Komunikaty PR

Giełda Płyt Winylowych w Atrium Molo

2022-10-27  |  10:49
Biuro prasowe

Po raz kolejny szczecińska galeria na dwa dni zamieni się w raj dla melomanów! W dniach 4-5 listopada w  Atrium Molo odbędzie się wyjątkowe święto dla wszystkich fanów brzmienia z czarnego krążka. Do centrum handlowego zjedzie wielu wystawców z całej Polski oferujących swoje największe skarby – płyty winylowe.

Zapomniane, zdawałoby się, lata temu płyty gramofonowe, biorą od pewnego czasu przebojem to, co przed rokiem 1990 należało niepodzielnie do nich: kolekcjonerskie półki, witryny sklepów oraz – co najważniejsze – serca melomanów. Postęp technologiczny nie zdołał przyćmić muzyki z płyt, która odtwarzana spod igły brzmi pełniej i prawdziwiej.

Listopadowa Giełda Płyt Winylowych to kolejna edycja tego wydarzenia w Atrium Molo. Każde spotkanie przyciąga coraz większą liczbę osób w różnym wieku. W pierwszy listopadowy weekend wszyscy goście będą mogli powiększyć swoje zbiory o  winylowe, prawdziwe skarby. Różnorodność wystawców gwarantuje, że każdy odnajdzie swój ulubiony gatunek muzyki – pop, rock, ballady, muzykę filmową, alternatywną czy klasyczną, i wiele innych. Giełda płytowa to także okazja do wymienienia się zbiorami, zakupu unikatowych krążków, ale także do poznania szerokiego grona osób o takich samych zainteresowaniach.

– Już po raz kolejny sprzedawcy, kolekcjonerzy, prawdziwi pasjonaci płyt winylowych zawitają do  Atrium Molo. Nasze spotkania z każdą edycją cieszą się coraz większym powodzeniem. Co roku przybywa wystawców, widzimy także, że wśród mieszkańców giełda staje się coraz bardziej popularna. Z pewnością dlatego, że muzyka spod igły brzmi niepowtarzalnie, ma swój wyjątkowy urok i nic nie jest w stanie jej dorównać. Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkańców Szczecina i okolic do wspólnego celebrowania dobrej muzyki mówi Agnieszka Wasyłenko, dyrektor Atrium Molo.

Giełda Płyt Winylowych w Atrium Molo odbędzie się w dniach 4-5 listopada br. w godzinach 10.00-20.00. Stanowiska wystawców będą rozstawione przy TK Maxx. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu Facebook Atrium Molo.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.