Komunikaty PR

“Fiesta” we Wrocławiu - nigeryjska modelka śpiewa w Polsce

2022-01-19  |  11:00
Biuro prasowe

Zjawiskowa, 21-letnia Nigeryjka, robi karierę w modelingu. Występuje na okładkach pism modowych i w reklamach ekskluzywnych marek. Tife Fabiyi nie chce na tym poprzestać. Pisze piosenki, studiuje na Uniwersytecie Ekonomicznym, jest ambasadorką projektu “Beauty management”,  który pomaga jej koleżankom i kolegom zaplanować “życie po modelingu”.  Właśnie w sieci pojawił się jej debiutancki teledysk “Fiesta”, zrealizowany we… Wrocławiu.

“Fiesta” to lekki, taneczny utwór, czerpiący z fascynacji Tife muzyką disco, R&B i soulem, a jednocześnie nie uciekający od wyraźnie popowego charakteru. Czuć w nim młodzieńczą energię, ale też tęsknotę za klasycznymi brzmieniami estradowymi. Przekaz jest nieskomplikowany, ale unika typowych dla popu płycizn. W nastroju, który buduje Tife przebija tęsknota za prostszymi, przed-pandemicznymi czasami.

- “Fiesta” jest zainspirowana moim spojrzeniem na życie, które z jednej strony oczywiście jest trudne, ale też zdecydowanie za krótkie, by je marnować na skupianie się na jego ciężarach. Chciałam przekazać, że ludzie powinni od czasu do czasu odpocząć od gonitwy myśli i po prostu dobrze się bawić - wyjaśnia Tife.

- W tych czasach wszyscy czujemy presję stresu, komplikacji życiowych, niepewności. “Fiesta” ma być chwilą oddechu, przestrzenią na zabawę, lekkość, za którą większość z nas tęskni. Tak sobie wyobrażałam mój debiut i cieszę się, że znalazłam ludzi, którzy pomogli mi zrealizować moją wizję - mówi Tife.

Utwór wyprodukował Łukasz “Damn Rich” Damrych, producent m.in. Katarzyny Groniec, mający na koncie współpracę z Kasią Kowalską czy Grzegorzem Hyży.

Artystka do współpracy przy teledysku wciągnęła swoje koleżanki-modelki, reprezentowane, podobnie jak sama Tife, przez agencję SPP.

SPP to czołowa w południowej Polsce agencja modelingowa, wypracowująca podopiecznym kontrakty na całym świecie (pierwsze kroki stawiała w niej m.in. aktorka Karolina Szymczak, która wystąpi w tym roku w najnowszym filmie Damiena Chazelle “Babylon”).

Organizacja obchodzi w tym roku 25 lat działalności na rynku. SPP korzysta z tego jubileuszu, żeby promować swój autorski program zarządzania karierą “Beauty management”. Tife jest ambasadorką programu, którą – jak sama mówi – to oryginalne podejście przyciągnęło do agencji.

“Beauty management” to program na polskim rynku unikatowy. W jego ramach programu modelki i modele są wspierani w jak najszerszym rozwijaniu dodatkowych umiejętności i talentów. Celem jest wyposażenie młodych ludzi w narzędzia do sprawnego wzmacniania kompetencji zawodowych w wielu dziedzinach i przygotowanie ich do płynnego przejścia do pracy w innych branżach, w trakcie i po zakończeniu karier modelingowych.

Muzyka, taniec, nowe media, sztuki plastyczne, aktorstwo, działalność charytatywna i biznesowa – spektrum obszarów, w których agencja wspiera rozwój podopiecznych jest szerokie, ale SPP stawia na różnorodność.

Tife do stolicy Dolnego Śląska trafiła namówiona przez znajomych z Kataru, którzy studiowali tutaj wcześniej. Aktualnie pracuje nad kolejnymi utworami na debiutancki album. Przygotowują kolejne propozycje z Łukaszem Damrychem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.