Borixon i Żabson w polskiej wersji językowej gry Fortnite
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Dzisiejsza aktualizacja gry Fortnite wnosi znaczącą zmianę, która wprowadzi do gry samochody, a wraz z nimi radio Fortnite i postać DJ Bitboxxxa. Gracze będą mogli usłyszeć znanych polskich raperów - Borixona oraz Żabsona.
Romans muzyki i gier wideo trwa już od dawna, a Fortnite stał się jego ikoną. Wirtualne koncerty międzynarodowych gwiazd na serwerach Epic Games biły rekordy popularności - występ DJ Marshmello oglądało jednocześnie ponad 10 milionów graczy jednocześnie, zaś performance Travisa Scotta pt. Astronomical mógł pochwalić się widownią przekraczającą 27 milionów osób. Tym razem Epic Games, wspierając się zapleczem agencji gamingowej Fantasyexpo, puściło oczko do polskiej społeczności.
W najnowszej aktualizacji Fortnite sygnowanej numerem 13.40, po raz pierwszy oddano w ręce graczy samochody, które pozwolą szybciej podróżować po dużej mapie w trybie Battle Royale. Jako, że jazda samochodem idzie w parze z dobrą muzyką, w autach będzie można włączyć stację radiową, na której będzie można usłyszeć dwóch znanych polskich raperów - Borixona i Żabsona, którzy użyczyli swojego głosu do polskiej wersji językowej gry. Duet będzie występował pod pseudonimem DJ Bitboxxx.
Wspomnianą dwójkę raperów, dzięki współpracy Fantasyexpo oraz Epic Games, będzie można usłyszeć w samochodowym radiu. Borixon i Żabson wzięli udział w specjalnych studyjnych nagraniach, a ich efekt będzie można usłyszeć wyłącznie w Fortnite.
Borixon, czyli Tomasz Borycki, ma na swoim koncie kilkanaście wydanych albumów, z czego ostatni pt. 420024 pojawił się w kwietniu bieżącego roku. Borycki zaczął swoją karierę jeszcze w latach 90’ ubiegłego wieku w zespole Wzgórze Ya-Pa 3. W 2015 usłyszała o nim cała Polska za sprawą występów w grupie Gang Albanii, której piosenka znalazła się na 1. miejscu polskiej listy przebojów (OLiS). W 2018 roku stworzył Chillwagon, czyli jeden z najgorętszych i najgłośniejszych projektów rapowych polskiego podwórka.
Żabson, czyli Mateusz Zawistowski, stał się ikoną polskiego nowofalowego rapu. Jego debiutancki album studyjny, wydany w 2018 roku zatytułowany To Ziomal znalazł się na 3. miejscu polskiej listy przebojów. Rok później pojawiła się płyta Internaziomal. Za obydwa albumy Żabson otrzymał Złotą Płytę. Jego kanał na YouTube zbliża się do miliona subskrypcji.
Link do oficjalnej informacji o aktualizacji: https://www.epicgames.com/fortnite/pl/news/joy-ride-update
Autorem zdjęć jest Wojtek Koziara @wojtekkoziara - https://www.instagram.com/wojtekkoziara/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.