Komunikaty PR

Electrum Up To Date Festiwal - lot balonem z dj-em na pokładzie

2024-05-27  |  01:00
Biuro prasowe

Electrum Up To Date to festiwal muzyczny, którego tegoroczna edycja odbędzie się już 30 maja i potrwa do 2 czerwca 2024 r. Poza wieloma atrakcjami muzycznymi Electrum w ramach 3. edycji Latającego Salonu Ambientu organizuje charytatywny lot balonem z dj-em na pokładzie. Uczestnicy będą mogli wesprzeć Rodzinne Domy Dziecka na Podlasiu.

Trzecia edycja Latającego Salonu Ambientu odbędzie się 30 maja, pierwszego dnia festiwalu. Uczestnicy wzniosą się nad malowniczym Białystokiem o świcie, a w ramach lotu czeka ich ambient DJ set (gwiazda zostanie ogłoszona już wkrótce), poczęstunek oraz niezapomniane widoki. Lot odbędzie się w słuchawkach, w których będzie można słyszeć live set – wszystko po to, by zapewnić jak najlepsze doznania muzyczne.  

W tym roku akcja wspiera Rodzinne Domy Dziecka na Podlasiu. Głównym celem jest zapewnienie jak największych środków na edukację psychologiczną i emocjonalną rodzin.  

By wziąć udział w locie i wesprzeć szczytny cel należy wykupić miejsce w Latającym Salonie Ambientu, wybierając konkretną cegiełkę w zrzutce w kwocie minimum 700 złotych. Zrzutka dostępna pod linkiem: https://zrzutka.pl/3salon. Pierwszy 12 osób wyruszy w lot. Można wybrać również inne cegiełki, w tym prywatną lekcję jogi z Maliką czy pakiet najmodniejszych skarpet i butelki filtrującej Dafi.

Video z drugiej edycji Latającego Salonu Ambientu można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Ps5ShVCGi_4

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.