fabryce 5 jednoczęściowa aluminiowa obudowa łączy w solidnej formie kulę i cylinder. Jest dostępna w wersji z wyprodukowanym w Danii drewnianymi listwami lub z frontem z tkaniny. To design charakterystyczny dla produktów Bang & Olufsen, takich jak Beosound Theatre, Beolab 28 i Beolab 50.

Pomiędzy zewnętrzną obudową aluminiową a rdzeniem głośnika pojawia się gra świateł i cieni, która nadaje produktowi wizualną lekkość. Zgodnie z zasadami skandynawskiego designu, w którym forma podąża za funkcją, kształt głośnika z jednej strony tworzy estetyczny obiekt, a z drugiej wzmacnia akustykę głośnika. Na górze głośnika znajduje się szklany interfejs o charakterystycznej krzywiźnie.

Postawa głośnika występuje w czterech wersjach. Każda z nich jest smukła i dekoracyjna. Ta przeznaczona do postawienia na stole tworzy iluzję unoszenia sią nad powierzchnią. Natomiast dyskretny uchwyt sufitowy i stojak podłogowy są dopracowane do perfekcji.

Beolab 8 został zaprojektowany w zgodzie z filozofią od kołyski do kołyski. To oznacza, że wszystkie jego elementy mogą zostać ponownie wykorzystane w kolejnym produkcie. Dlatego – aby głośnik przetrwał próbę czasu – projektanci postawili na materiały wysokiej jakości – trwałe i poddające się modernizacji – oraz wymienne moduły, dzięki którym urządzenie można dostosowywać do najnowszych standardów technologicznych. Beolab 8 oczekuje na uzyskanie certyfikatu Cradle-to-Cradle.

Produkty Bang & Olufsen w Polsce

Produkty Bang & Olufsen są dostępne w Polsce w salonach wystawowych:

Bang & Olufsen Warszawa, ul. Żelazna 51/53 (Fabryka Norblina), 00-841 Warszawa

Bang & Olufsen Powązkowska, ul. Powązkowska 40, 01-797 Warszawa

O Bang & Olufsen

Bang & Olufsen to marka luksusowego sprzętu audio założona w 1925 roku w Struer, w Danii, przez Petera Banga i Svenda Olufsena. Od niemal 100 lat Bang & Olufsen przesuwa granice technologii audio, pozostając liderem w obszarze innowacji akustycznych.

Dziś każdy produkt Bang & Olufsen charakteryzuje się połączeniem pięknego dźwięku, ponadczasowego designu i niezrównanej jakości. Urządzenia te można kupić na całym świecie w sklepach Bang & Olufsen, na stronie bang-olufsen.com oraz u wybranych sprzedawców. Firma zatrudnia około 900 osób i działa na ponad 70 rynkach. Akcje Bang & Olufsen są notowane na NASDAQ Copenhagen A/S.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Biuro prasowe
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią
Muzyka Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
2024-12-06 | 13:00

Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut

„Poezja zjePana” to tytuł pierwszej płyty Wolnych Bałut, która ukazała się dziś nakładem wydawnictwa . To prawdziwy akustyczny folk-urban-punk, niestroniąca od ładnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.