Komunikaty PR

Czuux szczerze o przeszłości w singlu "Fałsz"

2023-08-28  |  15:15
Biuro prasowe

Szczera spowiedź: Czuux rozlicza się z przeszłością singlem „Fałsz”

Młody raper – Czuux – w szczerym do bólu utworze, rozlicza się z demonami przeszłości. „Fałsz” to przejmująca opowieść o szybkim wzlocie, bolesnym upadku, niepotrzebnych dramach, konsekwencjach złych wyborów, załamaniu, chęci zmiany, pojednania i artystycznego rozwoju. Singiel aż kipi autorefleksji wyraźnie dojrzalszego artysty.

Słuchaj w streamie: https://digitalmusic.lnk.to/youngczuuxfalsz

„Fałsz” to mój manifest, moje katharsis i zdecydowanie najbardziej osobisty utwór ze wszystkich dotąd wydanych. Z perspektywy czasu widzę, jak wciągnęła mnie i przemieliła pogoń za „sławą” i wyświetleniami. Zgubiłem widok na szerszą perspektywę. Zgubiłem w tym wszystkim siebie i praktycznie wypaliłem artystycznie i prywatnie przez własną ślepotę. Nie da się całkiem odciąć od błędów przeszłości, ponieważ to one budują naszą teraźniejszość. Tylko od nas zależy, czy wyciągniemy wnioski i wyjdziemy na prostą, czy pogrążymy się doszczętnie. Dostałem od życia bolesną i ciężkostrawną lekcję, która nauczyła mnie pokory i zmotywowała do całkowitego przemeblowania systemu wartości. Wracam niby ten sam, a jednak czuję, że „tamten ja”, jest mi całkiem obcy. Ten singiel to dla mnie symbol nowego początku – mówi Czuux.

Zobacz teledysk:

https://www.youtube.com/watch?v=GBF-yei53g4

Stworzę stylówę i markę, i może spełnię swoje wielkie marzenie

[fragment utworu „Fałsz”]

W klipie do singla artysta przemyca informację o stworzeniu własnej marki odzieżowej. „crowned” to jednak coś więcej niż sama marka odzieżowa, w zamyśle jest projektem dwukierunkowym – z jednej strony polega na „ukoronowaniu” wspierających artystę odbiorców poprzez wyjątkowe kolekcje (BASIC/LIMITED), z drugiej zaś na działalności społeczno-charytatywnej, w której 10% dochodów ze sprzedaży będzie przekazywana na wybierane przez kupujących akcje charytatywne i społeczne. Marka „crowned” to krok w stronę budowania społeczności, którą łączy miłość do mody, wyrażania siebie i chęć wysyłania w kosmos dobra.

To chyba czas na wielkie zmiany

Ty możesz zostać ukoronowany

[fragment utworu „Fałsz”]

Marka „crowned” to dla mnie sposób, aby zwrócić uwagę na ludzi, którzy wspierają mnie w tej muzycznej podróży i na tych, którzy potrzebują wsparcia. Chcę, aby każdy, kto nosi ubrania z mojej marki, czuł się wyjątkowy i pewny siebie, jakby nosił koronę. Jednocześnie chcę, aby każdy zakup był cegiełką do budowania lepszego świata tam, gdzie jest to potrzebne a o tym, gdzie jest to potrzebne będzie decydował kupujący. To dla mnie ważne, abyśmy jako społeczność mogli razem wyrazić naszą autentyczność i zapętlić niczym singiel pozytywną energię, bo jak powszechnie wiadomo dobro wraca - mówi artysta.

Więcej na www.crowned.pl 

Kim jest Czuux?

Czuux (Piotr Czupryn) karierę w internetach zaczynał jako ośmiolatek nagrywający playe z Minecrafta. Jako trzynastolatek uruchomił swój kanał na YouTubie, na którym zgromadził prawie 600 tys subskrybentów. Sukces singla „O co ci chodzi”, pchnął go w muzyczną stronę, czego efektem były hitowe single z 2020 „Troja” (Nr 1 na karcie na czasie YouTube) i „Lizak” (Nr 7 na karcie na czasie YouTube). Idąc za ciosem Czuux w 2021 wydał debiutancki album „Golden Boi”, którego potencjał przyćmiła seria afer z udziałem artysty, do których nawiązuje w najnowszym singlu „Fałsz”. Na pozytywnym odbiorze singla „Fałsz”, zakopanych m.in. z multim toporach wojennych i marce „crowned” nie koniec. Czuux niejako wraca do korzeni i od niedawna udziela się na platformie Twitch, gdzie widzowie mogą poznać go jako autentyczną osobę, gotową do rozmowy na różne tematy, począwszy od muzyki po meandry codziennego życia. Nie ma wątpliwości, że ta zmiana otwiera nową perspektywę na poznanie artysty i zrozumienie wyznawanych przez niego wartości.

Streamowanie na Twitchu to dla mnie nowa przygoda, która pozwala mi nawiązać więź z moimi odbiorcami. Chcę być blisko moich odbiorców, spędzać z nimi czas, rozmawiać i dzielić się tym, co mnie inspiruje. To dla mnie również sposób na poznanie i nawiązanie pozytywnej relacji z samym sobą - mówi Czuux.

 

Czuux w socialach:

Ig: https://www.instagram.com/czuux

fb: https://www.facebook.com/mlodyczuux

Tt: https://www.tiktok.com/@czuux

yt: https://www.youtube.com/czuuxofficial

ttv: https://www.twitch.tv/czuux

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.