DonGURALesko dziękuje za 25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści tworzą nowe utwory w podziękowaniu za wpłaty fanów na facebookowe zbiórki pieniędzy na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Wszystkie zebrane środki trafiają do Fundacji i pomagają chorym przejść przez raka. Ta pomoc stała się jeszcze ważniejsza w obecnej sytuacji, jaką jest pandemia, ponieważ pacjenci onkologiczni nie mogą odkładać leczenia na później. Fundacja wciąż przyjmuje nowych podopiecznych i organizuje dla nich m.in. bezpieczny transport i nocleg dla utrzymania ciągłości terapii. Dla osób w grupie ryzyka zapewniane są środki ochrony indywidualnej. Ponadto podopieczni mogą liczyć na wsparcie psychoonkologa ze strony Fundacji. Każda kwota to realna pomoc dla potrzebujących.
„To, jak wielkie serducha mają moi fani, przeszło moje najśmielsze wyobrażenia. Jesteście sztosem! Zrobiliście prawdziwy hałas i razem udało nam się zebrać ponad 25 koła dla osób, które są w bardzo trudnej sytuacji i nie mogą poczekać na lepsze czasy. W podziękowaniu za Wasze zaangażowanie, w najnowszym teledysku kończymy na chwilę z kwarantanną i zabieram Was ze sobą w kosmiczną podróż” – mówi DonGURALesko.
„Pomysł na klip powstał jeszcze przed pandemią. Mieliśmy wszystko dopięte na ostatni guzik i zamiast wkraczać do studia, wylądowaliśmy nagle zamknięci w domach. Jednak zgodnie z filozofią Fundacji złapaliśmy byka za rogi i ruszyliśmy z pracami. Kiedy wszyscy nagrywali self video w domach, my uszyliśmy skafander i będąc na home office wysłaliśmy DonGURALesko w kosmos” - uzupełnia Michał Desowski, Creative Director z Saatchi & Saatchi.
W klipie ponownie wykorzystano technologię rozszerzonej rzeczywistości. Specjalny filtr AR zaprojektowany przez Aarona Jablonsky, znanego szerszemu gronu pod pseudonimem @exitsimulation, jest już dostępny dla wszystkich użytkowników Instagrama. Dzięki niemu każdy może wejść do zaprezentowanego w teledysku świata i poczuć się jak DonGURALesko w statku kosmicznym.
„Zdjęcia zostały zrealizowane w 30 klatkach. Delikatne slow motion miało swoje konkretne uzasadnienie. Dzięki temu zabiegowi widzowie mają odczucie, że grawitacja w teledysku jest trochę inna niż ta na ziemi” - komentuje Filip Bartczak, reżyser klipu z Papaya Films. Wideo zrealizowane jest w formacie pionowym (9:16), dopasowanym do ekranów smartfonów oraz mediów społecznościowych, w których żyje akcja.
Jak zaznacza Fundacja Rak’n’Roll, nie tylko popularni twórcy popu, hip hopu czy innych gatunków muzycznych mogą inicjować zbiórki – każdy użytkownik Facebooka może wesprzeć potrzebujących i w łatwy sposób założyć własną zbiórkę.
„W pierwszą odsłonę naszej akcji włączyła się Margaret, teraz razem z Guralem mieliśmy okazję tworzyć coś niesamowitego. Społeczność Facebooka odpowiedziała bardzo donośnie - udało nam się zebrać 250% zakładanej kwoty! Mimo że na co dzień ta dwójka artystów tworzy zupełnie różną muzykę, połączyło ich Rak’n’Roll Music i chęć pomagania. Bardzo dziękujemy im oraz wszystkim darczyńcom za każdą wpłaconą złotówkę! Jesteście wielcy!” – komentuje Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. „Już wkrótce startujemy z kolejną zbiórką i niebawem zdradzimy, kim jest nowy artysta!" – dodaje.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.