Komunikaty PR

Bard z reklamy Lecha odpowiada na nominację #hot16challenge!

2020-05-14  |  12:16
Biuro prasowe

Marka Lech Premium właśnie dołącza do popularnego internetowego challenge’u przyjmując wyzwanie Wujka Samo Zło. Bard znany z ostatniej reklamy marki pod hasłem „Źródło Lechend”, nagrał swoje 16 wersów w charakterystycznej dla nowej kampanii stylistyce. W ten niestandardowy sposób marka zdecydowała się dodatkowo wesprzeć medyków w walce z COVID-19. Wcześniej Lech Premium przekazał na ten cel środki w ramach funduszu interwencyjnego WOŚP.

 

Postać ze spotu reklamowego piwa inspiruje do wsparcia akcji również swoich kolegów po fachu.

 

Odpowiedź Lecha na challenge można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=de27IFSbRVg

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Biuro prasowe
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią
Muzyka Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut
2024-12-06 | 13:00

Łódź bez makijażu w debiutanckiej płycie Wolnych Bałut

„Poezja zjePana” to tytuł pierwszej płyty Wolnych Bałut, która ukazała się dziś nakładem wydawnictwa . To prawdziwy akustyczny folk-urban-punk, niestroniąca od ładnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.