Czuux szczerze o przeszłości w singlu "Fałsz"
Szczera spowiedź: Czuux rozlicza się z przeszłością singlem „Fałsz”
Młody raper – Czuux – w szczerym do bólu utworze, rozlicza się z demonami przeszłości. „Fałsz” to przejmująca opowieść o szybkim wzlocie, bolesnym upadku, niepotrzebnych dramach, konsekwencjach złych wyborów, załamaniu, chęci zmiany, pojednania i artystycznego rozwoju. Singiel aż kipi autorefleksji wyraźnie dojrzalszego artysty.
Słuchaj w streamie: https://digitalmusic.lnk.to/youngczuuxfalsz
„Fałsz” to mój manifest, moje katharsis i zdecydowanie najbardziej osobisty utwór ze wszystkich dotąd wydanych. Z perspektywy czasu widzę, jak wciągnęła mnie i przemieliła pogoń za „sławą” i wyświetleniami. Zgubiłem widok na szerszą perspektywę. Zgubiłem w tym wszystkim siebie i praktycznie wypaliłem artystycznie i prywatnie przez własną ślepotę. Nie da się całkiem odciąć od błędów przeszłości, ponieważ to one budują naszą teraźniejszość. Tylko od nas zależy, czy wyciągniemy wnioski i wyjdziemy na prostą, czy pogrążymy się doszczętnie. Dostałem od życia bolesną i ciężkostrawną lekcję, która nauczyła mnie pokory i zmotywowała do całkowitego przemeblowania systemu wartości. Wracam niby ten sam, a jednak czuję, że „tamten ja”, jest mi całkiem obcy. Ten singiel to dla mnie symbol nowego początku – mówi Czuux.
Zobacz teledysk:
https://www.youtube.com/watch?v=GBF-yei53g4
Stworzę stylówę i markę, i może spełnię swoje wielkie marzenie
[fragment utworu „Fałsz”]
W klipie do singla artysta przemyca informację o stworzeniu własnej marki odzieżowej. „crowned” to jednak coś więcej niż sama marka odzieżowa, w zamyśle jest projektem dwukierunkowym – z jednej strony polega na „ukoronowaniu” wspierających artystę odbiorców poprzez wyjątkowe kolekcje (BASIC/LIMITED), z drugiej zaś na działalności społeczno-charytatywnej, w której 10% dochodów ze sprzedaży będzie przekazywana na wybierane przez kupujących akcje charytatywne i społeczne. Marka „crowned” to krok w stronę budowania społeczności, którą łączy miłość do mody, wyrażania siebie i chęć wysyłania w kosmos dobra.
To chyba czas na wielkie zmiany
Ty możesz zostać ukoronowany
[fragment utworu „Fałsz”]
Marka „crowned” to dla mnie sposób, aby zwrócić uwagę na ludzi, którzy wspierają mnie w tej muzycznej podróży i na tych, którzy potrzebują wsparcia. Chcę, aby każdy, kto nosi ubrania z mojej marki, czuł się wyjątkowy i pewny siebie, jakby nosił koronę. Jednocześnie chcę, aby każdy zakup był cegiełką do budowania lepszego świata tam, gdzie jest to potrzebne a o tym, gdzie jest to potrzebne będzie decydował kupujący. To dla mnie ważne, abyśmy jako społeczność mogli razem wyrazić naszą autentyczność i zapętlić niczym singiel pozytywną energię, bo jak powszechnie wiadomo dobro wraca - mówi artysta.
Więcej na www.crowned.pl
Kim jest Czuux?
Czuux (Piotr Czupryn) karierę w internetach zaczynał jako ośmiolatek nagrywający playe z Minecrafta. Jako trzynastolatek uruchomił swój kanał na YouTubie, na którym zgromadził prawie 600 tys subskrybentów. Sukces singla „O co ci chodzi”, pchnął go w muzyczną stronę, czego efektem były hitowe single z 2020 „Troja” (Nr 1 na karcie na czasie YouTube) i „Lizak” (Nr 7 na karcie na czasie YouTube). Idąc za ciosem Czuux w 2021 wydał debiutancki album „Golden Boi”, którego potencjał przyćmiła seria afer z udziałem artysty, do których nawiązuje w najnowszym singlu „Fałsz”. Na pozytywnym odbiorze singla „Fałsz”, zakopanych m.in. z multim toporach wojennych i marce „crowned” nie koniec. Czuux niejako wraca do korzeni i od niedawna udziela się na platformie Twitch, gdzie widzowie mogą poznać go jako autentyczną osobę, gotową do rozmowy na różne tematy, począwszy od muzyki po meandry codziennego życia. Nie ma wątpliwości, że ta zmiana otwiera nową perspektywę na poznanie artysty i zrozumienie wyznawanych przez niego wartości.
Streamowanie na Twitchu to dla mnie nowa przygoda, która pozwala mi nawiązać więź z moimi odbiorcami. Chcę być blisko moich odbiorców, spędzać z nimi czas, rozmawiać i dzielić się tym, co mnie inspiruje. To dla mnie również sposób na poznanie i nawiązanie pozytywnej relacji z samym sobą - mówi Czuux.
Czuux w socialach:
Ig: https://www.instagram.com/czuux
fb: https://www.facebook.com/mlodyczuux
Tt: https://www.tiktok.com/@czuux
yt: https://www.youtube.com/czuuxofficial
ttv: https://www.twitch.tv/czuux
Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye
Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.