Komunikaty PR

Finał Lech Music: Festiwale Inaczej

2020-09-03  |  15:00
Biuro prasowe

Jak przeżyć festiwalowe emocje w czasach bez festiwali? O tym przekonali się uczestnicy kameralnego koncertu, zwieńczającego muzyczny projekt Lech Music i Alkopoligamii. 27 sierpnia w samym sercu Warszawy, na scenie położonej na terenie Centrum Sztuki Współczesnej, wystąpiło 12 artystów Lech Music: Festiwale Inaczej, a wśród nich m.in. Otsochodzi, Kwiat Jabłoni, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz i niekwestionowana królowa polskiej sceny, Beata Kozidrak.

 

Tegoroczne lato miłośnicy muzyki zapamiętają na długo! Wszystko za sprawą muzycznego projektu Lech Music: Festiwale Inaczej, realizowanego wspólnie przez markę Lech Premium oraz wytwórnię Alkopoligamia. Choć aktywacja, w której wzięło udział 10 polskich artystów dobiegła końca, słuch o niej nie zaginie jeszcze przez długi czas. Wszystko za sprawą wyjątkowego koncertu, na którym miłośnicy festiwali mogli usłyszeć nowe aranżacje kultowych kawałków polskich raperów, jak i ich oryginalne wersje. Wydarzenie na żywo śledziły tysiące fanów za pośrednictwem relacji na Facebooku Lecha i kanale YouTube Alkopoligamii.

 

27 sierpnia upłynął pod znakiem dobrej muzyki i festiwalowych emocji. To właśnie tego dnia odbył się najgorętszy koncert tego lata, gdzie na jednej scenie wystąpili wszyscy artyści zaangażowani w projekt Lech Music: Festiwale Inaczej. Ten Typ Mes przypomniał uczestnikom wydarzenia jak brzmi na żywo jego utwór „Studio, scena, łóżko”, podczas kiedy Natalia Przybysz zaprezentowała osobistą i elektroniczną aranżację kultowego singla, cieszącego się od lat ogromną popularnością. W ślad za raperem oraz artystką poszli kolejni występujący, prezentując zarówno oryginalne brzmienie utworu, jak i jego nową, autorską interpretację. I tak Łąki Łan razem z Otsochodzi ku uciesze fanów wykonali wakacyjne „Bon Voyage”, Kwiat Jabłoni i Eldo melancholijne „Miasto słońca”, a KAMP! oraz Molesta Ewenement kultowy singiel składu „Wiedziałem, że tak będzie”. Sensacją wieczoru stała się Beata Kozidrak, której autorska aranżacja „Bez ciśnień” Zipery odbiła się szerokim echem zarówno wśród oddanych fanów artystki, jak i miłośników polskiego hip-hopu. Poza składem projektu Lech Music: Festiwale Inaczej, na scenie pojawił się także Te-Tris i Rosalie.

 

Dźwięki płynące ze sceny, przeplatały ze sobą zróżnicowane style muzyczne, a występy topowych polskich artystów, cieszyły miłośników koncertów jak nigdy dotąd. To właśnie dzięki artystom zaangażowanym w projekt i ich singlom, przez ostatnie dwa miesiące wszyscy mogli poczuć festiwalowe emocje, w czasach bez festiwali. Dodatkowo, w koncercie organizowanym przez Lech Music i Albo Inaczej mógł uczestniczyć  każdy, dzięki transmisji live. Utwory dostępne na YouTube Alkopoligamii, odnoszą się do wspomnień z największych letnich imprez w Polsce. Klip do kawałka Łąki Łan zabiera w podroż na Pol’and’Rock Festival, teledysk Natalii Przybysz opowiada historię uczestników Fest Festival, zaś Beacie Kozidrak towarzyszą kadry z Płocka, gdzie odbywa się Polish Hip-Hop Festival.

 

Dla tych, którzy chcieliby zatrzymać w pamięci tegoroczne muzyczne lato na dłużej, została przygotowana limitowana płyta winylowa z 5 festiwalowymi kawałkami. Można ją zamówić w sklepie Alkopoligamii, a cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany Fundacji WOŚP. Wszystkie single stworzone w ramach projektu można również usłyszeć na kanale Youtube Alkopoligamii, Spotify Albo Inaczej i na www.lech.pl/festiwaleinaczej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.