Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada
5 listopada w Atrium Plejada zapowiada się niezwykle muzycznie, a wszystko za sprawą Giełdy Płyt Winylowych. W sobotę bytomskie centrum handlowe zaprasza wszystkich fanów czarnych krążków do poszerzenia kolekcji, wymiany poglądów i pasjonujących rozmów. Wśród wystawców swój udział zapowiedzieli sprzedawcy płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych z całej Polski.
Czarne krążki z roku na rok zyskują na popularności, a płyty CD czy kasety to dla wielu osób sentymentalna podróż do młodzieńczych lat. Mimo postępu technologii, nic nie zastąpi przyjemności słuchania muzyki spod igły. Dla wszystkich melomanów Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada będzie doskonałą okazją na poszerzenie swojej kolekcji zarówno o nowe, jak i używane nośniki do odtwarzania muzyki. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki analogowej i czarnych krążków, odbędzie się w bytomskiej galerii 5 listopada, w godzinach od 10.00 do 21.00.
W wydarzeniu wezmą udział wystawcy i kolekcjonerzy z całej Polski oraz z regionu. Klienci Atrium Plejada będą mogli wybierać spośród winyli, płyt i kaset z nagraniami różnych nurtów muzycznych i stylów – od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. Nie zabraknie też perełek muzycznych pośród płyt CD i kaset.
Stoiska wystawowe rozlokowane zostaną pomiędzy sklepami RTV Euro AGD i Reserved. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
- 5 listopada czeka nas kolejna dawka doznań muzycznych i wspomnień zapisanych na winylach. Bogactwo i różnorodność płyt z pewnością zadowolą każdego z odwiedzających. Swój udział zapowiedziało wielu sprzedawców, dlatego jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś odpowiedniego do swoich preferencji. To doskonała okazja, aby uzupełnić swoją kolekcję płyt, nabyć nowe nagrania, wymienić się swoimi zbiorami czy porozmawiać ze znawcami o muzyce. Serdecznie zapraszamy wszystkich melomanów i sympatyków czarnych krążków do odwiedzenia nas w sobotę - mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.
Więcej szczegółów na stronie: https://atrium-plejada.plhttps://www.facebook.com/AtriumPlejada.
Jaki jest PawBeats poza sceną?
Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye
Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.