Hisense zaprasza do wyjątkowego świata dźwięku i obrazu z nową linią telewizorów
Podczas konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentowano najnowszą linię telewizorów segmentu premium – U9GQ ULED 4K z zaawansowaną technologią podświetlania Mini-LED i A9G OLED 4K z czterema wbudowanymi głośnikami i subwoofer'em (2.1.2) oraz technologiami Dolby Atmos Sound i DTS (Dedicated to Sound). Innowacyjna marka nieustannie dąży do poszerzania oferty telewizorów, skupiając się na dostarczaniu najwyższej możliwej jakości i technologii za przystępną cenę.
Jedyny w swojej klasie
Hisense U9GQ ULED 4K z ekranem 75'' to przede wszystkim doskonała jakość obrazu. Odpowiada za to autorska technologia Hisense Mini-LED z ponad 10 tysiącami diod i 1280 strefami podświetlania (technologia Full Array Local Dimming Pro), co gwarantuje doskonałe odwzorowanie kolorów i odcieni czerni, a także kontrastu. Dla porównania, telewizory podobnej klasy są dostępne jedynie ze 160 strefami podświetlenia. Na całym świecie jedynie 2,6% konsumentów posiada telewizor z tak dużą przekątną ekranu.
Hisense U9GQ zapewnia też szczytową jasność obrazu na poziomie 3000 nitów. Ponad miliard odcieni kolorów dostarczy technologia Quantum Dot Colour – dzięki temu ekran wyświetla barwy znacznie dokładniej niż konwencjonalne telewizory LED. Dzięki Dolby Vision, zaawansowanemu HDR (HDR 10+), telewizor dynamicznie przetwarza metadane, powiększając zakres rozpiętości między ciemnymi i jasnymi tonami – zarówno kolory, kontrast jak i wszystkie detale są wyświetlane wyraźniej. Wysoki parametr odświeżania obrazu (120Hz) z zastosowaniem technologii MEMC zapewni większą płynność i ostrość wyświetlanych treści. Całość uzupełnia standard certyfikacyjny IMAX Enhanced przyznawany urządzeniom, oferującym prawdziwie kinowe doznania.
Telewizor posiada też certyfikację TÜV Rheinland, gwarantującą odpowiednio niski, bezpieczny dla ludzkiego oka poziom emitowanego światła niebieskiego. Został także wyposażony w Dolby Vision IQ, czujnik dzięki któremu jasność dynamicznych obrazów, jak np. treści sportowych, jest dostosowywana automatycznie w zależności od warunków oświetlenia, panujących w pomieszczeniu.
Autorski, intuicyjny system Smart TV (Hisesne VIDAA 5.0) umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszystkich ulubionych treści i preinstalowanych aplikacji, jak np. Netflix, YouTube, PrimeVideo, UEFA.tv czy CDA.pl
– a także ponad 200 aplikacji globalnych i 60 regionalnych.
Jakość dźwięku jak w kinie
Hisense A9G OLED 4K (dostępny w wersjach 55'' i 65'') to przede wszystkim doskonały, przestrzenny dźwięk. Zapewnia to system 2.1.2 z dwoma tylnymi głośnikami skierowanymi ku górze i dwoma wbudowanymi w subwoofer (Front-Firing Speakers). Dzięki technologii Dolby Atmos Sound, trójwymiarowy dźwięk wypełni całe pomieszczenie, a o jego optymalizację zadba system dźwięku przestrzennego DTS (Dedicated to Sound).
Hisense A9G OLED 4K cechuje doskonała jakość wykończenia i nieszablonowy design, który podkreśli każdy doskonały wystrój wnętrza. Komfort korzystania z aplikacji dostępnych w Smart TV umożliwi sterowanie głosowe w języku polskim, a także takie funkcje jak Google Assistant czy Alexa*.
- Po krótkiej przerwie postanowiliśmy odświeżyć naszą linię TV OLED, aby wzmocnić ofertę telewizorów premium. Kontynuując niektóre serie lub decydując się na nowe, zawsze myślimy o kliencie końcowym. Staramy się tak rozłożyć akcenty związane z oprogramowaniem – jak HDR i Dolby Vision IQ, cetryfikacje TUV czy rozwiązania sterowania głosem – a technologiami obrazu (LED, OLED czy Mini-LED), aby osiągnąć maksymalną jakość. Zależy nam, by podczas oglądania telewizji – seriali, rozrywki czy wydarzeń sportowych doświadczenie widzów – zarówno z doskonałego obrazu, jak i dźwięku - było jak najlepsze
– mówi Konrad Arseniuk, Head of Sales TV, Hisense Polska.
Specyfikacje techniczne:
U9GQ ULED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/uled-tv/75u9gq/20003917
A9G OLED 4K: https://pl.hisense.com/produkty/telewizory/oled-tv/65a9g/20003978
* funkcje nie są jeszcze dostępne w języku polskim
* * *
Hisense jest producentem TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, w tym m.in. lodówek, pralek i klimatyzatorów, którego produkty są dostępne na 6 kontynentach. Firma posiada swoje oddziały w 54 państwach, ma 16 centrów badań i rozwoju oraz 16 fabryk w różnych częściach świata. Hisense jest pionierem w dziedzinie telewizji laserowej – firma jako pierwsza na świecie wprowadziła LASER TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu i systematycznie pracuje nad ulepszaniem tej technologii. Dowodem na to jest m.in. model 88L5 Sonic Screen Laser TV, pierwszy telewizor laserowy z ekranem dźwiękowym. Hisense jest czwartą co do wielkości marką telewizorów na świecie i marką nr 1 w tym segmencie w Chinach. W 2018 roku Hisense przejął Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie i tym samym znacznie poszerzył portfolio swoich produktów. Więcej informacji na stronie: https://pl.hisense.com/
Kontakt dla mediów:
Kinga Zwierzchowska
Marketing Manager
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: 606 891 731
kinga.zwierzchowska@gorenje.com
Konrad Arseniuk
Head of Sales TV Hisense Poland
Gorenje Polska Sp. z o.o
Tel.: +48 880 524 609
konrad.arseniuk@gorenje.com
Wojciech Skrok
Account Manager
Cohn & Wolfe
Tel.: 785 300 011
wojciech.skrok@cohnwolfe.pl

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.