Electrum Up To Date Festiwal - lot balonem z dj-em na pokładzie
Electrum Up To Date to festiwal muzyczny, którego tegoroczna edycja odbędzie się już 30 maja i potrwa do 2 czerwca 2024 r. Poza wieloma atrakcjami muzycznymi Electrum w ramach 3. edycji Latającego Salonu Ambientu organizuje charytatywny lot balonem z dj-em na pokładzie. Uczestnicy będą mogli wesprzeć Rodzinne Domy Dziecka na Podlasiu.
Trzecia edycja Latającego Salonu Ambientu odbędzie się 30 maja, pierwszego dnia festiwalu. Uczestnicy wzniosą się nad malowniczym Białystokiem o świcie, a w ramach lotu czeka ich ambient DJ set (gwiazda zostanie ogłoszona już wkrótce), poczęstunek oraz niezapomniane widoki. Lot odbędzie się w słuchawkach, w których będzie można słyszeć live set – wszystko po to, by zapewnić jak najlepsze doznania muzyczne.
W tym roku akcja wspiera Rodzinne Domy Dziecka na Podlasiu. Głównym celem jest zapewnienie jak największych środków na edukację psychologiczną i emocjonalną rodzin.
By wziąć udział w locie i wesprzeć szczytny cel należy wykupić miejsce w Latającym Salonie Ambientu, wybierając konkretną cegiełkę w zrzutce w kwocie minimum 700 złotych. Zrzutka dostępna pod linkiem: https://zrzutka.pl/3salon. Pierwszy 12 osób wyruszy w lot. Można wybrać również inne cegiełki, w tym prywatną lekcję jogi z Maliką czy pakiet najmodniejszych skarpet i butelki filtrującej Dafi.
Video z drugiej edycji Latającego Salonu Ambientu można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Ps5ShVCGi_4

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.