DZIARMA ambasadorką napoju BURN Energy

Polska raperka DZIARMA została ambasadorką marki napojów energetyzujących BURN Energy Drink.
DZIARMA to jedna z najbarwniejszych i najbardziej pracowitych przedstawicielek polskiego rapu. Na scenie pojawiła się kilka lat temu i od razu zyskała zaangażowaną rzeszę fanów. DZIARMA łamie tabu, stereotypy i jest znana ze swojej szczerości. Jej twórczość́ to wysoka jakość́ muzyczna, mocne teksty oraz eksperymenty z brzmieniem i wokalem. Długo wyczekiwany album "DZIARMA" ukazał się̨ w 2021 roku nakładem wytwórni 2020, z udziałem takich gości jak: Hodak, Szpaku, Kizo czy niemieckiej raperki Haiyti.
Tak jak BURN Energy Drink, Agata na swojej drodze i na scenie stawia na świetną̨ zabawę̨ w profesjonalnym wydaniu. Artystyczna kreacja DZIARMY i moc BURN dają cały wachlarz kontekstów do wspólnej komunikacji w social mediach – i to właśnie na tym obszarze ma opierać się współpraca artystki z marką.
BURN Energy Drink to marka napojów energetyzujących obecna na polskim rynku już̇ od wielu lat, która idealnie wpisuje się w strategię Coca-Cola HBC. Wciąż wzbogacane o nowe warianty portfolio dociera do szerokiej grupy odbiorców poszukujących w popularnych energetykach soczystych smaków, na każdą okazję i porę dnia. Każdy, kto uwielbia beztroskę i spontaniczną zabawę, z pewnością znajdzie coś dla siebie.
Współpraca z DZIARMĄ to kolejna duża aktywacja marki na polskim rynku. Największe muzyczne festiwale, czołowi influencerzy i promocje z wyjątkowymi nagrodami jak Fiat 500 czy podróż na karnawał do Rio to tylko niektóre z projektów z ostatnich lat.
Unikalny styl, muzyka, mocna osobowość oraz niekonwencjonalne podejście do życia to cechy, które nas łączą̨. DZIARMA to uosobienie marki BURN Energy. Jest ona jedną z najpopularniejszych przedstawicielek sceny rapowej w Polsce. Jest idealną osobą do opowiedzenia o marce. Wierzymy, że jej wsparcie pozwoli nam dotrzeć́ z naszymi produktami do młodej generacji, która stawia na autentyczność́ i dosadny przekaz, czyli wszystko to za co kochamy DZIARMĘ - Monika Szczepańska-Rejch, Marketing Manager BURN Energy Polska.
Za reprezentację i koordynację działań w ramach współpracy z DZIARMĄ odpowiada OUTRAGE.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.