Komunikaty PR

Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada

2022-10-27  |  08:56
Biuro prasowe

5 listopada w Atrium Plejada zapowiada się niezwykle muzycznie, a wszystko za sprawą Giełdy Płyt Winylowych. W sobotę bytomskie centrum handlowe zaprasza wszystkich fanów czarnych krążków do poszerzenia kolekcji, wymiany poglądów i pasjonujących rozmów. Wśród wystawców swój udział zapowiedzieli sprzedawcy płyt winylowych, CD i kaset magnetofonowych z całej Polski.

 

Czarne krążki z roku na rok zyskują na popularności, a płyty CD czy kasety to dla wielu osób sentymentalna podróż do młodzieńczych lat. Mimo postępu technologii, nic nie zastąpi przyjemności słuchania muzyki spod igły. Dla wszystkich melomanów Giełda Płyt Winylowych w Atrium Plejada będzie doskonałą okazją na poszerzenie swojej kolekcji zarówno o nowe, jak i używane nośniki do odtwarzania muzyki. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki analogowej i czarnych krążków, odbędzie się w bytomskiej galerii 5 listopada, w godzinach od 10.00 do 21.00.

 

W wydarzeniu wezmą udział wystawcy i kolekcjonerzy z całej Polski oraz z regionu. Klienci Atrium Plejada będą mogli wybierać spośród winyli, płyt i kaset z nagraniami różnych nurtów muzycznych i stylów – od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. Nie zabraknie też perełek muzycznych pośród płyt CD i kaset.

 

Stoiska wystawowe rozlokowane zostaną pomiędzy sklepami RTV Euro AGD i Reserved. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

 

- 5 listopada czeka nas kolejna dawka doznań muzycznych i wspomnień zapisanych na winylach. Bogactwo i różnorodność płyt z pewnością zadowolą każdego z odwiedzających. Swój udział zapowiedziało wielu sprzedawców, dlatego jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś odpowiedniego do swoich preferencji. To doskonała okazja, aby uzupełnić swoją kolekcję płyt, nabyć nowe nagrania, wymienić się swoimi zbiorami czy porozmawiać ze znawcami o muzyce. Serdecznie zapraszamy wszystkich melomanów i sympatyków czarnych krążków do odwiedzenia nas w sobotę - mówi Joanna Plata, dyrektor centrum handlowego Atrium Plejada.

 

Więcej szczegółów na stronie: https://atrium-plejada.plhttps://www.facebook.com/AtriumPlejada.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.