Komunikaty PR

“Fiesta” we Wrocławiu - nigeryjska modelka śpiewa w Polsce

2022-01-19  |  11:00
Biuro prasowe

Zjawiskowa, 21-letnia Nigeryjka, robi karierę w modelingu. Występuje na okładkach pism modowych i w reklamach ekskluzywnych marek. Tife Fabiyi nie chce na tym poprzestać. Pisze piosenki, studiuje na Uniwersytecie Ekonomicznym, jest ambasadorką projektu “Beauty management”,  który pomaga jej koleżankom i kolegom zaplanować “życie po modelingu”.  Właśnie w sieci pojawił się jej debiutancki teledysk “Fiesta”, zrealizowany we… Wrocławiu.

“Fiesta” to lekki, taneczny utwór, czerpiący z fascynacji Tife muzyką disco, R&B i soulem, a jednocześnie nie uciekający od wyraźnie popowego charakteru. Czuć w nim młodzieńczą energię, ale też tęsknotę za klasycznymi brzmieniami estradowymi. Przekaz jest nieskomplikowany, ale unika typowych dla popu płycizn. W nastroju, który buduje Tife przebija tęsknota za prostszymi, przed-pandemicznymi czasami.

- “Fiesta” jest zainspirowana moim spojrzeniem na życie, które z jednej strony oczywiście jest trudne, ale też zdecydowanie za krótkie, by je marnować na skupianie się na jego ciężarach. Chciałam przekazać, że ludzie powinni od czasu do czasu odpocząć od gonitwy myśli i po prostu dobrze się bawić - wyjaśnia Tife.

- W tych czasach wszyscy czujemy presję stresu, komplikacji życiowych, niepewności. “Fiesta” ma być chwilą oddechu, przestrzenią na zabawę, lekkość, za którą większość z nas tęskni. Tak sobie wyobrażałam mój debiut i cieszę się, że znalazłam ludzi, którzy pomogli mi zrealizować moją wizję - mówi Tife.

Utwór wyprodukował Łukasz “Damn Rich” Damrych, producent m.in. Katarzyny Groniec, mający na koncie współpracę z Kasią Kowalską czy Grzegorzem Hyży.

Artystka do współpracy przy teledysku wciągnęła swoje koleżanki-modelki, reprezentowane, podobnie jak sama Tife, przez agencję SPP.

SPP to czołowa w południowej Polsce agencja modelingowa, wypracowująca podopiecznym kontrakty na całym świecie (pierwsze kroki stawiała w niej m.in. aktorka Karolina Szymczak, która wystąpi w tym roku w najnowszym filmie Damiena Chazelle “Babylon”).

Organizacja obchodzi w tym roku 25 lat działalności na rynku. SPP korzysta z tego jubileuszu, żeby promować swój autorski program zarządzania karierą “Beauty management”. Tife jest ambasadorką programu, którą – jak sama mówi – to oryginalne podejście przyciągnęło do agencji.

“Beauty management” to program na polskim rynku unikatowy. W jego ramach programu modelki i modele są wspierani w jak najszerszym rozwijaniu dodatkowych umiejętności i talentów. Celem jest wyposażenie młodych ludzi w narzędzia do sprawnego wzmacniania kompetencji zawodowych w wielu dziedzinach i przygotowanie ich do płynnego przejścia do pracy w innych branżach, w trakcie i po zakończeniu karier modelingowych.

Muzyka, taniec, nowe media, sztuki plastyczne, aktorstwo, działalność charytatywna i biznesowa – spektrum obszarów, w których agencja wspiera rozwój podopiecznych jest szerokie, ale SPP stawia na różnorodność.

Tife do stolicy Dolnego Śląska trafiła namówiona przez znajomych z Kataru, którzy studiowali tutaj wcześniej. Aktualnie pracuje nad kolejnymi utworami na debiutancki album. Przygotowują kolejne propozycje z Łukaszem Damrychem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Jaki jest PawBeats poza sceną? Biuro prasowe
2024-05-06 | 11:00

Jaki jest PawBeats poza sceną?

PawBeats od wielu lat to nieprzerwane pasmo sukcesów. Dobrze sprzedające się płyty; wyprzedane koncerty i niezliczona liczba bardzo ciekawych gości, którzy chętnie biorą
Muzyka Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye
2024-04-25 | 15:30

Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye

Turkusowe wybrzeża, rozciągające się od Morza Śródziemnego po Morze Egejskie, to jeden z najpiękniejszych krajobrazów Türkiye (Turcji). Słońce świeci tutaj
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.