Duet anYkara w międzynarodowym projekcie muzycznym!
Udział w projekcie „Letto 23” to olbrzymie wyróżnienie i docenienie ich twórczości, bowiem na płycie znalazło się zaledwie 10 artystów z różnych krajów. - W piękną listopadową jesień 2021 roku dzwoni telefon z pytaniem, czy wzięlibyśmy udział w castingu. Znany włoski producent muzyczny Giovanni Errera poszukiwał wokalistów z Polski, którzy zaśpiewaliby piosenkę włoską znanej piosenkarki Azzurry Lorenzini, ale w polskojęzycznej wersji – mówi Karina Kita.
Giovanni Errera to organizator m.in. słynnego San Remo Rock Festival i producent płyty poświęconej pamięci Azzurry Lorenzini. W związku z tym, że Karina i Andrzej od wielu lat dedykują swoją muzyczną działalność włoskim brzmieniom, z radością przyjęli propozycję udziału w projekcie.
- Piosenka „Letto 23”, czyli Łóżko nr 23 została napisana i skomponowana przez Giovanniego Errerę dla włoskiej wokalistki Azzurry Lorenzini. Jej marzeniem było, aby piosenka „Letto 23” była śpiewana w różnych językach, w różnych częściach świata, a dochód z jej sprzedaży przeznaczony był na wparcie dla osób zmagających się z nowotworem – opowiada Karina Kita. Słowa do polskiej wersji utworu napisała Sylwia Gawłowska.
Za utworem stoi tragiczna historia włoskiej wokalistki. Po walce z czerniakiem zmarła 17 grudnia 2019 roku w wieku zaledwie 32 lat. Niespełna miesiąc wcześniej nagrała utwór „Letto 23” z tekstem pełnym emocji i tęsknoty za życiem. - Azzurra śpiewa hymn do życia, na które patrzyła ze szpitalnego łóżka nr 23, gdzie dzień po dniu walczy się o życie ze śmiercią, gdzie patrzy się innymi oczami, ale z uśmiechem na twarzy – dodaje Andrzej Kita.
Wszyscy wokaliści wzięli udział w przedsięwzięciu „Letto 23 Azzurra's Tribute” charytatywnie. Do utworu powstał teledysk. W wersji międzynarodowej duet występuje obok artystów z całego świata.
Link do teledysku anYkara - Letto 23 (Polish version) https://www.youtube.com/watch?v=uquetJcqGYw
Link do teledysku wokaliści z całego Świata: Letto 23 Azzurra’s Tribute https://www.youtube.com/watch?v=JNeZjTGMAZQ
Duet anYkara koncertował z największymi gwiazdami polskiej i światowej sceny muzycznej i zagrał setki koncertów w Polsce i za granicą.Nagrał trzy płyty z największymi przebojami włoskiego duetu wszechczasów: Al Bano & Romina Power. Warto tez wspomnieć, że w październiku duet wydał swój kolejny album „Amore per L'Italia”, czyli największe włoskie przeboje duetu
Al Bano & Romina Power.
Oficjalny kanał YouTube:
https://www.youtube.com/user/zespolankara
Oficjalny Facebook:
https://www.facebook.com/zespol.ankara www.anYkara.com

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.