Filip Sterniuk w pełnym emocji "Let Me Know"
Filip Sterniuk prezentuje singiel „Let Me Know”. Do tego kawałka można tańczyć przez całą noc i ciągle chcieć więcej, a następnie nucić go porankiem w drodze do pracy. Artysta zaskakuje swoim pop – owym numerem ubranym w nowoczesne brzmienia, uszyte na wymiar.
SŁUCHAJ W SERWISACH CYFROWYCH: https://adm.ffm.to/FilipSterniukLetMeKnow
„Mam ogromny sentyment do muzyki jaka królowała w latach 2010, wychowałem się na niej, zawsze znajdowałem w niej dużo energii, radości oraz pewnego rodzaju schronienie. Mój nowy singiel pt. „Let Me Know” tylko częściowo pokazuje moją sentymentalną stronę i szczerze mówiąc wiele razy w studiu zaskoczył nawet mnie. Wielki wpływ na jego brzmienie miały momenty, o których pisałem w tekście oraz emocje wywoływane przez dominujące sytuacje w moim życiu – one definiowały to brzmienie.” – mówi młody wokalista.
„Let Me Know” opowiada o relacjach, tęsknocie i strachu przed samotnością po ich zakończeniu. Singiel wypełniony po brzegi metaforami mówi o uczuciu pustki we własnym ciele: „Have I left my soul in the back of your car?”; „Livin’ in a house that’s empty”; „On rainy nights my room looks different”.
Producentem muzycznym utworu jest Piotr Siejka, który współtworzył m.in. takie hity jak. „Na kolana” Kasi Cerekwickiej, „Jak Najdalej” Edyty Górniak, „Życie na czekanie” Łukasza Zagrobelnego, „Ostatni Most” Lanberry.
Klip ukazuje kolejny świat, do którego zaprasza 22 – letni Artysta. Tym razem jest to świat usłany kolorowymi światłami i charakterystyczną estetyką w różnych wymiarach.
Teledysk nagrany został przez grupę WOW Pictures, która tworzyła klipy dla takich Artystów jak Ochman, Viki Gabor, Gromee, Tribbs.
ZOBACZ TELEDYSK: https://youtu.be/K5N59Rk80L8
Filip Sterniuk – pochodzący z Opola, 22-letni wokalista, którego publiczność mogła zobaczyć
w 12. edycji programu The Voice of Poland oraz w Szansie Na Sukces Opole 2021. Od najmłodszych lat muzyka była jego sposobem na wyrażanie emocji. Poprzez kanał na YouTube „Studio Dla Ciebie”, dzielił się swoimi wykonaniami, które stawały się coraz bardziej popularne. Występował również
w programach TVP1 (Teleexpress) oraz TVP3 Opole (O!polskie o poranku). W 2022 roku zagrał na Festiwalu Kultury Alternatywnej e/FKA w Częstochowie. Wystąpił również na deskach Amfiteatru
w Brzegu podczas koncertu uczestników programu The Voice of Poland. Koncerty i Recitale Filipa zobaczyć można było m.in. podczas Festiwalu Smaków w Opolu czy w trakcie Mistrzostw Polskiego Towarzystwa Tanecznego, gdzie wykonał utwór „Perfect” wśród 120 tańczących walca par. Był Gościem Specjalnym Gali WŁOwimy Talenty we Włocławku. Filip uwielbia rozwijać się w muzyce, co można usłyszeć w jego singlach. Z każdym utworem, prezentuje swoje nowe odsłony, zaprasza fanów do kompletnego świata, jaki stworzył.
Dotąd wydane:
„daj mi chwilę”: https://youtu.be/-A3sFrUozRg
„tak od lat”: https://youtu.be/fOkTakrvjJ8
„Apple Cake”: https://youtu.be/9It5ONOn3x0
Media społecznościowe Filipa:
IG: https://www.instagram.com/filipsterniuk_/
TikTok: https://www.tiktok.com/@filip.sterniuk
YT: https://www.youtube.com/@filipsterniuk
FB: https://www.facebook.com/FilipSterniukOfficial

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.