HARDMADE CITY FESTIVAL 2022
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Hardmade City Festival wraca w nowym sezonie. W tym roku czekają 3 miasta, 3 weekendy pełne wolności i line-up pełen zaskakujących propozycji. To druga edycja serii miejskich festiwali, w czasie których możesz wszystko, ale nie musisz nic.
Hardmade City Festival to sposób na festiwalowy vibe w samym centrum miasta. W tym roku ponownie odwiedzimy Warszawę i Gdańsk i po raz pierwszy wpadniemy do Krakowa. Razem z nami pojawi się w tych miastach atmosfera totalnego luzu. Będzie kolorowo, wesoło i bez presji.
Zaczynamy 10 czerwca br. w warszawskim Lunaparku. Zadbaliśmy o mocną muzyczną ekipę. Na scenie będzie można zobaczyć Bassa Astrala, Kubę Karasia, Glass Hunters, Kuvaua i wielu innych artystów. Dobre zamknięcie weekendu zapewnią Jake The Rapper, Sima i Speys, czyli silna drużyna Splotu Słonecznego – dziennej imprezy, której nie trzeba nikomu przedstawiać.
Hardmade City Festival to nie tylko muzyka. Podczas wydarzenia będzie można wziąć udział w warsztatach tie-dye, spróbować swoich sił w tatuażu, odwiedzić vinyl market i rozerwać się w czasie Jengi XXL.
– Pierwsza edycja pokazała nam, że obraliśmy dobry kierunek. Młodzi ludzie potrzebują przestrzeni, w której mogą czuć się sobą. Na Hardmade City Festivalu nie ma oczekiwań, znika wszechobecne „muszę” i pojawia się „mogę”. Możesz tańczyć, możesz wziąć udział w warsztatach, ale możesz też po prostu wrzucić na luz ze znajomymi. Tutaj każda decyzja jest dobra – mówi Ewelina Zacharczuk kierownik marki Hardmade.
Następne przystanki Hardmade City Festival to gdańska 100cznia (15-17.07) i krakowskie Forum (5-7.08). Wystąpią tam między innymi: Rosalie, Spisek Jednego, Skarby, Kamp!, Jarecki live, Lulu Malina i Deaf Can Dance. Z atrakcji będzie: silent disco, vintage market, warsztaty, skate jam i dużo okazji, żeby spróbować czegoś nowego.
Jak chcesz to wpadaj!
Warszawa (Lunapark) 10-12.06.2022
Gdańsk (100cznia) 15-17.07.2022
Kraków (Forum) 5-7.08.2022
Za konceptem miejskiego festiwalu stoi marka Hardmade Kompanii Piwowarskiej, która od początku niczego nie narzuca, bo wie, że łatwiej powiedzieć tak, jeśli możesz powiedzieć nie. Hardmade City Festival wspiera cykl audycji „II śniadanie by Hardmade” w radiu newonce prowadzonych przez Sworo oraz ekipę influencerską w składzie: Kamil Baks (@instabaks), Katarzyna Wolska (@catarinaapolonia), Zuza Ok (@zuzaok) i Filip Głodek (@glodek.chef).
Szczegóły i rozkład jazdy Hardmade City Festival 2022 znajdziesz na: https://www.facebook.com/hardmadePL/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.