DAGGA PREZENTUJE „DON’T HOLD ME” WE WSPÓŁPRACY Z MAD CHOCOLATE I E
"Don't Hold Me" to elektryzujący utwór pop eurodance, który zagłębia się w głębiny samotności. Napędzany energetyczną instrumentacją, piosenka uchwytuje istotę surowych emocji, jednocześnie wplewając pulsujący rytm, który trzyma słuchaczy w napięciu. Z połączeniem ujmujących melodii i żywych rytmów, ten utwór zaprasza do odkrywania złożoności ludzkiego doświadczenia, wyrażając pragnienie uwolnienia się od kajdan samotności.
Don’t hold me to najnowszy utwór stworzony podczas muzycznego campu przez polskich artystów.
Słuchaj w streamie: https://music.goldenchocolate.de/dontholdme
Wytwórnia muzyczna promująca to Golden Chocolate Records, działająca pod skrzydłami Agencji Promocji Muzyki Dance-Charts. Założona przez legendy muzyki klubowej - Alex Megane oraz Marc van Damme (S. Wernke-Schmiesing, znany również jako Marc Van Damme).
Golden Chocolate Records jest integralną częścią platformy Dance Charts.
Link do youtube: https://www.youtube.com/watch?v=m9LlGD-Lqnc
Mad Chocolate to nowy projekt muzyczny założony przez dwóch producentów z Rzeszowa - Rafała Tokarskiego, znanego jako "Overt", oraz Krystiana Steca, znanego jako "Dj Cristov".
Embers Horizon to dynamiczny kolektyw producencki, który eksploruje szerokie spektrum muzyki elektronicznej i klubowej. Jan Bielecki, Paweł Mirowski i Fryderyk Bodzianowski to zawodowi muzycy, absolwenci Akademii Muzycznej w Łodzi. Po wielu latach indywidualnych działań, trzej przyjaciele postanowili połączyć swoje siły, tworząc energetyczne utwory, które podbijają światowy rynek muzyczny.
DAGGA, czyli Dagmara Czechura, nie tylko zachwyca jako utalentowana wokalistka, lecz również kreuje wyjątkowe utwory jako zdolna autorka piosenek. Jej charakterystyczny głos zdobywa uznanie na globalnej scenie muzycznej, a współpraca z producentami z różnych zakątków świata – w tym z Polski, Stanów Zjednoczonych, Anglii, Holandii, Szwajcarii, Gwatemali, Dominikany i wielu innych – podkreśla jej wszechstronność i międzynarodowy zasięg.
Absolwentka kierunku Musical i Choreografia na Akademii Muzycznej w Łodzi, Dagmara zdobyła również wykształcenie na Studium Wokalistyki Estradowej pod kierunkiem Beaty Bednarz przy Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach. Jej solidne podstawy edukacyjne i pasja do muzyki oraz sztuki estradowej stanowią niezbędny fundament artystycznego rozwoju. Dagmara nie tylko przekracza granice gatunków muzycznych, ale również te geograficzne, zdobywając serca słuchaczy na różnych kontynentach. Jej wszechstronny wkład artystyczny sprawia, że nawiązuje współprace z wytwórniami muzycznymi z całego świata, zataczając coraz szersze kręgi na międzynarodowej scenie muzycznej.
Social Media:
DAGGA
FB: https://www.facebook.com/DaggaNow
IG: https://www.instagram.com/dagganow
TT: https://www.tiktok.com/@dagganow?
YT: https://www.youtube.com/c/DaggaNOW/videos
Spotify: https://open.spotify.com/artist/0I41eRborhL06flPueNFLE?si=E-mRxxinSmCT-OmkLrbbTQ
Embers Horizon
IG: https://www.instagram.com/embers_horizon
Spotify:
https://open.spotify.com/artist/6XZAMwwl4qvCwrhH26aca5?si=dgdWSermSnSHIQuAiNx7kg
Mad Chocolate
FB: https://facebook.com/madchocolatemusic
IG: https://www.instagram.com/madchocolatemusic
Spotify: https://open.spotify.com/artist/6Y9WE0XsS0UU9iOuxoMec7?si=AXk84GkGTN2DxXBXt2ZH0w

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.