Komunikaty PR

Czuux szczerze o przeszłości w singlu "Fałsz"

2023-08-28  |  15:15
Biuro prasowe

Szczera spowiedź: Czuux rozlicza się z przeszłością singlem „Fałsz”

Młody raper – Czuux – w szczerym do bólu utworze, rozlicza się z demonami przeszłości. „Fałsz” to przejmująca opowieść o szybkim wzlocie, bolesnym upadku, niepotrzebnych dramach, konsekwencjach złych wyborów, załamaniu, chęci zmiany, pojednania i artystycznego rozwoju. Singiel aż kipi autorefleksji wyraźnie dojrzalszego artysty.

Słuchaj w streamie: https://digitalmusic.lnk.to/youngczuuxfalsz

„Fałsz” to mój manifest, moje katharsis i zdecydowanie najbardziej osobisty utwór ze wszystkich dotąd wydanych. Z perspektywy czasu widzę, jak wciągnęła mnie i przemieliła pogoń za „sławą” i wyświetleniami. Zgubiłem widok na szerszą perspektywę. Zgubiłem w tym wszystkim siebie i praktycznie wypaliłem artystycznie i prywatnie przez własną ślepotę. Nie da się całkiem odciąć od błędów przeszłości, ponieważ to one budują naszą teraźniejszość. Tylko od nas zależy, czy wyciągniemy wnioski i wyjdziemy na prostą, czy pogrążymy się doszczętnie. Dostałem od życia bolesną i ciężkostrawną lekcję, która nauczyła mnie pokory i zmotywowała do całkowitego przemeblowania systemu wartości. Wracam niby ten sam, a jednak czuję, że „tamten ja”, jest mi całkiem obcy. Ten singiel to dla mnie symbol nowego początku – mówi Czuux.

Zobacz teledysk:

https://www.youtube.com/watch?v=GBF-yei53g4

Stworzę stylówę i markę, i może spełnię swoje wielkie marzenie

[fragment utworu „Fałsz”]

W klipie do singla artysta przemyca informację o stworzeniu własnej marki odzieżowej. „crowned” to jednak coś więcej niż sama marka odzieżowa, w zamyśle jest projektem dwukierunkowym – z jednej strony polega na „ukoronowaniu” wspierających artystę odbiorców poprzez wyjątkowe kolekcje (BASIC/LIMITED), z drugiej zaś na działalności społeczno-charytatywnej, w której 10% dochodów ze sprzedaży będzie przekazywana na wybierane przez kupujących akcje charytatywne i społeczne. Marka „crowned” to krok w stronę budowania społeczności, którą łączy miłość do mody, wyrażania siebie i chęć wysyłania w kosmos dobra.

To chyba czas na wielkie zmiany

Ty możesz zostać ukoronowany

[fragment utworu „Fałsz”]

Marka „crowned” to dla mnie sposób, aby zwrócić uwagę na ludzi, którzy wspierają mnie w tej muzycznej podróży i na tych, którzy potrzebują wsparcia. Chcę, aby każdy, kto nosi ubrania z mojej marki, czuł się wyjątkowy i pewny siebie, jakby nosił koronę. Jednocześnie chcę, aby każdy zakup był cegiełką do budowania lepszego świata tam, gdzie jest to potrzebne a o tym, gdzie jest to potrzebne będzie decydował kupujący. To dla mnie ważne, abyśmy jako społeczność mogli razem wyrazić naszą autentyczność i zapętlić niczym singiel pozytywną energię, bo jak powszechnie wiadomo dobro wraca - mówi artysta.

Więcej na www.crowned.pl 

Kim jest Czuux?

Czuux (Piotr Czupryn) karierę w internetach zaczynał jako ośmiolatek nagrywający playe z Minecrafta. Jako trzynastolatek uruchomił swój kanał na YouTubie, na którym zgromadził prawie 600 tys subskrybentów. Sukces singla „O co ci chodzi”, pchnął go w muzyczną stronę, czego efektem były hitowe single z 2020 „Troja” (Nr 1 na karcie na czasie YouTube) i „Lizak” (Nr 7 na karcie na czasie YouTube). Idąc za ciosem Czuux w 2021 wydał debiutancki album „Golden Boi”, którego potencjał przyćmiła seria afer z udziałem artysty, do których nawiązuje w najnowszym singlu „Fałsz”. Na pozytywnym odbiorze singla „Fałsz”, zakopanych m.in. z multim toporach wojennych i marce „crowned” nie koniec. Czuux niejako wraca do korzeni i od niedawna udziela się na platformie Twitch, gdzie widzowie mogą poznać go jako autentyczną osobę, gotową do rozmowy na różne tematy, począwszy od muzyki po meandry codziennego życia. Nie ma wątpliwości, że ta zmiana otwiera nową perspektywę na poznanie artysty i zrozumienie wyznawanych przez niego wartości.

Streamowanie na Twitchu to dla mnie nowa przygoda, która pozwala mi nawiązać więź z moimi odbiorcami. Chcę być blisko moich odbiorców, spędzać z nimi czas, rozmawiać i dzielić się tym, co mnie inspiruje. To dla mnie również sposób na poznanie i nawiązanie pozytywnej relacji z samym sobą - mówi Czuux.

 

Czuux w socialach:

Ig: https://www.instagram.com/czuux

fb: https://www.facebook.com/mlodyczuux

Tt: https://www.tiktok.com/@czuux

yt: https://www.youtube.com/czuuxofficial

ttv: https://www.twitch.tv/czuux

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Open’er, Jarocin, a może Od Nowa? Najciekawsze festiwale muzyczne według Polaków Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:08

Open’er, Jarocin, a może Od Nowa? Najciekawsze festiwale muzyczne według Polaków

Wakacje kojarzą nam się z muzyką na żywo. Świadczy o tym fakt, że za najciekawsze letnie wydarzenia uznajemy właśnie koncerty i festiwale muzyczne. Blisko połowa z nas uczestniczyła w
Muzyka Refresh romansuje z Lady Pank? Sprawdź to!
2024-06-28 | 10:10

Refresh romansuje z Lady Pank? Sprawdź to!

Refresh (DJ i producent) po spektakularnym sukcesie remake’u megahitu „Nic nie może wiecznie trwać” konsekwentnie odświeża kolejnego evergreen’a! Tym razem nowe życie
Muzyka Postęp grupa z bangerem tych wakacji! Sprawdź singiel „Złap mnie”.
2024-06-27 | 14:00

Postęp grupa z bangerem tych wakacji! Sprawdź singiel „Złap mnie”.

Do sieci trafił właśnie pierwszy singiel zapowiadający materiał kolektywu Postęp Grupa. „Złap mnie” to pełen energii kawałek w humorystyczny sposób poruszający wątek

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.