“Fiesta” we Wrocławiu - nigeryjska modelka śpiewa w Polsce
Zjawiskowa, 21-letnia Nigeryjka, robi karierę w modelingu. Występuje na okładkach pism modowych i w reklamach ekskluzywnych marek. Tife Fabiyi nie chce na tym poprzestać. Pisze piosenki, studiuje na Uniwersytecie Ekonomicznym, jest ambasadorką projektu “Beauty management”, który pomaga jej koleżankom i kolegom zaplanować “życie po modelingu”. Właśnie w sieci pojawił się jej debiutancki teledysk “Fiesta”, zrealizowany we… Wrocławiu.
“Fiesta” to lekki, taneczny utwór, czerpiący z fascynacji Tife muzyką disco, R&B i soulem, a jednocześnie nie uciekający od wyraźnie popowego charakteru. Czuć w nim młodzieńczą energię, ale też tęsknotę za klasycznymi brzmieniami estradowymi. Przekaz jest nieskomplikowany, ale unika typowych dla popu płycizn. W nastroju, który buduje Tife przebija tęsknota za prostszymi, przed-pandemicznymi czasami.
- “Fiesta” jest zainspirowana moim spojrzeniem na życie, które z jednej strony oczywiście jest trudne, ale też zdecydowanie za krótkie, by je marnować na skupianie się na jego ciężarach. Chciałam przekazać, że ludzie powinni od czasu do czasu odpocząć od gonitwy myśli i po prostu dobrze się bawić - wyjaśnia Tife.
- W tych czasach wszyscy czujemy presję stresu, komplikacji życiowych, niepewności. “Fiesta” ma być chwilą oddechu, przestrzenią na zabawę, lekkość, za którą większość z nas tęskni. Tak sobie wyobrażałam mój debiut i cieszę się, że znalazłam ludzi, którzy pomogli mi zrealizować moją wizję - mówi Tife.
Utwór wyprodukował Łukasz “Damn Rich” Damrych, producent m.in. Katarzyny Groniec, mający na koncie współpracę z Kasią Kowalską czy Grzegorzem Hyży.
Artystka do współpracy przy teledysku wciągnęła swoje koleżanki-modelki, reprezentowane, podobnie jak sama Tife, przez agencję SPP.
SPP to czołowa w południowej Polsce agencja modelingowa, wypracowująca podopiecznym kontrakty na całym świecie (pierwsze kroki stawiała w niej m.in. aktorka Karolina Szymczak, która wystąpi w tym roku w najnowszym filmie Damiena Chazelle “Babylon”).
Organizacja obchodzi w tym roku 25 lat działalności na rynku. SPP korzysta z tego jubileuszu, żeby promować swój autorski program zarządzania karierą “Beauty management”. Tife jest ambasadorką programu, którą – jak sama mówi – to oryginalne podejście przyciągnęło do agencji.
“Beauty management” to program na polskim rynku unikatowy. W jego ramach programu modelki i modele są wspierani w jak najszerszym rozwijaniu dodatkowych umiejętności i talentów. Celem jest wyposażenie młodych ludzi w narzędzia do sprawnego wzmacniania kompetencji zawodowych w wielu dziedzinach i przygotowanie ich do płynnego przejścia do pracy w innych branżach, w trakcie i po zakończeniu karier modelingowych.
Muzyka, taniec, nowe media, sztuki plastyczne, aktorstwo, działalność charytatywna i biznesowa – spektrum obszarów, w których agencja wspiera rozwój podopiecznych jest szerokie, ale SPP stawia na różnorodność.
Tife do stolicy Dolnego Śląska trafiła namówiona przez znajomych z Kataru, którzy studiowali tutaj wcześniej. Aktualnie pracuje nad kolejnymi utworami na debiutancki album. Przygotowują kolejne propozycje z Łukaszem Damrychem.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.