Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada
Tysiące płyt winylowych z każdego gatunku, nowe i używane okazy, w tym perełki muzyczne, a także akcesoria do gramofonów i winyli – to wszystko będzie można znaleźć już w najbliższą sobotę na Giełdzie Płyt Winylowych w Atrium Plejada. Po raz kolejny wystawcy z całej Polski zaprezentują bogatą płytotekę z najróżniejszą muzyką. Melomanów i kolekcjonerów płyt analogowych nie może na tym wydarzeniu zabraknąć.
Winyle przeżywają swój renesans. Winylomania to już nie moda, ale styl życia. Przejawia się pasją do kolekcjonowania płyt według artystów, utworów bądź gatunków muzycznych. Odpowiedzią na rosnącą popularność czarnego krążka jest organizowana cyklicznie Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada, gromadząca wielbicieli wyjątkowych brzmień z całego kraju. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki spod igły i czarnych krążków odbędzie się już w sobotę, 5 marca br., w godzinach 10.00-21.00 w pasażu centrum handlowego.
Światowe hity, największe przeboje polskie i zagraniczne, ulubieni wykonawcy z różnych gatunków muzycznych ostatnich dekad – a wszystko w wersji winylowej. Na giełdzie każdy fan muzyki znajdzie coś dla siebie-– od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich nie zabraknie wielkich hitów, bestsellerów i perełek kolekcjonerskich. Przez cały dzień każdy będzie mógł zakupić, sprzedać lub wymienić się swoimi zbiorami. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
-Giełda winyli to propozycja dla osób, które odkryły czar muzyki z adaptera lub dopiero odkrywają, na czym polega fenomen analogowego nośnika. Czarne płyty ponownie zyskują na popularności, ciesząc się zainteresowaniem również wśród młodych fanów muzyki- mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. - Miłośników czarnych krążków zapraszamy już w najbliższą sobotę na kolejną edycję giełdy winylowej – to wyjątkowa okazja, aby zdobyć perełki z muzycznego świata czy porozmawiać z pasjonatami dobrych dźwięków - dodaje Joanna Plata.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-plejada.plhttps://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.