BrassWoodFest edycja 0,1 w sierpniu 2021 w Sopocie
Po entuzjastycznie przyjętej zerowej edycji sopockiego, akustyczno-elektronicznego festiwalu czas na odsłonę 0,1, która odbędzie się 7 sierpnia na scenie Lasy Opery Leśnej w Sopocie. 221 specjalnych kolekcjonerskich biletów trafiło do sprzedaży na https://www.ebilet.pl/muzyka/festiwale/brasswood/
Bonusem jest nie tyko numerowany bilet z pierwszej puli, ale także rękodzieło w postaci pamiątkowego drewnianego breloczka.
„W 2020 spełniło się moje marzenie. Połączyliśmy magię akustycznych instrumentów z elektronicznymi brzmieniami, tworząc wyjątkową w magicznym lesie krainę dźwięków i spotkań muzycznych ponad gatunkami i podziałami - wyjaśnia Łukasz L.U.C. Rostkowski, pomysłodawca wydarzenia #BrassWoodFest. "Do pełnej wizji tego boutiqe festiwalu nam jeszcze daleko, ale edycja 0,1 będzie kolejnym krokiem w jej kierunku w duchu "slow fest".
Tak było w zeszłym roku: https://www.youtube.com/watch?v=iOAjc6e7nik&feature=youtu.be
7 sierpnia 2021 po raz drugi odbędzie się muzyczna noc dialogu tradycji z futuryzmem, podczas której prawie 50% koncertów odbędzie się bez nagłośnienia z naturalnym dźwiękiem żywych instrumentów. Nie wiadomo jeszcze jaka pula biletów trafi finalnie do sprzedaży, ale będzie ona prawdopodobnie ograniczona ponieważ organizatorzy chcą zadbać o komfort i przestrzeń dla uczestników.
Wydarzenie, na którym będą sukcesywnie będą ogłaszane szczegóły
https://www.facebook.com/events/442169277195156
Kontakt dla mediów:
Marta Szadowiak, tel. 502 404 394, marta@projektpr.pl

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.