Giełda Winyli w Atrium Kasztanowa
20 października w Atrium Kasztanowa zapowiada się niezwykle muzycznie, a wszystko za sprawą Giełdy Winyli. W przedostatni piątek października pilskie centrum handlowe zaprasza wszystkich fanów czarnych krążków do poszerzenia kolekcji, wymiany poglądów i pasjonujących rozmów. Wśród wystawców swój udział zapowiedzieli topowi sprzedawcy płyt winylowych i CD z całej Polski.
Czarne krążki z roku na rok zyskują na popularności, a płyty CD to dla wielu osób sentymentalna podróż do młodzieńczych lat. Mimo postępu technologii, nic nie zastąpi przyjemności słuchania muzyki spod igły. Dla wszystkich melomanów Giełda Winyli w Atrium Kasztanowa będzie doskonałą okazją do poszerzenia swojej kolekcji o nowe jak i używane nośniki do odtwarzania muzyki. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki analogowej i czarnych krążków, odbędzie się w pilskiej galerii 20 października, w godzinach od 12.00 do 20.00.
W wydarzeniu wezmą udział wystawcy liczący się w branży kolekcjonerów z całej Polski oraz z regionu. Klienci Atrium Kasztanowa będą mogli wybierać spośród winyli i płyt z nagraniami różnych nurtów muzycznych i stylów – od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i albumy kolekcjonerskie. W trakcie wydarzenia, na specjalnym stanowisku będzie można odsłuchać płyt przed ich zakupem, a także skorzystać z możliwości ich mycia.
Giełda Winyli to miejsce, na którym z pewnością każdy z gości znajdzie dla siebie unikalną płytę z ulubioną muzyką. Nie zabraknie także niespodzianek. W trakcie piątkowego kiermaszu jego uczestnicy będą mogli wziąć udział w losowaniu nagród w postaci płyt winylowych. Stoiska wystawowe rozlokowane zostaną na pasażu centrum i dostępne dla zwiedzających w godzinach 12.00-20.00. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
- Niezmiernie nam miło, że ciesząca się dużą popularnością Giełda Winyli ponownie zagości w Atrium Kasztanowa. Swój udział zapowiedziało wielu sprzedawców, dlatego jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś odpowiedniego do zainteresowań oraz gustu. To doskonała okazja, aby uzupełnić swoją kolekcję płyt, nabyć nowe nagrania czy porozmawiać o muzyce. Płyta winylowa może stać się także wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby. Serdecznie zapraszamy wszystkich melomanów i sympatyków czarnych krążków do odwiedzenia nas 20 października - mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor centrum handlowego Atrium Kasztanowa.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.