Komunikaty PR

emocean drive ląduje we friendzone! Co na to Britney Spears?

2023-09-27  |  15:15
Biuro prasowe

Przebojowe trio emocean drive wydało kolejny, życiowy singiel pt. FWB. Tym razem zespół zaprasza do „friendzone” - miejsca, do którego prowadzi słynne powiedzenie: “zostańmy przyjaciółmi”, i z którego podobno nie ma powrotu. Ponieważ Britney Spears odmówiła komentarza odnośnie premiery, zasięgnęliśmy języka u członków zespołu.

- Friendzone?
 
Kto nigdy nie był we friendzone, niech pierwszy rzuci chusteczką! - zachęca Hot Coffeen, wokalista i gitarzysta grupy.
 
- Ty byłeś?
 
Ja byłem w co najmniej siedmiu, aktualnie jestem w czterech, a na horyzoncie są jeszcze ze dwa albo trzy - dodaje.
 
- Skąd pomysł na taki utwór?
 
Nie mam pojęcia, gdyż nie piszę tekstów – przyznaje, basista zespołu, Turtletwang.
 
- Kto w takim razie pisze teksty?
 
Nie wiem, nie ja – dodaje pełen powagi.

- Britney, nie skomentowała ... 
 
Jest to nasza najlepsza piosenka. Nie wiem, dlaczego jeszcze nie jesteśmy sławni – podsumowuje perkusista LRY90s. Chciałbym pozdrowić Britney Spears – dodaje.
 
SŁUCHAJ W STREAMIE:
 
https://songwhip.com/emoceandrive/fwb

OBCZAJ KLIP:
 
https://www.youtube.com/watch?v=lObwWsFJ7Ig

emocean drive określa siebie jako chill punk - połączenie energetycznej muzy i lajtowych tekstów. Powstali w 2019 roku na Ocean Drive w Miami, jednak pierwszy utwór wydali 2 lata później. Zespół ma na koncie debiutancki album "All the Pretty Songs", kilkadziesiąt koncertów i kilkoro fanów. Za warstwę tekstowo-muzyczną odpowiada producent Ł, a za oprawę graficzną - Studio Miha. Projekt tworzą trzy postacie: Hot Coffeen - wokal, gitara, Turtletwang – bas, LRY90s - perkusja, instrumenty perkusyjne. Ponieważ projekt jest z założenia animowany, na koncertach emocean drive reprezentują Lucas (wokal, gitara) oraz Pablo (bas). Aktualne inspiracje: Mötley Crüe, Wojownicze Żółwie Ninja oraz młoda barmanka z ursynowskiego pubu. emocean drive często bywa w USA co bardzo mocno przekłada się na warstwę muzyczną: jest rockowo, wesoło, przebojowo - jak to w Ameryce.

Warto śledzić social media grupy:

https://direct.me/emoceandrive

Dajcie znać chłopakom czy Wy byliście kiedyś we friendzone? Czekają na Wasze opowieści!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.