HARDMADE CITY FESTIVAL 2022
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Hardmade City Festival wraca w nowym sezonie. W tym roku czekają 3 miasta, 3 weekendy pełne wolności i line-up pełen zaskakujących propozycji. To druga edycja serii miejskich festiwali, w czasie których możesz wszystko, ale nie musisz nic.
Hardmade City Festival to sposób na festiwalowy vibe w samym centrum miasta. W tym roku ponownie odwiedzimy Warszawę i Gdańsk i po raz pierwszy wpadniemy do Krakowa. Razem z nami pojawi się w tych miastach atmosfera totalnego luzu. Będzie kolorowo, wesoło i bez presji.
Zaczynamy 10 czerwca br. w warszawskim Lunaparku. Zadbaliśmy o mocną muzyczną ekipę. Na scenie będzie można zobaczyć Bassa Astrala, Kubę Karasia, Glass Hunters, Kuvaua i wielu innych artystów. Dobre zamknięcie weekendu zapewnią Jake The Rapper, Sima i Speys, czyli silna drużyna Splotu Słonecznego – dziennej imprezy, której nie trzeba nikomu przedstawiać.
Hardmade City Festival to nie tylko muzyka. Podczas wydarzenia będzie można wziąć udział w warsztatach tie-dye, spróbować swoich sił w tatuażu, odwiedzić vinyl market i rozerwać się w czasie Jengi XXL.
– Pierwsza edycja pokazała nam, że obraliśmy dobry kierunek. Młodzi ludzie potrzebują przestrzeni, w której mogą czuć się sobą. Na Hardmade City Festivalu nie ma oczekiwań, znika wszechobecne „muszę” i pojawia się „mogę”. Możesz tańczyć, możesz wziąć udział w warsztatach, ale możesz też po prostu wrzucić na luz ze znajomymi. Tutaj każda decyzja jest dobra – mówi Ewelina Zacharczuk kierownik marki Hardmade.
Następne przystanki Hardmade City Festival to gdańska 100cznia (15-17.07) i krakowskie Forum (5-7.08). Wystąpią tam między innymi: Rosalie, Spisek Jednego, Skarby, Kamp!, Jarecki live, Lulu Malina i Deaf Can Dance. Z atrakcji będzie: silent disco, vintage market, warsztaty, skate jam i dużo okazji, żeby spróbować czegoś nowego.
Jak chcesz to wpadaj!
Warszawa (Lunapark) 10-12.06.2022
Gdańsk (100cznia) 15-17.07.2022
Kraków (Forum) 5-7.08.2022
Za konceptem miejskiego festiwalu stoi marka Hardmade Kompanii Piwowarskiej, która od początku niczego nie narzuca, bo wie, że łatwiej powiedzieć tak, jeśli możesz powiedzieć nie. Hardmade City Festival wspiera cykl audycji „II śniadanie by Hardmade” w radiu newonce prowadzonych przez Sworo oraz ekipę influencerską w składzie: Kamil Baks (@instabaks), Katarzyna Wolska (@catarinaapolonia), Zuza Ok (@zuzaok) i Filip Głodek (@glodek.chef).
Szczegóły i rozkład jazdy Hardmade City Festival 2022 znajdziesz na: https://www.facebook.com/hardmadePL/

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.